kovrob | 4329 | 2008. február 27. 09:33 |
Offtopic: Lecserélném a hátsó 17"-es felnimet 18"-asra. Kérdéseim lennének: Milyen széleset vegyek 140-es gummához? Milyen Márkát/gyártmányt? Megéri a pénzét az EXCEL/BEHR/DID... nevek? Az elõzõ hülye kérdés volt, mert nem is találok magyarországi forgalmazókat ezen márkákhoz.. :) Tényleg nincs, vagy csak én nem találom? Elsõre ennyi, aztán majd még kérdezek... Ja, a 200kilós Dakarra kellene! :) |
kovrob | 4328 | 2008. február 27. 09:30 | Válasz erre: 4326 |
Hali! Én a Loctite 243-at használom, jónak jó, csak drága... :)
|
Zsifi | 4327 | 2008. február 25. 19:47 | Válasz erre: 4326 |
csavarrögzítõ piros az erõsebb, kék a gyengébb és egy "pillanatragasztónyi" tubus cca 1000,- forint körül van... E nélkül féket, kormánytl, hajtást, stb összerakni TILOS lenne.. |
pallogabi | 4326 | 2008. február 25. 19:17 |
jah, errõl a berugókar elhagyásrol juteszembe: Szal létezik olyan hogy csavarrögzítõ tapasz(krém vagymi), amit ráraksz a menetre,és becsavarod ahova kell, s nemrázódikki ,ellenben a csavarkötás oldásához minimális erõ kell csak. Keni és rögzíti is a csavart. Ellenben macerás hozzájutni, s a legjobb minõséget mint mindenütt meg kell fizetni. Nemtudom pontosan mennyibe kerül, de amikor néztem autósboltba azért nem vettem, mert annyi nem adtam volna érte. Naszóval az a kérdésem, hogy ilyen mindenütt, s relatív olcsón kapható csavarrögzítõt használ e valaki? Mert én egy ideig pálmatexxel próbálkoztam, majd valahonnan jött az isteni szikra, hogy a fogkrémestubus tetejét ha nemcsavarom rá, akkor a FOGKRÉM a levegõ hatására megkeményedik, így legutóbb már azzal "rögzítettem" a rakoncátlankodó csavarokat. |
kistaki | 4325 | 2008. február 25. 19:04 |
Ma úgy meglepõdtem, hogy nagyon. Mivel tegnap dolgoztam, így nekem ma volt vasárnap. Egész délután motoroztam. Elmentem a szomszédhoz is, de nem voltak otthon. Aztán bementem a faluba tettem egy kört aztán bementem egy kocsmába és ittam egy kólát. Kijöttem, beöltöztem, felültem a mocira, gyújtás, nyúltam a berúgókarhoz,........ és nincs berúgókar. Néztem ám, hogy mi van. 4-szer jártam vég egy 1.5 kmes szakaszt mire megtaláltam. Még jó, hogy nem a szomszédozás elõtt hagytam el, mert akkor bizti nem találtam volna meg. Mindenf bejártam elõtte a környéken. Úgyhogy a végén mégis egybe volt a moci.
|
berobi | 4324 | 2008. február 25. 12:01 | Válasz erre: 4323 |
jesszus, ezek a feljárók még vidijóból is keménynek tûnnek, nem, hogy élõben :))))
|
ztaki | 4323 | 2008. február 25. 10:31 |
gabi: köszi... ügyes! felraktam a hárdos csapat évadnyitóját a http://www.enduro.extra.hu/ oldalra... Sajnos annyira megzúztam a könyököm, hogy kényszer szünet lesz már megint... |
pallogabi | 4322 | 2008. február 24. 11:06 | Válasz erre: 4321 |
1. az új fényszóró a helyén 2. oldalnézet a közbetét-lemezzel 3. kábé ennyi hely lett a "mûszerfal" és a fejidom közt ![]() ![]() ![]() |
pallogabi | 4321 | 2008. február 24. 11:04 | Válasz erre: 4319 |
1. az eredeti fényszóró elölrõl 2. hátulról ( a foglalattal együtt max 3cm-es égõvel) ![]() ![]() |
ztaki | 4319 | 2008. február 24. 05:43 | Válasz erre: 4316 |
gabi: ha tudsz majd egy képet is nyomjál már fel róla... hogy könnyebben beazonosíthassuk...
|
pallogabi | 4316 | 2008. február 23. 21:13 |
Valamikor nemrég téma volt, hogy a gyári fényszórót milyen utángyártottal lehetne helyettesíteni, ami jobb mint a gyári. Kábé két éve ugyanigy mint most, készültem a mûszaki vizsgára, és már akkor számítottam arra, hogy megnézik, van-e E-homologizációs jelzés a lámpaüvegben. A crm gyárijában, mivel japán belpiacos motor, így semmiféle E-betû nincs, max annyi hogy mad-E-jin japan. Ígyhát felkerestem az egyik honda szalont, hogy tudnak-E valamiféle olcsó gyógyírt a problémámra. Nagyon segítõkészek voltak, de csak japánszabványos, E-jelzés nélküli új fényszóróüveget tudtak volna beszerezni. Ígyhát hozzáláttam az utángyártott alkatrészforgalmazók katalógusait böngészni, hol mennyi, milyen? Körbekérdeztem az ismerõsöket, kinek mi vált be. Majd az AUNER katalógusában rábukkantam az UFOplastnak az XR400-ra való fejidomjára ami látszólag nagyon hasonlított a crm gyárijához. Nagyon borsos volt az ára (kb 16e HUF), de valamiért nagyonmegtetszett, a többi hulladék (polisport,mcmaster,acerbis) mellett kifejezetten igényesnek tûnt. Az egyik alkatrészboltosnak leadtam a rendelést, aki figyelmeztetett, hogy a katalógusban közölt fehér jelenleg nincs az országban, ellenben van PIROS. Nanáhogy jóváhagytam, legyen az! Kb 1 héten belül kézhez is kaptam. Aztán hazaértve az új szerzeménnyel egybõl fel is raktam...volna. De sajnos az XR400 és a crm felfogatási helyei jócskán eltérnek a külsõ dizájnegyezés ellenére. Sebaj, vannak mellékelt gumigyûrûk, amivel a teleszkópokhoz lehet rögzíteni. Igenám, de a gyári 35w-os égõnél csatlakozóval együtt kábé 3szor hosszabb 55w-os égõ beleütközött a váznyakba. Így eladásra kínáltam, de nemjelentkezett érte senki (szerencsére). Most ismét készülök a mûszakira, s próbaképpen elõvettem, lesz ami lesz, ha birja az elektromos rendszer a nagyobb teljesítményû lámpát, kitalálok valamit, hogy fel tudjam rakni. Átkötöttem a japán szabványos apró sarukat eu-konform nagy réz-sarukra, amivel már gondnélkül mûködött a fényszóró... S mintha sokkalta szebben világitana, mint a gyári...na akkor lássuk mit tehetünk. Ekkor eszembejutott, hogy egy német motorsomagazinban láttam olyat hogy egy Husabergen egy közbetéttel távolabb rakták a fejidomot a kormánytól, így odafért a rallyversenyzõ számára fontos információs egység a fejidom mögé a kormányra. Na ezt csináltam én is, kerestem alkalmas lemezdarabot, amit méretrevágtam mindkét oldalra. A lemez egyik felén megfúrtam két lukat a gyári lukakkal fedésben, majd a másik szélén pedig az új fejidom lyukjaival fedésben, s Így sikerült a távtartóként funkcionáló lemezekkel feltennem az új Fényszórót, ami már nem ütközik bele a váznyakba. Ma estére kipróbáltam, és sokkal szebben világít, mint a gyári (kb másfélszer szélesebb teret látni, s kb 2olyan hosszan, ráadásul fehér fényben). Egyetlen furcsaság, aminek a hasznosítását már meg is oldottam, az a mûszeregység és a rajtszámtartó mûanyag közti ÛR, ahova kényelmesen elfér egykét szalámisszendvics :D |
kovrob | 4314 | 2008. február 21. 16:53 | Válasz erre: 4305 |
Taki, Zsore... : Köszönet az invitálásért, illetve a befogadásért, de nem fogok tudni elmenni. Én sajnálom, ti meg ahogy jólesik! :) Csináljatok képeket!
|
KT | 4313 | 2008. február 21. 15:40 | Válasz erre: 4312 |
Azt nem mondtam, hogy sokat adnak érte ! Legalább nem eröltetik meg magukat...! :)) |
gencsydani | 4312 | 2008. február 21. 13:46 | Válasz erre: 4306 |
Ahhoz túl könnyû, alig adnának érte valami kis pénzt!:P
|
KT | 4310 | 2008. február 21. 12:46 | Válasz erre: 4309 |
70-es évek és fõleg amerikában volt divat, ill. az ámerikai tuladonú gyáraknál !
|
pallogabi | 4309 | 2008. február 21. 12:08 | Válasz erre: 4307 |
mennyirerégen? (akkor az emzém lehet nemis 9lóersõs, hanem 11? :) ) |
KT | 4307 | 2008. február 21. 10:32 | Válasz erre: 4298 |
régen volt a DIN és a SAE lóerõ ! ez utóbbi magasabb érték volt ! mert úgy mérték, hogy semmilyen kisegitõ szerelvényt sem hajtott a motor ! pl. vizpumpa, generátor... életszerû ? Szerencsére leszoktak róla ! |
KT | 4306 | 2008. február 21. 10:29 | Válasz erre: 4303 |
Vigyázz, nehogy feldobják a mázsálás után a kupac tetejére... ! :))
|
zsore | 4305 | 2008. február 21. 09:22 | Válasz erre: 4302 |
Gyere bátran. Már így is éppen a duplája lesz a csapat, mint amennyi kezelhetõ lenne, tehát nem okoz semmi plussz gondot, ha jösz. Majd tartunk egy motoros majálist :o)
|
Macko | 4304 | 2008. február 21. 09:05 | Válasz erre: 4303 |
Én ettõl inkább eltekintek. Inkább elhiszem a gyári 256 kilót. :o) Igaz, õk legalább menetkészet adnak meg. |
gencsydani | 4303 | 2008. február 21. 08:45 | Válasz erre: 4296 |
Az SC a forgalmi szerint 123 kg...sztem még a 132 is kicsit optimista becslés...de majd 1x bekéreckedek valami vastelepre és lemázsáltatom:D
|
kovrob | 4302 | 2008. február 21. 08:33 | Válasz erre: 4300 |
Megnéztem, teccik! Utánajárok, hogy tudok e szabit szerezni, illetve eltávot a családtól. Amenyiben ez már okés, utána gyûjtök sok sok bátorságot, hogy fel merjem hívni Zsorét bekunyerálni magam a csapatba... :(
|
ztaki | 4300 | 2008. február 21. 08:01 | Válasz erre: 4299 |
olvas vissza a ktm vs gs forumon... esetleg vedd fel zsoréval a kapcsolatot... most pénteken 9:30-15:30 között.
|
kovrob | 4299 | 2008. február 21. 07:59 | Válasz erre: 4289 |
Milyenzsorebuli? Nem tok semmirõl... de mindetõl függetlenül összefuthatunk! :)
|
fektitibi | 4298 | 2008. február 21. 07:42 |
Sajnos száraz tömeget adnak meg.Minden folyadék nélkül+akksi nélkül.Tehát motorolaj,fékfolyadék,benzin,akku,hütõvíz nélkül.Tiszta marketing az egész.Mivel ezek nélkül nem mûködik egy motor.Pl. a teljesítményt is ezért adják meg a fõtengelyen mert úgy nagyobb szám írható le.A digók csak most tértek át erre a hazugságra mert már nagy volt a hátrányuk.Egy Duksi mindig gyengébb volt papíron és nehezebb is mint a japcsi és mindig cumit adtak nekik.Pedig a számok szerint soha nem nyerhettek volna.
|
Macko | 4297 | 2008. február 21. 07:41 | Válasz erre: 4296 |
Most nézem a katalógust. Derby Senda DRD Racing 50R: szárazon 97 kg.
|
ztaki | 4296 | 2008. február 21. 07:03 | Válasz erre: 4295 |
hát igen a drz e forgalmijában 117 kg van... de érzésre tuti nehezebb... remélhetõleg a yamaha 106 kg-ja tényleg 106... Amúgy a kis derbi 116 kg, a leírása alapján... és a drz-hez képest pehely könnyû. Ezalatt nem a viselkedését értem, hanem az érzést, amikor emlegetni kell... Az EXC525 forgalmi szerint 119 kg... érzésre sokkal könnyebb a drz-nél, de itt már könnyebbség érzése inkább csak tologatásnál, és vezetés közben jön elõ... ha emelgetni kell, akkor nem nagyon érzek különbséget. Nem is tudom, mit szólnának a szalonba, ha bemennék - eldönteném a yamaha-t aztán véleményezném egy-két felállítás után... :o) De hát végülis ez lesz a sorsa... |
gencsydani | 4294 | 2008. február 20. 20:39 | Válasz erre: 4292 |
Szóljál ha nálatok lesz, erre tényleg marha kiváncsi vagyok!
|
ztaki | 4293 | 2008. február 20. 19:36 | Válasz erre: 4290 |
ez a 20 kg-mal könnyeb azt jelenti, hogy 117 kg-20kg=97 kg?? Ma, akkó nekem is kell egy....
|
Macko | 4292 | 2008. február 20. 19:17 | Válasz erre: 4291 |
Persze hogy nincs. Az F versenyendúró, az R pedig az abból készített "utcai", azaz hétköznapi használatra készített motor. Ennek megfelelõen van nyilván "butítva" minden, a motor, az erõátvitel, nagyobb a súly, satöbbi. A gyári anyag azt emeli ki egyedül nagy elõnyként, hogy a futómûvet áttették viszonylagosan változás nélkül. Bár a rugóút rövidebb lett, azonban a 270 mm-ek a hobbicélú használathoz talán elégségesek is... Na majd kiderül ha kapunk tesztmotort! :o) |
gencsydani | 4291 | 2008. február 20. 19:10 | Válasz erre: 4283 |
Tök jó ez a link, mert világosan látszik belõle, hogy a 250R-nek nagyjából semmi köze nincs a 250F-hez: az egyik száraz a másik nedves karteres kenésû, az egyiknek 5 a másiknak 6 fokozatú a váltója, a sûrítési arány is lényegesen kisebb az R-nél...még teljesítményben is kb. ugyanannyi a különbség mint a DR-Z E és S verziója között, csak itt az a 10 LE arányaiban lényegesen több... Ja, az endurozásról meg annyit, hogy ugye elég sokan használnak EXC-ket SM szettel utcai veretéshez és ilyen esetekre a szerviz a gyár által elõírt 20 (régebbi modelleknél 15) üzemóra helyett 10-12 üzemórnként javasolja az olajcserét. Tehát pont hogy az utcai használatnál kell(ene) gyakrabban olajat cserélni az endurokban, nem pedig terepezéskor! |
Macko | 4290 | 2008. február 20. 18:46 | Válasz erre: 4284 |
Ugyanazon a beszélgetésen (merthogy ketten voltunk Zsorcival a Mayaha tesztnapon) olyan 1,6 körüli árat saccoltak. De még ez sem hivatalos, meg kell várni, míg beárazzák. Egyébként 20 kilóval könnyebb a DRZ-nél és versenyszintû a futómûve. Megegyezik annak a WR250F-nek a futómûvével (most már megnéztem, mit írok), amely eleddig 4 VB-címmel rendelkezik. Kérdés, hogy egy új motor megvásárlásánál mondjuk 300 ezer forint mennyit számít. Lehet, hogy egy kedvezõbb finanszírozással ugyanott áll meg mondjuk a 60. hónap végén... |
ztaki | 4289 | 2008. február 20. 18:40 | Válasz erre: 4288 |
robi: te erre a zsore bulira jössz?? Me akkó nem haragudnék, ha megint összeszednél valahol... bár gps-szel is mehetek...
|
kovrob | 4288 | 2008. február 20. 16:40 | Válasz erre: 4286 |
:) sosem néztem.... eddig... palloG hívta fel rá a figyelmemet az elõbb... azóta ezt nézegetem.... lesz majd hozzád kérdésem! :) |
zsore | 4287 | 2008. február 20. 16:27 | Válasz erre: 4283 |
Én konkrétan semmit nem értettem félre, egyébként is tojok rá, mivel a büdös életben nem veszek yamahát. Jó nekem az a szar KTM is. Abban cserélem 7500 - anként az olajat, meg amit elõírnak, közben meg szántok vele :o) Én egyébként nem kevertem a típusokat sem...... Egy dologban van igazad, a DRZ 400 E biztos jobb vétel mostanában. Rendszámmal, névreírva ajálják 1350 - ért. Ha kovrob valami keményebbet akar, lehetõleg olcsón, akkor egy ÚJ DRZ 400 E - nél, pillanatnyilag én sem tudnék jobbat, ebben az árkategóriában. Egy millerrel feljebb már lenne tippem :o)))) Hülyék ezek a KTM -esek, csinálnak egy profi gépet ( 690 LC4 ), és olyan árat adnak hozzá, hogy biztos ne vegye meg senki....Persze õk nem a magyar zsebével gondolkodnak az is igaz :o( |
ztaki | 4286 | 2008. február 20. 16:17 | Válasz erre: 4284 |
Robi: drz 400E - névre írva, mûszakival 0 km-rel... stb... stb.. 1,35misi jelenleg...
|
kovrob | 4284 | 2008. február 20. 16:11 | Válasz erre: 4273 |
Hmmmm... tehát gondolkozzak rajta! :) 1,8 misi? az viszont nem hangzik túl jól.... :( hamar fel is hvtam egy kereskedõt, de még nem tudnak semmit. Legalábbis ami az árat és a mûszaki dolgokat illeti. Március végéig várni kell a "hivatalos" infókra, vagy mi volt a lényege a mondanivalójának. Várok. Hátha! |
wtf | 4283 | 2008. február 20. 16:09 |
nem is azt kerdojeleztem meg hogy o mit mondtott hanem hogy te mit ertettel felre - mint ahogy a tipusokkal is volt egy kis keveredes ;) http://www.yamaha-motor.hu/products/motorcycles/motorcycle_comparison_details.jsp?model=tcm%3A38-206809&model=tcm%3A38-203769&model=tcm%3A38-203773&model=tcm%3A38-206808 tfh 10e km-enkent cserelsz olajat (bar joerzesu ember endurozashoz sem szivessen hagy semmien mociba 3e km-nel tobbre olajat) milyen elonye van a drz-hez kepest hobbira? |
pallogabi | 4282 | 2008. február 20. 16:05 | Válasz erre: 4281 |
nemtudja, õt a pénz hajtja, hogy minél többet eladjon aztán meg mászkáljanak vissza az átvert motorosok 2000es szervízre...egyszerû márketingfogás, amit már a yamások is eltanultak politikai szintrõl. ezlesz: " hazudtam, naés?!?" |
zsore | 4281 | 2008. február 20. 15:45 | Válasz erre: 4279 |
A tízezret nem akárki mondta, hanem a Yamaha Hungária mûszaki igazgatója. Õ csak tudja, mit beszél......
|
zsore | 4280 | 2008. február 20. 15:43 | Válasz erre: 4278 |
A végén már helyesen mondtad : Yamaha YZ 250 F :o)
|
wtf | 4279 | 2008. február 20. 15:42 | Válasz erre: 4274 |
legalábbis zseniális marketing, tartossagban crf-nel sincsen egetvero kulombseg R es X kozott pedig ugy jott ki hogy ez "enduro" (enduro=kitartas, tartossag) A 10e km-es olajcsere 100% hogy valami felreertes eredmenye - dugocsere-re kb realis. hobbyra ott a drz az mar bizonyitott olcsobb, konnyebb, valoban igenytelen, es yamahahoz kepest olcso alkatreszbeszerzes. |
Macko | 4278 | 2008. február 20. 15:40 | Válasz erre: 4277 |
Akkor én nem keverem tovább a Mayaha típusokat, inkább abbafejezem... :o))
|
zsore | 4277 | 2008. február 20. 15:38 | Válasz erre: 4276 |
Így is van, még annyit, hogy én az YZ 250 - et, a versenykrossz modellt teszteltem.
|
Macko | 4276 | 2008. február 20. 15:35 | Válasz erre: 4274 |
Itt is összecseréltem a betûket, Robi, bocs! Szóval ami neked kell az az R, ugyanaz szupermotóban az X és a versenyváltozat az F. |
Macko | 4275 | 2008. február 20. 15:34 | Válasz erre: 4273 |
Zsorci, te a 250F-fel mentél, ami karbis és 5 gangos és 106 kiló és igazából versenymotor, így a teljesítménye nem is ismert. Amirõl beszélsz, az meg az R, ami injektoros, 6 gangos, 129 kiló és 31 LE 10000-es fordulaton. A futómû viszont dettó ugyanaz, így szerintem az R egy tökéletes hobbiendúró lesz. 10000-es szervízzel. Ja, és annak még ráadásul van egy X verziója (ugyan a villaszög is eltér egy kicsit), ami szupermotó. De szerintem az R egy váltás kerékszettel nagyon tuti pályagép lenne Kakucs-Ering jellegû csíkokra. Nagyon vonzódom ehhez a cucchoz én is! |
Macko | 4274 | 2008. február 20. 15:29 | Válasz erre: 4272 |
Hát az hobbiendúrózni nagyon jó lenne neked. De nem az R-ben, hanem az X-ben gondolkozz. Kicsit le van butítva a motor, viszont hosszú a szervízperiód. Az R 106 kiló, az X 129. Viszont a futómû ugyanaz, minden állítható, az X-en van index, minden. Szerintem az egy zseniális motor lesz. Lesz teszten, akkor megprószálhatod majd! |
zsore | 4273 | 2008. február 20. 14:49 | Válasz erre: 4272 |
Robi ! Ez az egyik lehetõ legjobb választás lesz 2008 - ban. Nekem is nagyon tetszett, ezért kifaggattam a yamahás fõmüszaki szakit. A versenymotor blokkját tették bele, kicsit lebutítva. 30 LE körül fog tudni, ehhez jön egy kb 130 kg - os súly, DE ! Állítólag 10.000 KM ! ! ! Nem tévedés, 10. 000 kilóméteres szervízt ad meg hozzá a gyár. Azt mondták a yamahások, hogy õk sem hitték el amikor megkapták a gyári adatokat. Csupa minõségi alkatrész, és egy zseniális motor....Asszem amatõr szinten világverõ, ha a szervízintervallum igaz. Mondjuk azt hozzátették, hogy sok terepezés, vagy városi használat esetén ajánlott a sûrûbb olajcsere, de ha 5000 - renként kap egy olajszervízt, asszem akkor is ez a király ! Annyi a szar, hogy mivel a versenygépbõl van fejlesztve, keskeny maradt az ülése, ezért nem igazán jó hosszú távokra ( legalábbis az F 650 - hez képest, rohadt kényelmetlen lesz...) Az ára ha jól emléxem, kb. 1,8 körül lesz cakli - pakli, de hát a minõséget meg kell fizetni. Állítólag tényleg nem spóroltak ki belõle semmit.
|
kovrob | 4272 | 2008. február 20. 14:38 |
Halihó! Ismeri valaki ezt a modellt: WR250R? http://www.yamaha-motor.hu/products/motorcycles/adventure/wr250r.jsp Mennyibe kerülhet vajh? jó lehet ez hobbiendúrózni nekem? mekkora szervizigénye van/lehet? Gondolkozzak egyáltalán rajta?
|
pallogabi | 4271 | 2008. február 19. 17:04 |
fektibi tudod te milyen gépet kell venni :D, más országokba a drz-t kawa klx400r ként árulják, lassan a te mocid is hasonlítani fog erre
![]() |
gunyi | 4270 | 2008. február 19. 12:18 | Válasz erre: 4269 |
tökéletes! köszi elõre is! emilcímem ggunyics@gmail.com |
pallogabi | 4269 | 2008. február 19. 12:04 | Válasz erre: 4268 |
emailben, .pdf formátumban (lefényképezgetem, majd vanegyolyan program, hogy "pdf creator", ami csinál belõle egy, a fényképek egyéni méretétõl jóval kisebb dokumentumot, amit acrobat readerrel megtudsz nyitni, Oké?)
|
gunyi | 4268 | 2008. február 19. 11:48 | Válasz erre: 4267 |
gabi, emlekszem h a multkor beszeltunk rola, de akkor felreertettuk egymast. Nekem pont ilyen kellett, hogy minel jobban megmaradjon a terepmotorozás kalandjellege. Ha elkuldened a gekkoet nekem azt nagyon megkoszonnem. Postan gondoltad? |
pallogabi | 4267 | 2008. február 19. 09:11 | Válasz erre: 4264 |
sztem valamit elszúrtatok, ahelyett, hogy bárkitis megkérdeztetek volna, ugyais az etrex H nem kezel térképet, amit legutóbb, mikor beszélgettünkróla, alapvetõen kellettvolna hogy tudjon nektek
|
pallogabi | 4265 | 2008. február 19. 09:04 | Válasz erre: 4264 |
ahogy az angolnyelvût néztem, kábé tökugyanaz a menüje, mint a gekko-é. azt pénteken elküldhetem neked, ha addig nemtalálsz
|
gunyi | 4264 | 2008. február 19. 07:08 |
gratulálok tibi! igazan jol mutat a tengai a többi pöcsköszörû mellett! egy kis segitseg kene: most vettunk haverokkal közösen egy Garmin eTrex-H-t, s kene nekem hozza egy magyar nyelvu hasznalati utasitas. Ha valaki tudna honnan lehet letolteni megkoszonnem! |
Macko | 4263 | 2008. február 19. 05:49 | Válasz erre: 4261 |
Elküldöm, persze. A feklitibi@pannongsm.hu címre, vagy hova? Meg mit? Mert az összes kép 45 mega. A videó a nyers videókkal együtt meg 332. Ha azok is kellenek, skypeon egyszerûbb lenne áttoni. Emilben soha át nem megy...
|
fektitibi | 4262 | 2008. február 19. 03:28 |
Már vissza is alakítottuk csapatóvá a gépet.Ja meg vettem tegnap a Parillában protaktoros alsógatyát és egy csuklós térdvédõt.Van egy faxa cordura kabátom és meg is van a nyári cucc.
|
fektitibi | 4261 | 2008. február 19. 03:19 |
Mackó!Ha megtennéd elküldhetnéd a képeket jobb minõségben.Az eredmény pedig rém egyszerû volt az open kategória a pucsítósoknak és a classic nekünk meg a veteránoknak egyben.Nem tudom,hogy lóerõre vagy a kora miatt sorolták ide,de szerintem a motor képeségeinek megfelelõ helyen voltunk.Sajnos a gépnek csak terepre megfelelõ a fékje,húztam de a végén nem fogott.De mûszakilag teljesen tökéletes volt és a tourancék jól bírták.Egyszer a hátsó balos elkönyülõs kanyarban elindult rendesen az eleje,de vissza tapadt és a besz@ráson kívül semmi más nem történt.Egyébként ebben a kanyarban sokan estek.A végén már annyi csík volt az aszfalton,hogy arra kelett figyelni nehogy kivezessen bambulás közben.Nagyon elfáradtunk és a végére komolyan fagyott megint.
|
Macko | 4260 | 2008. február 18. 21:54 | Válasz erre: 4255 |
Cikk, képek és videó reggel óta már az Onroad-on Fekti Kollegáról! http://www.onroad.hu/motor/hirek/902/ Tényleg negyedikek lettetek, Tibi??? Azt hogy? Annyi speed volt, mint a rosseb! |
ztaki | 4259 | 2008. február 18. 21:11 |
a hírek közé a rendszámtábláról szóló hírt csak nektek gépeltem ám be... ;-)
|
pallogabi | 4258 | 2008. február 18. 17:46 | Válasz erre: 4255 |
garatulálok a 4ik helyhez! elõ a slickes-enduro kémfotókkal! :o) |
fektitibi | 4257 | 2008. február 15. 21:22 |
A tank,gyári kipufogó,de xtz660-as!De jobban megnézem és akkor megírom
|
ztaki | 4256 | 2008. február 15. 08:29 | Válasz erre: 4255 |
tibi: és az XT-rõl vannak eladásra váró dolgaid?
|
fektitibi | 4255 | 2008. február 15. 05:38 |
Csak hétfõn tudok felrakni,mert a yeti racéra van felkészítve és titkos,hogy az ellenség meg ne lássa.De olyan lendületbe jöttem hogy az xtz-t is átalakítom.kb.25kg súlycsökkenése lesz!Nem akarja senki megvenni ezért beállítom a sarokba tartaléknak.Tehát a DRZ tartalékja a Tengai annak a tartalékja pedig az xtz.Szerintem elég stabil vagyok a mûszaki háttér ügyében.Szervezem a nyári ruhámat is (a bõr helyett),hogy tudjak melegben is menni veletek.
|
gunyi | 4254 | 2008. február 14. 07:59 | Válasz erre: 4252 |
tibi, kérünk képet róla! kivancsi vagyok mi lett a szörnnyel
|
fektitibi | 4252 | 2008. február 14. 06:21 |
Emlékeztek a Tengájomra?Na át alakítottam.Mûanyag tank,ülés 5cm-el hátrébb,pici desing.Olyan csúnya lett,hogy már szép!Viszont 10kg súlycsökkenést elértem.
|
Sada88 | 4251 | 2008. február 13. 21:59 | Válasz erre: 4244 |
gyerekkel ugrattál ?:O merész :) lassan neki is vehetsz valami kis gépet ;)
|
Sada88 | 4250 | 2008. február 13. 21:40 | Válasz erre: 4242 |
katona dolog :) emlékszel amikor vittem neked a pénzt ? nekme az még most is látszik ahogy felhasitotta a combom a kormány :P
|
manour | 4248 | 2008. február 13. 21:27 | Válasz erre: 4247 |
..hát a cipõdön lévõ kis izét beleakasztod a pedál kis izéjébe és ezáltal eggyé válsz a bicajjal.nem csak nyomni tudod a pedált hanem húzni is,terepen nem csúszik le a lábad,és ha jól van beállitva perec gyanús helyzetben kiold mint a siikötés.Kicsit drága,és nekem pont olyankor nem old amikor kéne :-( http://www.testbike.hu/list2.php?pid=909 + http://www.matuzmaster.hu/ruhazat |
ztaki | 4247 | 2008. február 13. 21:07 | Válasz erre: 4246 |
manour: hát olyanom még soha nem volt... de szerinted van annak értelme? Jó lenne az nekem? Mondjárt már pár mondatot róla... feleslegesen had ne költsek rá...
|
manour | 4246 | 2008. február 13. 20:55 | Válasz erre: 4245 |
Kedves Taki ! Tegyél föl klipszes pedált+cipõt és akkor nem csúszik le a lábad a pedálról ugratáskor :-) ..pereckor én is a bicajjal együtt hempergek mert általában nem old a klipsz és mint a büdös bogár mikor felborul ,a bicaj felül én meg alul hozzá kapcsolódva :-)) |
ztaki | 4245 | 2008. február 13. 20:48 | Válasz erre: 4244 |
ja - és ez itt az egyik váltó lenyomata az egyik combomon... de hogy hogy került oda??
|
ztaki | 4244 | 2008. február 13. 20:48 | Válasz erre: 4243 |
:-) elõször én is azt hittem... különben ha hiszed, ha nem... hosszan vállogattam a képek közül, hogy olyat rakjak fel, ami egy kicsit sem emlékeztet rá... pedig ha láttad volna a többit is... :-))) Csak gurultam egy szûk 20-st a fiammal tegnap - persze terepen és megmutattam neki, hogy hogy kell ugrani... :-)) |
ztaki | 4242 | 2008. február 13. 20:32 |
És még azt mondják, hogy a motorozás a veszélyes sport... egy frászt... Igy jár az ember, ha motor helyett biciglire ûl... Ne tegyétek!! ![]() |
ztaki | 4241 | 2008. február 13. 19:05 | Válasz erre: 4240 |
hát ma rá sem néztem... de hétvégén át kell, hogy guruljon a szomszédba - mert bukórácspróbára hivatott a lelkem... legkésõbb akkor minden kiderül. ;-)
|
kveker2 | 4240 | 2008. február 13. 16:19 |
Akkor tényleg a DRZ a legmegbizhatóbb. Mondjuk a hátsó csapágy dolgot másnál is hallottam hogy probléma volt XTZ-nél,de legalább ennek a javitása legalább nem trükkös dolog. Jó lesz az, ne add el, jó egy utcai motor a háznál. :)
|
gunyi | 4239 | 2008. február 13. 10:06 | Válasz erre: 4238 |
taki lehet h te vagy elszokva a nagy súlyától csak??
|
ztaki | 4238 | 2008. február 12. 18:18 |
no a HCC Hooóó óta ma elõször indítottam be az XTZ-t... tapasztalat: - meglepõ, de elindult... :-)) - meglepõ, de csak egy henger... ellenben az szépen járt... még alapjáratot is bírta... :-) (Aztán megtaláltam a gyergyapipákat - jól el voltak dugva - és egy gyors leránt-radug után már a másik is szépen járt...) - kitoltam a garázsból... az az toltam volna, ha tudtam volna... gondoltam beragadt a fék... de nem úgy tûnt... talán megette a hátsó csapágyat... nem tom... besötétedett... igy nem szenvedtem vele, de a hátsó kerék igen nehezen gurult... bár nem akadozott... csak olyan szorosan viselkedet.... Na, majd holnap... :-) |
ztaki | 4236 | 2008. február 12. 15:00 | Válasz erre: 4235 |
hát ez már sok... 600 fölé ne vigyük, akkor inkább útvonalat modosítunk... Pl. megyünk Szeged örkény legrövidebben, ami kb. 180 km. |
kovrob | 4235 | 2008. február 12. 14:56 | Válasz erre: 4234 |
Nem bírtam ki :) megnéztem: Szeged-Ladánybene-Örkény: 230 km Örkény-Tetepuszta: Fektitibi megmondja mingyá :) Tetepuszta-Forró forrás: 30km Forró Forrás-Balassagyarmat: 200km alatt!!! mindenképpen. Váchartyánig a leggyorsabb elvileg 92km onnantól még keresnem kell az utat... sacc/kb még 70-80km. |
kovrob | 4234 | 2008. február 12. 14:44 | Válasz erre: 4233 |
Szeged-Ladánybene-Örkény: 230 km Örkény-Tetepuszta: Fektitibi megmondja mingyá :) Tetepuszta-Forró forrás: 30km Forró Forrás-Balassagyarmat: 200+km mindenképpen. Váchartyánig olyan 120 kb. onnantól még keresnem kell az utat... de ma este összerakom a tracket és megmondom pontosan a 120-at... |
ztaki | 4233 | 2008. február 12. 14:35 | Válasz erre: 4232 |
robi: ha szegedrõl indulunk, akkor a faterék kb. 4 órás útra szoktak volt lakni... tehát kb. nálam az ebéd... nem estebed, hanem olyan ebéd-ebéd... :-)) Aztán lassacskán összerakhatnánk az útat is... csak kb-ra... Szeged-Ladánybene-Örkény: 230 km-en beülül van - folytasd...!! |
kovrob | 4232 | 2008. február 12. 14:29 | Válasz erre: 4230 |
Nem akarlak elkeseríteni, de ha Szegedrõl indulunk akkor az egy negyedénél (se) laknak.... max reggelizni állunk ott meg pirkadatkor :))
|
frpeter | 4231 | 2008. február 12. 14:26 | Válasz erre: 4225 |
Köszönöm a gratulációkat, igen ez ATV :) Csörlõt már teszteltük, mûködik :D Remélem hosszú szolgálatot tesz majd alattam, és még a HCC elõtt lesz lehetõségem veletek gurulni! Elvileg ezzel azért már tudok egy 70-80-at utazni :) |
ztaki | 4230 | 2008. február 12. 14:03 | Válasz erre: 4229 |
kajálás ügyileg... hát pl. ha gondoljátok a faterékkal beszélhetek egy ebédrõl... az kb. fél úton (attól függõen, hogy honnan indulunk +-100km) lesz... Ócsó és finom... vagy legalábbis ehetõ... ;-) |