4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Hungarian Cross Country
Következő oldal

kovrob 4329 2008. február 27. 09:33  
Offtopic: Lecserélném a hátsó 17"-es felnimet 18"-asra. Kérdéseim lennének:

Milyen széleset vegyek 140-es gummához?
Milyen Márkát/gyártmányt?
Megéri a pénzét az EXCEL/BEHR/DID... nevek?
Az elõzõ hülye kérdés volt, mert nem is találok magyarországi forgalmazókat ezen márkákhoz.. :) Tényleg nincs, vagy csak én nem találom?

Elsõre ennyi, aztán majd még kérdezek...

Ja, a 200kilós Dakarra kellene! :)

    

kovrob 4328 2008. február 27. 09:30   Válasz erre: 4326
Hali! Én a Loctite 243-at használom, jónak jó, csak drága... :)
    

Zsifi 4327 2008. február 25. 19:47   Válasz erre: 4326
csavarrögzítõ piros az erõsebb, kék a gyengébb és egy "pillanatragasztónyi" tubus cca 1000,- forint körül van...
E nélkül féket, kormánytl, hajtást, stb összerakni TILOS lenne..
    

pallogabi 4326 2008. február 25. 19:17  
jah, errõl a berugókar elhagyásrol juteszembe: Szal létezik olyan hogy csavarrögzítõ tapasz(krém vagymi), amit ráraksz a menetre,és becsavarod ahova kell, s nemrázódikki ,ellenben a csavarkötás oldásához minimális erõ kell csak. Keni és rögzíti is a csavart. Ellenben macerás hozzájutni, s a legjobb minõséget mint mindenütt meg kell fizetni. Nemtudom pontosan mennyibe kerül, de amikor néztem autósboltba azért nem vettem, mert annyi nem adtam volna érte.

Naszóval az a kérdésem, hogy ilyen mindenütt, s relatív olcsón kapható csavarrögzítõt használ e valaki?

Mert én egy ideig pálmatexxel próbálkoztam, majd valahonnan jött az isteni szikra, hogy a fogkrémestubus tetejét ha nemcsavarom rá, akkor a FOGKRÉM a levegõ hatására megkeményedik, így legutóbb már azzal "rögzítettem" a rakoncátlankodó csavarokat.
    

kistaki 4325 2008. február 25. 19:04  
Ma úgy meglepõdtem, hogy nagyon. Mivel tegnap dolgoztam, így nekem ma volt vasárnap. Egész délután motoroztam. Elmentem a szomszédhoz is, de nem voltak otthon. Aztán bementem a faluba tettem egy kört aztán bementem egy kocsmába és ittam egy kólát. Kijöttem, beöltöztem, felültem a mocira, gyújtás, nyúltam a berúgókarhoz,........ és nincs berúgókar. Néztem ám, hogy mi van. 4-szer jártam vég egy 1.5 kmes szakaszt mire megtaláltam. Még jó, hogy nem a szomszédozás elõtt hagytam el, mert akkor bizti nem találtam volna meg. Mindenf bejártam elõtte a környéken. Úgyhogy a végén mégis egybe volt a moci.
    

berobi 4324 2008. február 25. 12:01   Válasz erre: 4323
jesszus, ezek a feljárók még vidijóból is keménynek tûnnek, nem, hogy élõben :))))
    

ztaki 4323 2008. február 25. 10:31  
gabi: köszi... ügyes!

felraktam a hárdos csapat évadnyitóját a http://www.enduro.extra.hu/ oldalra... Sajnos annyira megzúztam a könyököm, hogy kényszer szünet lesz már megint...
    

pallogabi 4322 2008. február 24. 11:06   Válasz erre: 4321
1. az új fényszóró a helyén
2. oldalnézet a közbetét-lemezzel
3. kábé ennyi hely lett a "mûszerfal" és a fejidom közt
    

pallogabi 4321 2008. február 24. 11:04   Válasz erre: 4319
1. az eredeti fényszóró elölrõl
2. hátulról ( a foglalattal együtt max 3cm-es égõvel)
    

fektitibi 4320 2008. február 24. 06:38  
Ez volt ami kék.
    

ztaki 4319 2008. február 24. 05:43   Válasz erre: 4316
gabi: ha tudsz majd egy képet is nyomjál már fel róla... hogy könnyebben beazonosíthassuk...
    

Macko 4318 2008. február 23. 22:11   Válasz erre: 4315
Nem kevés rajta a "Metzeler" matrica? :o)))
    

KT 4317 2008. február 23. 21:31  
holnap túrunk ! kiirtam afõlapra !
    

pallogabi 4316 2008. február 23. 21:13  
Valamikor nemrég téma volt, hogy a gyári fényszórót milyen utángyártottal lehetne helyettesíteni, ami jobb mint a gyári.

Kábé két éve ugyanigy mint most, készültem a mûszaki vizsgára, és már akkor számítottam arra, hogy megnézik, van-e E-homologizációs jelzés a lámpaüvegben. A crm gyárijában, mivel japán belpiacos motor, így semmiféle E-betû nincs, max annyi hogy mad-E-jin japan. Ígyhát felkerestem az egyik honda szalont, hogy tudnak-E valamiféle olcsó gyógyírt a problémámra. Nagyon segítõkészek voltak, de csak japánszabványos, E-jelzés nélküli új fényszóróüveget tudtak volna beszerezni. Ígyhát hozzáláttam az utángyártott alkatrészforgalmazók katalógusait böngészni, hol mennyi, milyen? Körbekérdeztem az ismerõsöket, kinek mi vált be. Majd az AUNER katalógusában rábukkantam az UFOplastnak az XR400-ra való fejidomjára ami látszólag nagyon hasonlított a crm gyárijához. Nagyon borsos volt az ára (kb 16e HUF), de valamiért nagyonmegtetszett, a többi hulladék (polisport,mcmaster,acerbis) mellett kifejezetten igényesnek tûnt. Az egyik alkatrészboltosnak leadtam a rendelést, aki figyelmeztetett, hogy a katalógusban közölt fehér jelenleg nincs az országban, ellenben van PIROS. Nanáhogy jóváhagytam, legyen az! Kb 1 héten belül kézhez is kaptam. Aztán hazaértve az új szerzeménnyel egybõl fel is raktam...volna. De sajnos az XR400 és a crm felfogatási helyei jócskán eltérnek a külsõ dizájnegyezés ellenére. Sebaj, vannak mellékelt gumigyûrûk, amivel a teleszkópokhoz lehet rögzíteni. Igenám, de a gyári 35w-os égõnél csatlakozóval együtt kábé 3szor hosszabb 55w-os égõ beleütközött a váznyakba. Így eladásra kínáltam, de nemjelentkezett érte senki (szerencsére). Most ismét készülök a mûszakira, s próbaképpen elõvettem, lesz ami lesz, ha birja az elektromos rendszer a nagyobb teljesítményû lámpát, kitalálok valamit, hogy fel tudjam rakni. Átkötöttem a japán szabványos apró sarukat eu-konform nagy réz-sarukra, amivel már gondnélkül mûködött a fényszóró... S mintha sokkalta szebben világitana, mint a gyári...na akkor lássuk mit tehetünk. Ekkor eszembejutott, hogy egy német motorsomagazinban láttam olyat hogy egy Husabergen egy közbetéttel távolabb rakták a fejidomot a kormánytól, így odafért a rallyversenyzõ számára fontos információs egység a fejidom mögé a kormányra. Na ezt csináltam én is, kerestem alkalmas lemezdarabot, amit méretrevágtam mindkét oldalra. A lemez egyik felén megfúrtam két lukat a gyári lukakkal fedésben, majd a másik szélén pedig az új fejidom lyukjaival fedésben, s Így sikerült a távtartóként funkcionáló lemezekkel feltennem az új Fényszórót, ami már nem ütközik bele a váznyakba.

Ma estére kipróbáltam, és sokkal szebben világít, mint a gyári (kb másfélszer szélesebb teret látni, s kb 2olyan hosszan, ráadásul fehér fényben). Egyetlen furcsaság, aminek a hasznosítását már meg is oldottam, az a mûszeregység és a rajtszámtartó mûanyag közti ÛR, ahova kényelmesen elfér egykét szalámisszendvics :D
    

fektitibi 4315 2008. február 22. 13:38  
Na ilyen lett az xtz!Eladó!Van benne még katalizátor is!
    

kovrob 4314 2008. február 21. 16:53   Válasz erre: 4305
Taki, Zsore... : Köszönet az invitálásért, illetve a befogadásért, de nem fogok tudni elmenni. Én sajnálom, ti meg ahogy jólesik! :) Csináljatok képeket!
    

KT 4313 2008. február 21. 15:40   Válasz erre: 4312
Azt nem mondtam, hogy sokat adnak érte !

Legalább nem eröltetik meg magukat...! :))
    

gencsydani 4312 2008. február 21. 13:46   Válasz erre: 4306
Ahhoz túl könnyû, alig adnának érte valami kis pénzt!:P
    

KT 4311 2008. február 21. 12:47  
vasárnap megyünk 1et... 10h 22. Növény ucca Dunnapart
    

KT 4310 2008. február 21. 12:46   Válasz erre: 4309
70-es évek és fõleg amerikában volt divat, ill. az ámerikai tuladonú gyáraknál !
    

pallogabi 4309 2008. február 21. 12:08   Válasz erre: 4307
mennyirerégen?
(akkor az emzém lehet nemis 9lóersõs, hanem 11? :) )
    

kovrob 4308 2008. február 21. 10:59   Válasz erre: 4305
:) Oksa, köszi! Elkezdtem szervezni....
    

KT 4307 2008. február 21. 10:32   Válasz erre: 4298
régen volt a DIN és a SAE lóerõ ! ez utóbbi magasabb érték volt ! mert úgy mérték, hogy semmilyen kisegitõ szerelvényt sem hajtott a motor ! pl. vizpumpa, generátor... életszerû ?

Szerencsére leszoktak róla !
    

KT 4306 2008. február 21. 10:29   Válasz erre: 4303
Vigyázz, nehogy feldobják a mázsálás után a kupac tetejére... ! :))
    

zsore 4305 2008. február 21. 09:22   Válasz erre: 4302
Gyere bátran. Már így is éppen a duplája lesz a csapat, mint amennyi kezelhetõ lenne, tehát nem okoz semmi plussz gondot, ha jösz. Majd tartunk egy motoros majálist :o)
    

Macko 4304 2008. február 21. 09:05   Válasz erre: 4303
Én ettõl inkább eltekintek. Inkább elhiszem a gyári 256 kilót. :o)
Igaz, õk legalább menetkészet adnak meg.
    

gencsydani 4303 2008. február 21. 08:45   Válasz erre: 4296
Az SC a forgalmi szerint 123 kg...sztem még a 132 is kicsit optimista becslés...de majd 1x bekéreckedek valami vastelepre és lemázsáltatom:D
    

kovrob 4302 2008. február 21. 08:33   Válasz erre: 4300
Megnéztem, teccik! Utánajárok, hogy tudok e szabit szerezni, illetve eltávot a családtól. Amenyiben ez már okés, utána gyûjtök sok sok bátorságot, hogy fel merjem hívni Zsorét bekunyerálni magam a csapatba... :(
    

kovrob 4301 2008. február 21. 08:12   Válasz erre: 4300
Nézem....
    

ztaki 4300 2008. február 21. 08:01   Válasz erre: 4299
olvas vissza a ktm vs gs forumon... esetleg vedd fel zsoréval a kapcsolatot... most pénteken 9:30-15:30 között.
    

kovrob 4299 2008. február 21. 07:59   Válasz erre: 4289
Milyenzsorebuli? Nem tok semmirõl... de mindetõl függetlenül összefuthatunk! :)
    

fektitibi 4298 2008. február 21. 07:42  
Sajnos száraz tömeget adnak meg.Minden folyadék nélkül+akksi nélkül.Tehát motorolaj,fékfolyadék,benzin,akku,hütõvíz nélkül.Tiszta marketing az egész.Mivel ezek nélkül nem mûködik egy motor.Pl. a teljesítményt is ezért adják meg a fõtengelyen mert úgy nagyobb szám írható le.A digók csak most tértek át erre a hazugságra mert már nagy volt a hátrányuk.Egy Duksi mindig gyengébb volt papíron és nehezebb is mint a japcsi és mindig cumit adtak nekik.Pedig a számok szerint soha nem nyerhettek volna.
    

Macko 4297 2008. február 21. 07:41   Válasz erre: 4296
Most nézem a katalógust. Derby Senda DRD Racing 50R: szárazon 97 kg.
    

ztaki 4296 2008. február 21. 07:03   Válasz erre: 4295
hát igen a drz e forgalmijában 117 kg van... de érzésre tuti nehezebb...
remélhetõleg a yamaha 106 kg-ja tényleg 106...

Amúgy a kis derbi 116 kg, a leírása alapján... és a drz-hez képest pehely könnyû. Ezalatt nem a viselkedését értem, hanem az érzést, amikor emlegetni kell...
Az EXC525 forgalmi szerint 119 kg... érzésre sokkal könnyebb a drz-nél, de itt már könnyebbség érzése inkább csak tologatásnál, és vezetés közben jön elõ... ha emelgetni kell, akkor nem nagyon érzek különbséget.

Nem is tudom, mit szólnának a szalonba, ha bemennék - eldönteném a yamaha-t aztán véleményezném egy-két felállítás után... :o) De hát végülis ez lesz a sorsa...
    

Macko 4295 2008. február 20. 22:21   Válasz erre: 4293
Nem, 126 és 106.
    

gencsydani 4294 2008. február 20. 20:39   Válasz erre: 4292
Szóljál ha nálatok lesz, erre tényleg marha kiváncsi vagyok!
    

ztaki 4293 2008. február 20. 19:36   Válasz erre: 4290
ez a 20 kg-mal könnyeb azt jelenti, hogy 117 kg-20kg=97 kg?? Ma, akkó nekem is kell egy....
    

Macko 4292 2008. február 20. 19:17   Válasz erre: 4291
Persze hogy nincs. Az F versenyendúró, az R pedig az abból készített "utcai", azaz hétköznapi használatra készített motor. Ennek megfelelõen van nyilván "butítva" minden, a motor, az erõátvitel, nagyobb a súly, satöbbi.
A gyári anyag azt emeli ki egyedül nagy elõnyként, hogy a futómûvet áttették viszonylagosan változás nélkül. Bár a rugóút rövidebb lett, azonban a 270 mm-ek a hobbicélú használathoz talán elégségesek is...
Na majd kiderül ha kapunk tesztmotort! :o)
    

gencsydani 4291 2008. február 20. 19:10   Válasz erre: 4283
Tök jó ez a link, mert világosan látszik belõle, hogy a 250R-nek nagyjából semmi köze nincs a 250F-hez: az egyik száraz a másik nedves karteres kenésû, az egyiknek 5 a másiknak 6 fokozatú a váltója, a sûrítési arány is lényegesen kisebb az R-nél...még teljesítményben is kb. ugyanannyi a különbség mint a DR-Z E és S verziója között, csak itt az a 10 LE arányaiban lényegesen több...

Ja, az endurozásról meg annyit, hogy ugye elég sokan használnak EXC-ket SM szettel utcai veretéshez és ilyen esetekre a szerviz a gyár által elõírt 20 (régebbi modelleknél 15) üzemóra helyett 10-12 üzemórnként javasolja az olajcserét. Tehát pont hogy az utcai használatnál kell(ene) gyakrabban olajat cserélni az endurokban, nem pedig terepezéskor!
    

Macko 4290 2008. február 20. 18:46   Válasz erre: 4284
Ugyanazon a beszélgetésen (merthogy ketten voltunk Zsorcival a Mayaha tesztnapon) olyan 1,6 körüli árat saccoltak.
De még ez sem hivatalos, meg kell várni, míg beárazzák.
Egyébként 20 kilóval könnyebb a DRZ-nél és versenyszintû a futómûve. Megegyezik annak a WR250F-nek a futómûvével (most már megnéztem, mit írok), amely eleddig 4 VB-címmel rendelkezik.
Kérdés, hogy egy új motor megvásárlásánál mondjuk 300 ezer forint mennyit számít. Lehet, hogy egy kedvezõbb finanszírozással ugyanott áll meg mondjuk a 60. hónap végén...
    

ztaki 4289 2008. február 20. 18:40   Válasz erre: 4288
robi: te erre a zsore bulira jössz?? Me akkó nem haragudnék, ha megint összeszednél valahol... bár gps-szel is mehetek...
    

kovrob 4288 2008. február 20. 16:40   Válasz erre: 4286
:) sosem néztem.... eddig... palloG hívta fel rá a figyelmemet az elõbb... azóta ezt nézegetem.... lesz majd hozzád kérdésem! :)


    

zsore 4287 2008. február 20. 16:27   Válasz erre: 4283
Én konkrétan semmit nem értettem félre, egyébként is tojok rá, mivel a büdös életben nem veszek yamahát. Jó nekem az a szar KTM is. Abban cserélem 7500 - anként az olajat, meg amit elõírnak, közben meg szántok vele :o)
Én egyébként nem kevertem a típusokat sem...... Egy dologban van igazad, a DRZ 400 E biztos jobb vétel mostanában. Rendszámmal, névreírva ajálják 1350 - ért. Ha kovrob valami keményebbet akar, lehetõleg olcsón, akkor egy ÚJ DRZ 400 E - nél, pillanatnyilag én sem tudnék jobbat, ebben az árkategóriában. Egy millerrel feljebb már lenne tippem :o)))) Hülyék ezek a KTM -esek, csinálnak egy profi gépet ( 690 LC4 ), és olyan árat adnak hozzá, hogy biztos ne vegye meg senki....Persze õk nem a magyar zsebével gondolkodnak az is igaz :o(
    

ztaki 4286 2008. február 20. 16:17   Válasz erre: 4284
Robi: drz 400E - névre írva, mûszakival 0 km-rel... stb... stb.. 1,35misi jelenleg...
    

kovrob 4285 2008. február 20. 16:14   Válasz erre: 4274
Óóóóó... köszönöm a felajánlást elõre is! :)
    

kovrob 4284 2008. február 20. 16:11   Válasz erre: 4273
Hmmmm... tehát gondolkozzak rajta! :)

1,8 misi? az viszont nem hangzik túl jól.... :( hamar fel is hvtam egy kereskedõt, de még nem tudnak semmit. Legalábbis ami az árat és a mûszaki dolgokat illeti. Március végéig várni kell a "hivatalos" infókra, vagy mi volt a lényege a mondanivalójának. Várok. Hátha!
    

wtf 4283 2008. február 20. 16:09  
nem is azt kerdojeleztem meg hogy o mit mondtott hanem hogy te mit ertettel felre - mint ahogy a tipusokkal is volt egy kis keveredes ;)
http://www.yamaha-motor.hu/products/motorcycles/motorcycle_comparison_details.jsp?model=tcm%3A38-206809&model=tcm%3A38-203769&model=tcm%3A38-203773&model=tcm%3A38-206808
tfh 10e km-enkent cserelsz olajat (bar joerzesu ember endurozashoz sem szivessen hagy semmien mociba 3e km-nel tobbre olajat) milyen elonye van a drz-hez kepest hobbira?
    

pallogabi 4282 2008. február 20. 16:05   Válasz erre: 4281
nemtudja, õt a pénz hajtja, hogy minél többet eladjon aztán meg mászkáljanak vissza az átvert motorosok 2000es szervízre...egyszerû márketingfogás, amit már a yamások is eltanultak politikai szintrõl.
ezlesz: " hazudtam, naés?!?"
    

zsore 4281 2008. február 20. 15:45   Válasz erre: 4279
A tízezret nem akárki mondta, hanem a Yamaha Hungária mûszaki igazgatója. Õ csak tudja, mit beszél......
    

zsore 4280 2008. február 20. 15:43   Válasz erre: 4278
A végén már helyesen mondtad : Yamaha YZ 250 F :o)
    

wtf 4279 2008. február 20. 15:42   Válasz erre: 4274
legalábbis zseniális marketing, tartossagban crf-nel sincsen egetvero kulombseg R es X kozott pedig ugy jott ki hogy ez "enduro" (enduro=kitartas, tartossag)
A 10e km-es olajcsere 100% hogy valami felreertes eredmenye - dugocsere-re kb realis. hobbyra ott a drz az mar bizonyitott olcsobb, konnyebb, valoban igenytelen, es yamahahoz kepest olcso alkatreszbeszerzes.
    

Macko 4278 2008. február 20. 15:40   Válasz erre: 4277
Akkor én nem keverem tovább a Mayaha típusokat, inkább abbafejezem... :o))
    

zsore 4277 2008. február 20. 15:38   Válasz erre: 4276
Így is van, még annyit, hogy én az YZ 250 - et, a versenykrossz modellt teszteltem.
    

Macko 4276 2008. február 20. 15:35   Válasz erre: 4274
Itt is összecseréltem a betûket, Robi, bocs!
Szóval ami neked kell az az R, ugyanaz szupermotóban az X és a versenyváltozat az F.
    

Macko 4275 2008. február 20. 15:34   Válasz erre: 4273
Zsorci, te a 250F-fel mentél, ami karbis és 5 gangos és 106 kiló és igazából versenymotor, így a teljesítménye nem is ismert. Amirõl beszélsz, az meg az R, ami injektoros, 6 gangos, 129 kiló és 31 LE 10000-es fordulaton. A futómû viszont dettó ugyanaz, így szerintem az R egy tökéletes hobbiendúró lesz. 10000-es szervízzel.
Ja, és annak még ráadásul van egy X verziója (ugyan a villaszög is eltér egy kicsit), ami szupermotó.
De szerintem az R egy váltás kerékszettel nagyon tuti pályagép lenne Kakucs-Ering jellegû csíkokra.
Nagyon vonzódom ehhez a cucchoz én is!
    

Macko 4274 2008. február 20. 15:29   Válasz erre: 4272
Hát az hobbiendúrózni nagyon jó lenne neked. De nem az R-ben, hanem az X-ben gondolkozz.
Kicsit le van butítva a motor, viszont hosszú a szervízperiód. Az R 106 kiló, az X 129. Viszont a futómû ugyanaz, minden állítható, az X-en van index, minden. Szerintem az egy zseniális motor lesz.
Lesz teszten, akkor megprószálhatod majd!
    

zsore 4273 2008. február 20. 14:49   Válasz erre: 4272
Robi ! Ez az egyik lehetõ legjobb választás lesz 2008 - ban. Nekem is nagyon tetszett, ezért kifaggattam a yamahás fõmüszaki szakit. A versenymotor blokkját tették bele, kicsit lebutítva. 30 LE körül fog tudni, ehhez jön egy kb 130 kg - os súly, DE ! Állítólag 10.000 KM ! ! ! Nem tévedés, 10. 000 kilóméteres szervízt ad meg hozzá a gyár. Azt mondták a yamahások, hogy õk sem hitték el amikor megkapták a gyári adatokat. Csupa minõségi alkatrész, és egy zseniális motor....Asszem amatõr szinten világverõ, ha a szervízintervallum igaz. Mondjuk azt hozzátették, hogy sok terepezés, vagy városi használat esetén ajánlott a sûrûbb olajcsere, de ha 5000 - renként kap egy olajszervízt, asszem akkor is ez a király ! Annyi a szar, hogy mivel a versenygépbõl van fejlesztve, keskeny maradt az ülése, ezért nem igazán jó hosszú távokra ( legalábbis az F 650 - hez képest, rohadt kényelmetlen lesz...) Az ára ha jól emléxem, kb. 1,8 körül lesz cakli - pakli, de hát a minõséget meg kell fizetni. Állítólag tényleg nem spóroltak ki belõle semmit.
    

kovrob 4272 2008. február 20. 14:38  
Halihó! Ismeri valaki ezt a modellt: WR250R? http://www.yamaha-motor.hu/products/motorcycles/adventure/wr250r.jsp Mennyibe kerülhet vajh? jó lehet ez hobbiendúrózni nekem? mekkora szervizigénye van/lehet? Gondolkozzak egyáltalán rajta?
    

pallogabi 4271 2008. február 19. 17:04  
fektibi tudod te milyen gépet kell venni :D, más országokba a drz-t kawa klx400r ként árulják, lassan a te mocid is hasonlítani fog erre
    

gunyi 4270 2008. február 19. 12:18   Válasz erre: 4269
tökéletes!
köszi elõre is!
emilcímem ggunyics@gmail.com

    

pallogabi 4269 2008. február 19. 12:04   Válasz erre: 4268
emailben, .pdf formátumban (lefényképezgetem, majd vanegyolyan program, hogy "pdf creator", ami csinál belõle egy, a fényképek egyéni méretétõl jóval kisebb dokumentumot, amit acrobat readerrel megtudsz nyitni, Oké?)
    

gunyi 4268 2008. február 19. 11:48   Válasz erre: 4267
gabi, emlekszem h a multkor beszeltunk rola, de akkor felreertettuk egymast. Nekem pont ilyen kellett, hogy minel jobban megmaradjon a terepmotorozás kalandjellege.
Ha elkuldened a gekkoet nekem azt nagyon megkoszonnem. Postan gondoltad?

    

pallogabi 4267 2008. február 19. 09:11   Válasz erre: 4264
sztem valamit elszúrtatok, ahelyett, hogy bárkitis megkérdeztetek volna, ugyais az etrex H nem kezel térképet, amit legutóbb, mikor beszélgettünkróla, alapvetõen kellettvolna hogy tudjon nektek
    

pallogabi 4266 2008. február 19. 09:04   Válasz erre: 4265
mámrmint, a gekko magyarnyelvûjét
    

pallogabi 4265 2008. február 19. 09:04   Válasz erre: 4264
ahogy az angolnyelvût néztem, kábé tökugyanaz a menüje, mint a gekko-é. azt pénteken elküldhetem neked, ha addig nemtalálsz
    

gunyi 4264 2008. február 19. 07:08  
gratulálok tibi! igazan jol mutat a tengai a többi pöcsköszörû mellett!

egy kis segitseg kene: most vettunk haverokkal közösen egy Garmin eTrex-H-t, s kene nekem hozza egy magyar nyelvu hasznalati utasitas. Ha valaki tudna honnan lehet letolteni megkoszonnem!
    

Macko 4263 2008. február 19. 05:49   Válasz erre: 4261
Elküldöm, persze. A feklitibi@pannongsm.hu címre, vagy hova? Meg mit? Mert az összes kép 45 mega. A videó a nyers videókkal együtt meg 332. Ha azok is kellenek, skypeon egyszerûbb lenne áttoni. Emilben soha át nem megy...
    

fektitibi 4262 2008. február 19. 03:28  
Már vissza is alakítottuk csapatóvá a gépet.Ja meg vettem tegnap a Parillában protaktoros alsógatyát és egy csuklós térdvédõt.Van egy faxa cordura kabátom és meg is van a nyári cucc.
    

fektitibi 4261 2008. február 19. 03:19  
Mackó!Ha megtennéd elküldhetnéd a képeket jobb minõségben.Az eredmény pedig rém egyszerû volt az open kategória a pucsítósoknak és a classic nekünk meg a veteránoknak egyben.Nem tudom,hogy lóerõre vagy a kora miatt sorolták ide,de szerintem a motor képeségeinek megfelelõ helyen voltunk.Sajnos a gépnek csak terepre megfelelõ a fékje,húztam de a végén nem fogott.De mûszakilag teljesen tökéletes volt és a tourancék jól bírták.Egyszer a hátsó balos elkönyülõs kanyarban elindult rendesen az eleje,de vissza tapadt és a besz@ráson kívül semmi más nem történt.Egyébként ebben a kanyarban sokan estek.A végén már annyi csík volt az aszfalton,hogy arra kelett figyelni nehogy kivezessen bambulás közben.Nagyon elfáradtunk és a végére komolyan fagyott megint.
    

Macko 4260 2008. február 18. 21:54   Válasz erre: 4255
Cikk, képek és videó reggel óta már az Onroad-on Fekti Kollegáról!

http://www.onroad.hu/motor/hirek/902/

Tényleg negyedikek lettetek, Tibi??? Azt hogy? Annyi speed volt, mint a rosseb!
    

ztaki 4259 2008. február 18. 21:11  
a hírek közé a rendszámtábláról szóló hírt csak nektek gépeltem ám be... ;-)
    

pallogabi 4258 2008. február 18. 17:46   Válasz erre: 4255
garatulálok a 4ik helyhez!
elõ a slickes-enduro kémfotókkal! :o)
    

fektitibi 4257 2008. február 15. 21:22  
A tank,gyári kipufogó,de xtz660-as!De jobban megnézem és akkor megírom
    

ztaki 4256 2008. február 15. 08:29   Válasz erre: 4255
tibi: és az XT-rõl vannak eladásra váró dolgaid?
    

fektitibi 4255 2008. február 15. 05:38  
Csak hétfõn tudok felrakni,mert a yeti racéra van felkészítve és titkos,hogy az ellenség meg ne lássa.De olyan lendületbe jöttem hogy az xtz-t is átalakítom.kb.25kg súlycsökkenése lesz!Nem akarja senki megvenni ezért beállítom a sarokba tartaléknak.Tehát a DRZ tartalékja a Tengai annak a tartalékja pedig az xtz.Szerintem elég stabil vagyok a mûszaki háttér ügyében.Szervezem a nyári ruhámat is (a bõr helyett),hogy tudjak melegben is menni veletek.
    

gunyi 4254 2008. február 14. 07:59   Válasz erre: 4252
tibi, kérünk képet róla! kivancsi vagyok mi lett a szörnnyel
    

kovrob 4253 2008. február 14. 07:58   Válasz erre: 4252
Képet! Képet! Képet! :)
    

fektitibi 4252 2008. február 14. 06:21  
Emlékeztek a Tengájomra?Na át alakítottam.Mûanyag tank,ülés 5cm-el hátrébb,pici desing.Olyan csúnya lett,hogy már szép!Viszont 10kg súlycsökkenést elértem.
    

Sada88 4251 2008. február 13. 21:59   Válasz erre: 4244
gyerekkel ugrattál ?:O merész :) lassan neki is vehetsz valami kis gépet ;)
    

Sada88 4250 2008. február 13. 21:40   Válasz erre: 4242
katona dolog :) emlékszel amikor vittem neked a pénzt ? nekme az még most is látszik ahogy felhasitotta a combom a kormány :P
    

ztaki 4249 2008. február 13. 21:35   Válasz erre: 4248
és amúgy ez egy jó dolog...?
    

manour 4248 2008. február 13. 21:27   Válasz erre: 4247
..hát a cipõdön lévõ kis izét beleakasztod a pedál kis izéjébe és ezáltal eggyé válsz a bicajjal.nem csak nyomni tudod a pedált hanem húzni is,terepen nem csúszik le a lábad,és ha jól van beállitva perec gyanús helyzetben kiold mint a siikötés.Kicsit drága,és nekem pont olyankor nem old amikor kéne :-(

http://www.testbike.hu/list2.php?pid=909 + http://www.matuzmaster.hu/ruhazat
    

ztaki 4247 2008. február 13. 21:07   Válasz erre: 4246
manour: hát olyanom még soha nem volt... de szerinted van annak értelme? Jó lenne az nekem? Mondjárt már pár mondatot róla... feleslegesen had ne költsek rá...
    

manour 4246 2008. február 13. 20:55   Válasz erre: 4245
Kedves Taki !
Tegyél föl klipszes pedált+cipõt és akkor nem csúszik le a lábad a pedálról ugratáskor :-) ..pereckor én is a bicajjal együtt hempergek mert általában nem old a klipsz és mint a büdös bogár mikor felborul ,a bicaj felül én meg alul hozzá kapcsolódva :-))
    

ztaki 4245 2008. február 13. 20:48   Válasz erre: 4244
ja - és ez itt az egyik váltó lenyomata az egyik combomon... de hogy hogy került oda??
    

ztaki 4244 2008. február 13. 20:48   Válasz erre: 4243
:-) elõször én is azt hittem... különben ha hiszed, ha nem... hosszan vállogattam a képek közül, hogy olyat rakjak fel, ami egy kicsit sem emlékeztet rá... pedig ha láttad volna a többit is... :-)))

Csak gurultam egy szûk 20-st a fiammal tegnap - persze terepen és megmutattam neki, hogy hogy kell ugrani... :-))
    

Macko 4243 2008. február 13. 20:44   Válasz erre: 4242
Ez mi? Puncid nõtt? :o)
    

ztaki 4242 2008. február 13. 20:32  
És még azt mondják, hogy a motorozás a veszélyes sport... egy frászt...
Igy jár az ember, ha motor helyett biciglire ûl... Ne tegyétek!!
    

ztaki 4241 2008. február 13. 19:05   Válasz erre: 4240
hát ma rá sem néztem... de hétvégén át kell, hogy guruljon a szomszédba - mert bukórácspróbára hivatott a lelkem... legkésõbb akkor minden kiderül. ;-)
    

kveker2 4240 2008. február 13. 16:19  
Akkor tényleg a DRZ a legmegbizhatóbb. Mondjuk a hátsó csapágy dolgot másnál is hallottam hogy probléma volt XTZ-nél,de legalább ennek a javitása legalább nem trükkös dolog. Jó lesz az, ne add el, jó egy utcai motor a háznál. :)
    

gunyi 4239 2008. február 13. 10:06   Válasz erre: 4238
taki lehet h te vagy elszokva a nagy súlyától csak??
    

ztaki 4238 2008. február 12. 18:18  
no a HCC Hooóó óta ma elõször indítottam be az XTZ-t... tapasztalat:
- meglepõ, de elindult... :-))
- meglepõ, de csak egy henger... ellenben az szépen járt... még alapjáratot is bírta... :-) (Aztán megtaláltam a gyergyapipákat - jól el voltak dugva - és egy gyors leránt-radug után már a másik is szépen járt...)
- kitoltam a garázsból... az az toltam volna, ha tudtam volna... gondoltam beragadt a fék... de nem úgy tûnt... talán megette a hátsó csapágyat... nem tom... besötétedett... igy nem szenvedtem vele, de a hátsó kerék igen nehezen gurult... bár nem akadozott... csak olyan szorosan viselkedet.... Na, majd holnap... :-)
    

pallogabi 4237 2008. február 12. 18:09   Válasz erre: 4235
örkény-tete kb 50km
    

ztaki 4236 2008. február 12. 15:00   Válasz erre: 4235
hát ez már sok... 600 fölé ne vigyük, akkor inkább útvonalat modosítunk...
Pl. megyünk Szeged örkény legrövidebben, ami kb. 180 km.
    

kovrob 4235 2008. február 12. 14:56   Válasz erre: 4234
Nem bírtam ki :) megnéztem:
Szeged-Ladánybene-Örkény: 230 km
Örkény-Tetepuszta: Fektitibi megmondja mingyá :)
Tetepuszta-Forró forrás: 30km
Forró Forrás-Balassagyarmat: 200km alatt!!! mindenképpen. Váchartyánig a leggyorsabb elvileg 92km onnantól még keresnem kell az utat... sacc/kb még 70-80km.
    

kovrob 4234 2008. február 12. 14:44   Válasz erre: 4233
Szeged-Ladánybene-Örkény: 230 km
Örkény-Tetepuszta: Fektitibi megmondja mingyá :)
Tetepuszta-Forró forrás: 30km
Forró Forrás-Balassagyarmat: 200+km mindenképpen. Váchartyánig olyan 120 kb. onnantól még keresnem kell az utat... de ma este összerakom a tracket és megmondom pontosan a 120-at...
    

ztaki 4233 2008. február 12. 14:35   Válasz erre: 4232
robi: ha szegedrõl indulunk, akkor a faterék kb. 4 órás útra szoktak volt lakni... tehát kb. nálam az ebéd... nem estebed, hanem olyan ebéd-ebéd... :-))
Aztán lassacskán összerakhatnánk az útat is... csak kb-ra...
Szeged-Ladánybene-Örkény: 230 km-en beülül van - folytasd...!!

    

kovrob 4232 2008. február 12. 14:29   Válasz erre: 4230
Nem akarlak elkeseríteni, de ha Szegedrõl indulunk akkor az egy negyedénél (se) laknak.... max reggelizni állunk ott meg pirkadatkor :))
    

frpeter 4231 2008. február 12. 14:26   Válasz erre: 4225
Köszönöm a gratulációkat, igen ez ATV :)
Csörlõt már teszteltük, mûködik :D
Remélem hosszú szolgálatot tesz majd alattam, és még a HCC elõtt lesz lehetõségem veletek gurulni! Elvileg ezzel azért már tudok egy 70-80-at utazni :)
    

ztaki 4230 2008. február 12. 14:03   Válasz erre: 4229
kajálás ügyileg... hát pl. ha gondoljátok a faterékkal beszélhetek egy ebédrõl... az kb. fél úton (attól függõen, hogy honnan indulunk +-100km) lesz...
Ócsó és finom... vagy legalábbis ehetõ... ;-)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők