kovrob | 4229 | 2008. február 12. 13:35 | Válasz erre: 4224 |
Jaja! Tibi Tetepuszta után a következõ kút Bp. magasságában lesz. Tehát ahogy Gabi mondja valahol a te szakaszod vége felé kellen egy benzinkút... Többiek: kajával mi légyen? a, Hoz mindenki magának valamit és rágja mikor ideje van b, Kutaknál gyorszaba és tûztovább c, útbesõ kifõzde azért belefér Hm? |
Sada88 | 4227 | 2008. február 12. 11:07 | Válasz erre: 4225 |
duva kis gépnek tûnik ez acsörlõ meg biztos hasznos dolog rajta:) de ha nem tévedek ez nem quad hanem ATV ugye ? lehet láma a kérdés akkor boccsi :$ |
gencsydani | 4226 | 2008. február 12. 10:51 | Válasz erre: 4225 |
Szíp, gratula hozzá! Mondjuk macskához nem annyira illik ez a szín...:D |
frpeter | 4225 | 2008. február 12. 08:47 |
Na megvolt az elsõ teszt a géprõl, képek és leírás: http://portal.quadinfo.hu/arctic-cat-500-4x4/
|
pallogabi | 4224 | 2008. február 12. 02:02 |
a rám esõ részt (tetepuszta-sápi forrás) sikerült 25 és 35km közé tenni, amennyiben tényleg a minél rövidebb távon, minél élvezetesebben, lehetõleg zöldmentes területen motorozzunk szempontokat vesszük figyelembe. benzinkút nincs, szóval fektibi ha betervezne, egy öemvé kutat tetepuszta elõtt az jó lenne. Ellenben utba tudnánk ejteni egy nagyon klassz "melós-kifõzdét" :)
|
ztaki | 4223 | 2008. február 11. 17:53 | Válasz erre: 4222 |
robi: jól látod a helyzetet és ez benne a csábító... ezért nem is fogjuk meghírdetni, csak meghívásos alapon... ;-) Természetesen csak olyanok jöjjenek, akik vállaják is az elõbb általad is jól megfogalmazott dolgokat: nincs megállás (suliy már tudja, hogy milyen az olyan...), nincs pihenõ... csak a legszükségesebbekért állunk meg. A tempó legyen gyors, de ne veszélyes. Legyen állandóan gyors, de ne kapkodó... A nyomvanalaknál figyeljünk arra, hogy pl. az endurópályákat lehet, hogy nem ezen az úton kell feltérképezni... stb... stb... stb... Ahogy mondtad: minimum 40-es átlagnak kell kijönni még a megállásokat belekalkulálva is... az egész útat úgy kell megcsinálnunk, hogy csak átsuhanjunk a tájon...mint kés a vajon... semmi lassítás, semmi elbizonytalanodás... csak szépen csendben - mint csillag megy az égen... :-)) Majd másnap hazafelé ökörködhetünk egyet - akkor már rövidíthetünk kövesútakon és bemehetünk az érdekesebb helyekre szórakozni... Tehát - engem itthon sem tudnál tartani, ha ebbõl lesz valami. Uff. |
kovrob | 4222 | 2008. február 11. 17:36 | Válasz erre: 4221 |
Ma egész nap ez járt a fejemben, de csak nem akar összeállni... Számításaim szerint ez olyan kemény lenne, hogy már-már a halvaszületett kategóriába kellene sorolni. :( Több mint 500km csak terepen... Az általam preferált gyors útszakaszokon, most néztem meg, hogy alig 40-es átlagot tudok menni. Ez nagyon kevés... fõleg úgy, hogy nem tankolok/eszek/brunyálok a távon, és feszegetem az eszetlencsapatás határait. Ez kegyetlenül fárasztó. Vazz, ez tiszta játékidõvel is több mint 12 óra lenne. Viszont ha visszavesszük a tempót/fizikai megterhelést akkor +20% idõráfordítással kalkulálva, már 14-15 óra. Egésznapra meg csak be kell kalkulálni uszkve 2 óra állásidõt a sokmindenre. Ekkor tartunk 16-17 óránál, és nem volt defekt/semmimásidõrablótevékenység. Ha pirkadatkor indulunk Szegedrõl akkor beesünk Balassagyarmatra éjfélkor hótkipukkanva. Még mindíg olyan jól hangzik mindenkinek?
|
ztaki | 4221 | 2008. február 11. 17:00 | Válasz erre: 4220 |
sulyi: ott a helyed! :o)) Idõponot még mi sem tudunk... de lesz. KovRobi-n a világ szeme - majd megteszi a felajánlását (idõpontileg), mi meg a fejét vesszük... :-)) |
sulyi | 4220 | 2008. február 11. 16:52 | Válasz erre: 4216 |
Taki! Érdekelne engem is ez a kereszbe dolog, bár nem tudom idõpontilag mikorra van tervezve, ha csatlakozhatok akoor bejelentkezem most így. Sajnos a tervezett útvonal kicsit messze van az általam viszonylag jól ismert útvonalaktól, de ha adtok feladatot szívesen segítek. Üdv.: Sulyi
|
Sada88 | 4219 | 2008. február 11. 16:18 | Válasz erre: 4218 |
ja nekem is tetszett az a vidi :) bár ugrálós fogaskerékkel én nem indultam volna el :S
|
berobi | 4218 | 2008. február 11. 15:23 | Válasz erre: 4202 |
"-elengedem a kuplungot és nem megy. - sebességben van egyáltalán?" :)))))))) |
ztaki | 4217 | 2008. február 11. 14:35 | Válasz erre: 4202 |
oké értem a célzást... :o)) De én soha nem síítek annak, aki a dombtetejét halálra kapartatja... max. a végén egy lapátott tudok neki felajánlani... Ha nem tud feljönni elsõre, akkor nem tologatja és szántaja a feljárót, hanem szépen megfordítja a motort és a lehetõ legkevesebb roncsolással legurul... üznem neki... Még, hogy segíteni... amatör pancser... guruljon le aztán próbálkozzon megint... és különben is, nehogy már összeköszoljam a kezem... :)) |
ztaki | 4216 | 2008. február 11. 11:31 | Válasz erre: 4215 |
rob: úgy tervezze mindenki a saját etapját, hogy kb. 130 km-enként legyen lehetõség tankolni... DDDEEE a távolságot az indulástól kezdjük el görgetni... Azt, hogy honnan indulunk nekem teljesen mindegy - mert egyszer igyis-ugyis meg kell csinálnom visszafelé is... S végülis mivel kénytelenek leszünk elõzõ éjjel a rajthelyhez érkezni, így tuti, hogy kell a szállás a rajtnál és ha nem akarunk hót fáradtan éjszaka hazakövesutazni, akkor kell a szállás a célnál is... Tehát részemrõl tök mindegy, hogy honnan kezdünk.
|
kovrob | 4215 | 2008. február 11. 11:27 | Válasz erre: 4213 |
Az biza... ütõs... Butitájm, Szegedrõl indujunk, vagy oda érkezzünk?
|
kovrob | 4214 | 2008. február 11. 11:25 | Válasz erre: 4211 |
Nomármost 100 vagy 150 legyen? Mert akkor az általam vezetett etapot hozzád képest módosítom, vagy esetleg viszünk + naftát palackban, vagy elhívjuk baloo-t is a dromedárral :) Annak a púpjába belefér vagy 3x lityi...
|
ztaki | 4213 | 2008. február 11. 11:24 | Válasz erre: 4212 |
robi nem is kell, hogy legyen - mert a távolság igy is nagyon ütõs lesz... Én a Szeged-Dabas-Sári vagy Örkény távot kb. 230 km-ben meg tudom oldani, de ha kell, akkor még faraghatok rajta egy 20-30-t... |
kovrob | 4212 | 2008. február 11. 11:21 | Válasz erre: 4211 |
Cenzúráztam amit írtam, szóval helyesen: "Pécel felé nyugatnak" :) Ne izguljatok, ura vagyok a helyzetnek! :) Nem lesz "toronyirányos erdõn átkeléses keresd a kövesutat szakasz " :))))
|
pallogabi | 4211 | 2008. február 11. 09:55 | Válasz erre: 4210 |
kezdem kapizsgálni... szal a 15km-es eddigi megszokott útból kanyarítunk egy 60-80km-est, de nemtom ti hogyvagytokvele, de nekem 100-150km enként meg kék állni tankolás céljából, avagy tõletek kunyeráljak ? :D |
kovrob | 4210 | 2008. február 11. 09:19 | Válasz erre: 4209 |
Igen! Szándékozunk! A Gödöllõi TK az tiltott! Nem megyünk be Isaszegre, Sõt egyetlen lakott területet sem érintünk terveim szerint :) kb. a Forró Forrás alatt Pécel felé keletnek és úgy fel északnak Isaszeg keleti oldalán. Az hivatalosan nem védett. Ha jól tudom....
|
pallogabi | 4209 | 2008. február 11. 08:57 | Válasz erre: 4208 |
tájvédelmi körzetet is kerülni szándékozunk (nemszak természetvédelmit)? me akkor isaszegre eleve nemis mehetnénk be :p
|
kovrob | 4208 | 2008. február 11. 07:38 | Válasz erre: 4205 |
:) Ilyet még úccse csináltam! Sosem sesová! :))) Nnnnu: Nekem kell még kb. 4 nap (olyan amikor csak motorozok), hogy a Rád feletti részen összehozzak egy épkézláb nyomvonalat. Természetesen én is csatlakozom a "hagyjuk érintetlenül a védett területeket" mozgalomhoz. A Gödöllõi TK miatt ígyis kerülnünk kell vagy 30 km-t, mert Isaszeg felõl nem szabad Csomád felé légvonalban menni. Viszont szép helyekre tudlak vinni benneteket azalatt a kerülõs pluszkm-ek alatt! Azon merengek, hogy ez is lesz több mint 400km... Azért az indulás és az érkezés elõtti/utáni etapokra is gondolnom kellett volna mielõtt.. :) Erre van ötlet? |
ztaki | 4207 | 2008. február 11. 06:54 | Válasz erre: 4206 |
tibi: egyenlõre északról délre... mert a kelet-nyugati túl hosszú egy napra...
|
ztaki | 4205 | 2008. február 10. 22:13 |
Akkor mindenki áldását adta az országszelõ túrára... KovRobira testáljuk a fõszervezõi feladatokat. Légy szíves Robi bácsi - tedd meg az elsõ lépéseket... Azért talán még annyit szeretnék kérni, hogy jó lenne ha ez a túra olyan tisztán zöld túra lenne... Tehát tényleg legyen az a hozzáállásunk, hogy megpróbáljuk elkerülni a védett - vagy tiltott részeket, még ha az néha az élvezhetõség rovására is megy... Jó lenne tényleg egy olyan országon átívelõ nyomvonalat találnunk, amelyet pár év múlva nem sorompókkal lezárva találunk... Mivel elég jól felosztottuk a feltérképezendõ területet - megpróbálhatna mindegyikönk olyan legális nyomvonalat keresni, ami még élvezhetõ is... ;-) |
pallogabi | 4204 | 2008. február 10. 21:33 | Válasz erre: 4201 |
OKÉ! de én csak szolidan MZ-ztem aszfalton, nameg esész picit saraztam is vele, hogy ne feledje azt a régi szép 5000km-t amíg nemvolt jogsim :)), s énis belerázódtam a biztosítékkirázós földutas szakaszokba még mindig nincs kész a honda :( ,pedig jólenne ha tudnám járatni, még a márciusközepén esedékes mûszaki elõtt... |
Sada88 | 4203 | 2008. február 10. 20:57 | Válasz erre: 4200 |
vissza lehet adni oldal szögbõl egy fix kamera állással úgy jobban átjön :)
|
zsore | 4202 | 2008. február 10. 20:05 | Válasz erre: 4197 |
Így már értem :o) Azért itt egy video, hogy láss jó példát is :o))) http://www.reiter.robert.hu/help.wmv |
ztaki | 4201 | 2008. február 10. 20:00 | Válasz erre: 4199 |
tibi: ohhh... látom nem unatkoztál... :)) Akkor már csak gabinak kell bolintania - aztán kezdhetünk vitatkozni az idõponton... |
Macko | 4200 | 2008. február 10. 19:58 | Válasz erre: 4198 |
A videókkal mindig így van ez. Minden olyan kis lankásnak tûnik. Ez olyan bosszantó!
|
fektitibi | 4199 | 2008. február 10. 19:55 |
Mi is nyomtunk 250km-t.Meg patakba repülés is volt.Örkényrõl nem a legrövidebb de nagyon élvezetes úton áttudok menni Tetepusztára onnan pedig Gabi nyomhatná.
![]() |
ztaki | 4198 | 2008. február 10. 19:31 | Válasz erre: 4197 |
bár azért nem vagyok büszke a végeredményre... mert a felvétel més csak vissza sem adja, hogy az a feljáró kifejezetten meredek és talán még annál is homokosabb volt... Amúgy Sulyi majdnem zokon vette, hogy visszafeléjövet kihagytuk azt a részt, annyira meg akarta csinálni... |
ztaki | 4197 | 2008. február 10. 19:28 | Válasz erre: 4196 |
zsore: mert én jelentõségem tudatában voltam... készítettem az út egyetlen videóját... :o))
|
zsore | 4196 | 2008. február 10. 19:19 | Válasz erre: 4195 |
Ja, mert Taki sem egy Terézanya, ha éppen videózik :o))) Pofára estél ? Oldd meg, ! Nem látod, hogy éppen dolgom van ? :o))))))) Én bezzeg letettem a kamerát a földre, és mentem megsegíteni a bajbajutottat :o)
|
Macko | 4195 | 2008. február 10. 19:05 | Válasz erre: 4192 |
Pistike milyen kis jókedvû volt a videón! :o)))
|
ztaki | 4194 | 2008. február 10. 18:36 | Válasz erre: 4193 |
KovRob: ohhhoohhhh.... hogy neked mennyi eszed vannnn!!!! Ez jÓóóóÓóóóóóóoooo!!!! :o) Bár én még egy kicsit a keresztbeszelés varázsa alatt állok... ;-) Mert hosszába azért egyszer már megszeltük... sõt, oda-vissza... mert, amikor a siroki motoros talira mentünk, akkor az már-már szelésnek hívható...nem? De az 5 let jó - tetszik... soha eszembe nem jutott. Tehát Fektibi és PalloGabi válaszától tesszük függõvé - ha õk vállaják én áldásom adom rá - és akár meg is hírdethetjük.... bár ahogy elnézem, ha csak a felvezetõk jönnek el, már akkor is ép elegen leszünk... ;-) |
kovrob | 4193 | 2008. február 10. 18:29 | Válasz erre: 4192 |
Tudtam!!!!! - "... így egy toronyirányos erdõn átkeléses keresd a kövesutat szakaszt iktattam még be ..." :) ezért nem mentem! :) Áááá... nem igaz. Legszívesebben ott lettem volna! Viszont egy keresztbenátkelés szervezésébe még akár szívesen be is szálnék! Gyorsötlet: Szeged-Dabas: Taki, Dabas-Gomba: Fekitibi, Gomba-Isaszeg Pallogabi, Isaszeg-Rád: Jómagam ;) Szerintem gond nélkül felvezetjük, nyema eltévedés, Ride only :) Márciust meg rászánom a Rád feletti rész feltérképezésére! Nos?
|
ztaki | 4192 | 2008. február 10. 13:44 | Válasz erre: 4190 |
sulyi: felraktam ide az általam készített egy képet és egy videót... http://www.endurozz.extra.hu/2008-02-09/ |
sulyi | 4190 | 2008. február 10. 09:20 |
Na még három, oszt nincs is több. Érdemes megfigyelni ezt a motoremelési technikát, amit Taki alkalmazott, már ezért erdemes volt elmennem vele egyet motorozni....-)))))
![]() ![]() ![]() |
sulyi | 4189 | 2008. február 10. 09:17 |
sulyi | 4188 | 2008. február 10. 08:19 |
Már megtettem ma az elsõ lépéseket, minden tagom fáj a jobb kezemmel még a villát sem tudom megfogni, kis türelem, megreggeliztetem a családot és teszek fel pár képet. Még annyi, hogy marha jó volt, és ez a táv ugy jött össze, hogy Taki fejbõl nyomta a teljes utat tehát navigálni gyakorlatilag nem is kellett....
|
ztaki | 4187 | 2008. február 10. 07:46 | Válasz erre: 4185 |
rudo: a drz-vel voltam... talán azért fáradtam el ennyire, mert azért azon meg dolgozni is kellett... bezzeg a jó öreg xtz... azt csak ráteszi az ember az útra és kész... ;-)
|
Sada88 | 4186 | 2008. február 9. 23:21 | Válasz erre: 4182 |
ilyet akarok én is a hátsó kertbe :D magán ugrató :)
|
ztaki | 4184 | 2008. február 9. 21:19 |
No, mi is megjöttünk.... képeket nem csináltam mert nem volt rá idõm... :o)) De Sulyi azt igérte, hogy majd közzé teszi az általakészítetteket... No, akkor elmontom a konkluziónkat: Az volt a célunk, hogy megállapítsunk, hogy van-e lehetõségünk egy nap alatt megjárni Magyaroszágo offroad keresztben... kb. 800 km-rel számolunk... Bemelegítõnek gondoltuk, hogy ismert úton gurulunk annyit, amennyit a mostani világosság megenged... 8:30-kor indultunk és kb. 18:30-ra érkeztünk meg... ez 10 óra kemény motoorzást jelentett. Szinte sehol nem álltunk meg - csak tankoltunk - kétszer... Meg szereltünk egy defektet... de mindent gyorsan csináltunk... és végig gyorsan mentünk... semmi tökölõdés. Szóval CSAK 400 km-t sikerült teljesítenünk... amire azért büszkék vagyunk ám!! :-)) Szóval a 800km-hez ezek szerint min. 20 óra kell... tehát ez igy nem fog menni... :-(( Megállapítottuk, hogy offroadban a 40-45-ös átlag már igen-igen jónak számít... Elfáradtam mint állat... az újjaimat mg mindig nem tudom kiegyenesíteni... :-) Remélem Sulyi jobb állapotban van... |
kovrob | 4181 | 2008. február 9. 19:41 | Válasz erre: 4180 |
...pontosabban nem lett vége, mert a zöld kerítésdrót és a McGájver szalag mindent megold :) Úgyhogy csörtettem végülis tovább! :) Jó volt :)
|
kovrob | 4180 | 2008. február 9. 19:38 | Válasz erre: 4175 |
Halihó! Nem tudtam elmenni veletek, ezt biztos észrevetted :) Viszont 9 óra után mégiscsak úgy adódott, hogy elindultam egyedül, csak úgy, irányba. Ez lett a vége:
![]() ![]() ![]() |
ess | 4179 | 2008. február 9. 14:37 |
Ja, és Grex-ben is van siltes-plexis sisak, ha azok tetszenek neked.
|
ess | 4178 | 2008. február 9. 14:30 | Válasz erre: 4172 |
Tibi, én pont fordítva jártam a sisakkal. Nekem nem mondták hogy tágulni fog, és tágult! Uj korában még úgyéreztem, hogy egy kicsit szoros is, mostmeg már lötyög a fejemen:((
|
Rudo | 4177 | 2008. február 8. 22:28 | Válasz erre: 4175 |
Az igen!!! Én azthiszem nem sokat bírok februárban motorozni (csak pár km-es fordulókat) az üzlet kegyetlenül beállt. :( |
tibierdrol | 4176 | 2008. február 8. 22:21 |
Próbáltam ma HJC CL-XS-t. Kézbe véve viszonylag szimpatikus volt. Az M-es pont jó, leszámítva hogy nagyon nyomja a homlokomat, az L-es meg már lötyög a fejemen. Nem vettem meg. Az Airoh S4-gyel is így jártam :o( Az S4-nél ezen kívül volt még egy zavaró dolog. A plexi nyitását segítõ kiálló bütyök nem a plexi anyagából volt kiöntve, hanem egy fekete kis gumó volt. Felnyitott plexinél ez majdnem a látómezõ közepén van. A CL-XS plexijén ez a nyitó-csukó kiálló bigyusz átlátszó, és nem is zavaró felnyitott plexinél sem. Asszonkámnak viszont kaptunk egy jó sisakot :o) HJC FG-14 Pegasus. |
ztaki | 4175 | 2008. február 8. 21:04 | Válasz erre: 4174 |
logen: csak a magam nevében: én egy nagyon nagyot fogok gurulni holnap ... kb. 500 km...
|
tibierdrol | 4172 | 2008. február 8. 14:11 |
Szerintem egy sisak akkor jó ha felveszem és már nem kell elõre vagy akármerre húzogatni, hanem ráül a fejemre és pont jó. A mostani is nyom egy kicsit, de inkább csak egész napos motorozás alatt lesz zavaró. Ez életem elsõ sisakja, és a boltban azt mondták hogy egy kicsit tágulni fog. Nem tágult eleget. Mondjuk az egyel nagyobb ebbõl a fajtából is lógott a fejemen. Ezért is akarok most olyat ami pont jó rám. Inkább kivárok, próbálgatok, amíg nem találok a fejemre valót. |
ztaki | 4171 | 2008. február 8. 13:22 | Válasz erre: 4169 |
Ha a mostani bukód nem nyomott, akkor ne köss kompromisszumot... keresd meg az igazit.
|
Sada88 | 4170 | 2008. február 8. 11:36 | Válasz erre: 4169 |
jnekem is nyomni szokták de ha megfogod a sisakot és elõre húzod kicsit amikor már a fejeden van akkor nem jobb?
|
tibierdrol | 4169 | 2008. február 8. 11:16 |
Tegnap voltam sisakokat nézni, és kicsit el vagyok keseredve. Majdnem minden sisak nyomja a fejemet a homlokom fölött, vagy amelyik nem az már nagy rám és lötyög a fejemen. Volt amelyik jó lett volna, de nagyon nyomta a halántékomat. Egy sisak volt csak amit mintha a fejemre csináltak volna, egy zárt Schuberth 100ezerért :o( Ma megint megyek, remélem most találok valami jót :o) |
frpeter | 4168 | 2008. február 8. 06:28 | Válasz erre: 4164 |
Vasárnap lesz róla teszt meg galéria, eddig alig van benne km, meg fotok is csak este a garázsban. Hétvégén túra :)
|
ztaki | 4167 | 2008. február 7. 20:41 | Válasz erre: 4165 |
küldtem neked privit... de csak ha lelkileg egybe vagy, akkor válaszolj... ;)
|
kovrob | 4165 | 2008. február 7. 16:40 | Válasz erre: 4162 |
Izgat a dolog, egyre jobban bizsergek, fõleg mióta tegnap összerakatam a vasat... mikor? merre? honnan? meddig? terepen?
|
ztaki | 4164 | 2008. február 7. 08:13 | Válasz erre: 4163 |
képeket, de izibe!!!!! Meg zavtos részleteket... pl. hogy ügyes voltam és csak 300e-t vettem... meg, hogy le is vizsgáztattam már... meg ilyenek... :o)
|
KT | 4162 | 2008. február 6. 22:35 |
hajó idõ lesz 7végén... lájhtosh pöffenés ? esetleg péntek délelõtt 1 kis bemelegítés ? |
Macko | 4161 | 2008. február 6. 21:51 |
Így kell homokban: http://www.onroad.hu/motor/hirek/877/ Döbbenetes az elsõ videó. Meg sajnos a 2. is... |
ztaki | 4159 | 2008. február 6. 20:39 |
Gunyi: mondtad azt az endurózást felétek... lassacskán itt lenne az ideje egy HCCés évnyitónak nem gondoljátok? Itt a tavasz és sehol semmi.... vagy még nincs itt??
|
ztaki | 4158 | 2008. február 6. 20:28 | Válasz erre: 4157 |
a gumit nem tudom... de az R1 csomagtartó rendszerében egy drz bújt, meg, hogy ha nem látták a kamerák, akkor végre motorozhasson is egyet a faszi...
|
Sada88 | 4157 | 2008. február 6. 20:25 | Válasz erre: 4156 |
de dakaron milyen gumival mennek? sportmotor.hu-n láttam egy videót amin ilye nagy "karmos" gumikkaé nyomják http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/cross/?vi=27483#cm 2:36nál látszik na ez mi a rák? a dakaron is ilyennel mennek? meg az R1re mit rakott az a félörült? gondolom ez az R1el a földkörülös ember lehet.
|
pallogabi | 4156 | 2008. február 6. 19:52 | Válasz erre: 4154 |
leginkább tevékkel, de akadnak félõrültek is mint pl ez az R1-eses túrista
![]() |
zsore | 4155 | 2008. február 6. 19:47 | Válasz erre: 4154 |
Nem, ott kisebbekel mennek, de lenyomták a Dakart a 950 - nel is, amikor is kategóriagyõztes lett. Asszem nem indult más abban a kategóriában :o) Bár akkor is gyõzött volna.....
|
Sada88 | 4154 | 2008. február 6. 19:36 | Válasz erre: 4153 |
ha lenne pénzem fedezni a tankolását meg a szervíz költségét akkor majd váltok de a DR-tmeghagyom :) mondjuk egy 950adventure az kicsit más tészta vagy a sivatagba nem azokkal nyomják?:
|
ztaki | 4153 | 2008. február 6. 18:21 | Válasz erre: 4152 |
sada: nehogy azt mond, hogy lecserélnéd azt a jó dr-t egy ktm-re??
|
Sada88 | 4152 | 2008. február 5. 21:50 | Válasz erre: 4151 |
akkor megyünk a sivatagba? egy pár ktm adventuret hazahoznák én is :) bár hátha itthon is eldobálják õket ;)
|
Rudo | 4151 | 2008. február 5. 20:18 |
Ha jól tudom régen a sivatagban hagyták a lerobbant verdákat,a magyar szakaszon majd szátnézek hátha találok 1-2 ledobott kátéjemet az útszélén.:)
|
ztaki | 4150 | 2008. február 5. 19:38 | Válasz erre: 4149 |
hu dani... ez nem rossz 5let... megyek is nézek használt kama3-t...
|
gencsydani | 4149 | 2008. február 5. 10:18 | Válasz erre: 4147 |
Hátha jól átmegy rajtuk az orosz a Kama3-al és akkor nekünk is jobb lesz utána!:D
|
Sada88 | 4147 | 2008. február 4. 21:27 | Válasz erre: 4145 |
aztán a zöldek majd a dzsippek elé meg a motorok elé ugrálnak,hogy randa endurosook jajjj tönkre tesznek mindent ;)
|
zsore | 4146 | 2008. február 4. 20:04 |
Kicsit felvezetjük majd a sok ámátõrt :o))) Lássák milyen az UMB ( ungarise motoren betyar :o))))
|
ztaki | 4145 | 2008. február 4. 20:01 | Válasz erre: 4144 |
leszámítva azt az apróságot, hogy szinte a teljes dakar stáb és technika itt lesz... És mondjuk szerintem az ilyen rendezvényeken az egyének adják a szintet és a szorakozást is és nem a környezet... :-)) Bibiibbiiiiii - én ennek akkor is örülök, sõt igazából akkor örülnék igazán, ha hatalmas lenne az amortizáció, mert már évek óta ontom az igét, hogy minek kimenni a szaharába fárasztani magát az embereknek, amikor kishazánk és környéke tökéletes lehetõségeket nyújtanak erre... |
Macko | 4144 | 2008. február 4. 19:54 | Válasz erre: 4140 |
Rózaszín Tó helyett Magyar Tenger... Tök jó! :o))) Ez egyébként nagyon klassz lesz, az egyetlen baj, hogy a Dakarhoz semmi köze sincs. |
ztaki | 4143 | 2008. február 4. 19:50 | Válasz erre: 4142 |
jó-jó... majd szervezünk... de olyan bunkók nem lehetünk, hogy épp a dakar idõpontjára, mert akkor ugye kiürülne a dakaros nézõtér... :o)))
|
Sada88 | 4142 | 2008. február 4. 19:48 | Válasz erre: 4139 |
majd motorokkal megnézzük õket :) télleg valaki volt már balaton körül endurozni? oda is lehetne egy DR talit szervezni a nyárra :D vagy HCC találkozó ?:)
|
tranyo | 4140 | 2008. február 4. 19:21 |
ztaki | 4139 | 2008. február 4. 18:57 |
Halodtátok? Mégis lesz dakar... vagyis inkább olyan HCC-s dakar... :-))) De mi ezt már évekóta csináljuk... :-)))) |
ztaki | 4138 | 2008. február 4. 18:46 | Válasz erre: 4137 |
hát igy a leírások alapján nagyon tetszik... mindenesetre alaponsan nézd meg vásárlás elõtt, mert bukót az ember nem egy-két évre szokott venni... |
tibierdrol | 4137 | 2008. február 4. 15:16 |
Találtam tesztet: HJC CL-XS: http://www.webbikeworld.com/r2/motorcycle-helmet/hjc/cl-xs/ Ugyanott láttam egy hasonló bukót: Airoh S4: http://www.webbikeworld.com/r2/motorcycle-helmet/airoh-helmets/ Ez 40eFt az RMC-nél. A héten megpróbálom megnézni, felpróbálni mindkettõt. |
gencsydani | 4136 | 2008. február 3. 21:09 | Válasz erre: 4121 |
Ez azért így ebben a formában nem igaz, mert mostanában tényleg nem használok, de régebben, mikor még szinte kizárólag utcán motoroztam, akkor hûvösebb idõben azért azt hordtam! :P |
frpeter | 4135 | 2008. február 3. 19:58 |
Nos, srácok, van egy kis bejelentenivalóm... Megszültük végre az új quadinfot. Még nem az igazi, van is még mit rajta javítani, de elindulunk, aztán lesz ami lesz. Regeljetek, használjátok, küldjetek cikkekeket, híreket, teszteket, írjátok meg a hibákat. http://www.quadinfo.hu |
frpeter | 4134 | 2008. február 3. 19:57 | Válasz erre: 4133 |
www.kelomotor.hu Kérdezd meg, sztem tud szerezni. |
szabcsab | 4133 | 2008. február 3. 17:23 |
Ezzel a HJC SPX sisakkal kapcsolatban nincs valakinek valamilyen tapasztalata, vagy itthoni forgalmazóról valami info?
![]() |
ztaki | 4132 | 2008. február 3. 16:08 | Válasz erre: 4131 |
nem igazán feljáróztunk... inkább csak úgy endurózgattunk... pályán nem is nagyon voltunk... de ha lesz idõd majd kérdezd meg az õ véleményét... tényleg érdekelne, hogyan értékeli ezt a gurulást. Sajnos ilyen tempónál esélyem se volt videózni... |
Sada88 | 4131 | 2008. február 3. 16:06 | Válasz erre: 4130 |
feljáron se volt bukta?:) videó vayg valami ,hogy én is élvezzem ?:) na majd ha felgyógyulok elcsalom az XReket is kíváncsi vagyok azokkal a nagy dögkökkel mit kezdenek egy egy feljárón . no megyek az ágyba pihenn i :( |
ztaki | 4130 | 2008. február 3. 16:03 | Válasz erre: 4129 |
zsana oda-vissza kb. 100 km... most egy kicsit tovább mentünk... :-) Hát lehet, hogy most is ment volna gyorsabban is, de szerintem már így is volt egy-két izgalmas helyzet... amúgy nem hiszem, hogy a sebességre lenne oka panaszkodni - ja, a drz-vel voltam és néha jól meghúztam neki, nehogy a téli tögyörgésben ellustuljon... ;-) Amúgy meg senki nem esett - tehát annyira nem voltunk állatok, csak úgy módjával... |