4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Hungarian Cross Country
Következő oldal

kovrob 4229 2008. február 12. 13:35   Válasz erre: 4224
Jaja! Tibi Tetepuszta után a következõ kút Bp. magasságában lesz. Tehát ahogy Gabi mondja valahol a te szakaszod vége felé kellen egy benzinkút...
Többiek: kajával mi légyen?
a, Hoz mindenki magának valamit és rágja mikor ideje van
b, Kutaknál gyorszaba és tûztovább
c, útbesõ kifõzde azért belefér
Hm?
    

pallogabi 4228 2008. február 12. 12:18   Válasz erre: 4225
gratulálok hozzá, nagyon szép darab!
    

Sada88 4227 2008. február 12. 11:07   Válasz erre: 4225
duva kis gépnek tûnik ez acsörlõ meg biztos hasznos dolog rajta:)
de ha nem tévedek ez nem quad hanem ATV ugye ? lehet láma a kérdés akkor boccsi :$
    

gencsydani 4226 2008. február 12. 10:51   Válasz erre: 4225
Szíp, gratula hozzá!
Mondjuk macskához nem annyira illik ez a szín...:D
    

frpeter 4225 2008. február 12. 08:47  
Na megvolt az elsõ teszt a géprõl, képek és leírás: http://portal.quadinfo.hu/arctic-cat-500-4x4/
    

pallogabi 4224 2008. február 12. 02:02  
a rám esõ részt (tetepuszta-sápi forrás) sikerült 25 és 35km közé tenni, amennyiben tényleg a minél rövidebb távon, minél élvezetesebben, lehetõleg zöldmentes területen motorozzunk szempontokat vesszük figyelembe. benzinkút nincs, szóval fektibi ha betervezne, egy öemvé kutat tetepuszta elõtt az jó lenne. Ellenben utba tudnánk ejteni egy nagyon klassz "melós-kifõzdét" :)
    

ztaki 4223 2008. február 11. 17:53   Válasz erre: 4222
robi: jól látod a helyzetet és ez benne a csábító... ezért nem is fogjuk meghírdetni, csak meghívásos alapon... ;-) Természetesen csak olyanok jöjjenek, akik vállaják is az elõbb általad is jól megfogalmazott dolgokat: nincs megállás (suliy már tudja, hogy milyen az olyan...), nincs pihenõ... csak a legszükségesebbekért állunk meg.
A tempó legyen gyors, de ne veszélyes. Legyen állandóan gyors, de ne kapkodó... A nyomvanalaknál figyeljünk arra, hogy pl. az endurópályákat lehet, hogy nem ezen az úton kell feltérképezni... stb... stb... stb...
Ahogy mondtad: minimum 40-es átlagnak kell kijönni még a megállásokat belekalkulálva is... az egész útat úgy kell megcsinálnunk, hogy csak átsuhanjunk a tájon...mint kés a vajon... semmi lassítás, semmi elbizonytalanodás... csak szépen csendben - mint csillag megy az égen... :-))
Majd másnap hazafelé ökörködhetünk egyet - akkor már rövidíthetünk kövesútakon és bemehetünk az érdekesebb helyekre szórakozni...
Tehát - engem itthon sem tudnál tartani, ha ebbõl lesz valami. Uff.
    

kovrob 4222 2008. február 11. 17:36   Válasz erre: 4221
Ma egész nap ez járt a fejemben, de csak nem akar összeállni... Számításaim szerint ez olyan kemény lenne, hogy már-már a halvaszületett kategóriába kellene sorolni. :( Több mint 500km csak terepen... Az általam preferált gyors útszakaszokon, most néztem meg, hogy alig 40-es átlagot tudok menni. Ez nagyon kevés... fõleg úgy, hogy nem tankolok/eszek/brunyálok a távon, és feszegetem az eszetlencsapatás határait. Ez kegyetlenül fárasztó. Vazz, ez tiszta játékidõvel is több mint 12 óra lenne. Viszont ha visszavesszük a tempót/fizikai megterhelést akkor +20% idõráfordítással kalkulálva, már 14-15 óra. Egésznapra meg csak be kell kalkulálni uszkve 2 óra állásidõt a sokmindenre. Ekkor tartunk 16-17 óránál, és nem volt defekt/semmimásidõrablótevékenység. Ha pirkadatkor indulunk Szegedrõl akkor beesünk Balassagyarmatra éjfélkor hótkipukkanva. Még mindíg olyan jól hangzik mindenkinek?
    

ztaki 4221 2008. február 11. 17:00   Válasz erre: 4220
sulyi: ott a helyed! :o))
Idõponot még mi sem tudunk... de lesz. KovRobi-n a világ szeme - majd megteszi a felajánlását (idõpontileg), mi meg a fejét vesszük... :-))
    

sulyi 4220 2008. február 11. 16:52   Válasz erre: 4216
Taki! Érdekelne engem is ez a kereszbe dolog, bár nem tudom idõpontilag mikorra van tervezve, ha csatlakozhatok akoor bejelentkezem most így. Sajnos a tervezett útvonal kicsit messze van az általam viszonylag jól ismert útvonalaktól, de ha adtok feladatot szívesen segítek. Üdv.: Sulyi
    

Sada88 4219 2008. február 11. 16:18   Válasz erre: 4218
ja nekem is tetszett az a vidi :) bár ugrálós fogaskerékkel én nem indultam volna el :S
    

berobi 4218 2008. február 11. 15:23   Válasz erre: 4202
"-elengedem a kuplungot és nem megy.
- sebességben van egyáltalán?"

:))))))))
    

ztaki 4217 2008. február 11. 14:35   Válasz erre: 4202
oké értem a célzást... :o))
De én soha nem síítek annak, aki a dombtetejét halálra kapartatja... max. a végén egy lapátott tudok neki felajánlani... Ha nem tud feljönni elsõre, akkor nem tologatja és szántaja a feljárót, hanem szépen megfordítja a motort és a lehetõ legkevesebb roncsolással legurul... üznem neki...
Még, hogy segíteni... amatör pancser... guruljon le aztán próbálkozzon megint... és különben is, nehogy már összeköszoljam a kezem... :))
    

ztaki 4216 2008. február 11. 11:31   Válasz erre: 4215
rob: úgy tervezze mindenki a saját etapját, hogy kb. 130 km-enként legyen lehetõség tankolni... DDDEEE a távolságot az indulástól kezdjük el görgetni... Azt, hogy honnan indulunk nekem teljesen mindegy - mert egyszer igyis-ugyis meg kell csinálnom visszafelé is... S végülis mivel kénytelenek leszünk elõzõ éjjel a rajthelyhez érkezni, így tuti, hogy kell a szállás a rajtnál és ha nem akarunk hót fáradtan éjszaka hazakövesutazni, akkor kell a szállás a célnál is... Tehát részemrõl tök mindegy, hogy honnan kezdünk.
    

kovrob 4215 2008. február 11. 11:27   Válasz erre: 4213
Az biza... ütõs... Butitájm, Szegedrõl indujunk, vagy oda érkezzünk?
    

kovrob 4214 2008. február 11. 11:25   Válasz erre: 4211
Nomármost 100 vagy 150 legyen? Mert akkor az általam vezetett etapot hozzád képest módosítom, vagy esetleg viszünk + naftát palackban, vagy elhívjuk baloo-t is a dromedárral :) Annak a púpjába belefér vagy 3x lityi...
    

ztaki 4213 2008. február 11. 11:24   Válasz erre: 4212
robi nem is kell, hogy legyen - mert a távolság igy is nagyon ütõs lesz...
Én a Szeged-Dabas-Sári vagy Örkény távot kb. 230 km-ben meg tudom oldani, de ha kell, akkor még faraghatok rajta egy 20-30-t...
    

kovrob 4212 2008. február 11. 11:21   Válasz erre: 4211
Cenzúráztam amit írtam, szóval helyesen: "Pécel felé nyugatnak" :) Ne izguljatok, ura vagyok a helyzetnek! :) Nem lesz "toronyirányos erdõn átkeléses keresd a kövesutat szakasz " :))))
    

pallogabi 4211 2008. február 11. 09:55   Válasz erre: 4210
kezdem kapizsgálni...
szal a 15km-es eddigi megszokott útból kanyarítunk egy 60-80km-est, de nemtom ti hogyvagytokvele, de nekem 100-150km enként meg kék állni tankolás céljából, avagy tõletek kunyeráljak ? :D
    

kovrob 4210 2008. február 11. 09:19   Válasz erre: 4209
Igen! Szándékozunk! A Gödöllõi TK az tiltott! Nem megyünk be Isaszegre, Sõt egyetlen lakott területet sem érintünk terveim szerint :) kb. a Forró Forrás alatt Pécel felé keletnek és úgy fel északnak Isaszeg keleti oldalán. Az hivatalosan nem védett. Ha jól tudom....
    

pallogabi 4209 2008. február 11. 08:57   Válasz erre: 4208
tájvédelmi körzetet is kerülni szándékozunk (nemszak természetvédelmit)? me akkor isaszegre eleve nemis mehetnénk be :p
    

kovrob 4208 2008. február 11. 07:38   Válasz erre: 4205
:) Ilyet még úccse csináltam! Sosem sesová! :)))

Nnnnu: Nekem kell még kb. 4 nap (olyan amikor csak motorozok), hogy a Rád feletti részen összehozzak egy épkézláb nyomvonalat. Természetesen én is csatlakozom a "hagyjuk érintetlenül a védett területeket" mozgalomhoz. A Gödöllõi TK miatt ígyis kerülnünk kell vagy 30 km-t, mert Isaszeg felõl nem szabad Csomád felé légvonalban menni. Viszont szép helyekre tudlak vinni benneteket azalatt a kerülõs pluszkm-ek alatt!

Azon merengek, hogy ez is lesz több mint 400km... Azért az indulás és az érkezés elõtti/utáni etapokra is gondolnom kellett volna mielõtt.. :) Erre van ötlet?


    

ztaki 4207 2008. február 11. 06:54   Válasz erre: 4206
tibi: egyenlõre északról délre... mert a kelet-nyugati túl hosszú egy napra...
    

fektitibi 4206 2008. február 11. 05:06  
Északról-délre,vagy keletrõl-nyugatra?Nem mindegy.
    

ztaki 4205 2008. február 10. 22:13  
Akkor mindenki áldását adta az országszelõ túrára... KovRobira testáljuk a fõszervezõi feladatokat.
Légy szíves Robi bácsi - tedd meg az elsõ lépéseket...
Azért talán még annyit szeretnék kérni, hogy jó lenne ha ez a túra olyan tisztán zöld túra lenne... Tehát tényleg legyen az a hozzáállásunk, hogy megpróbáljuk elkerülni a védett - vagy tiltott részeket, még ha az néha az élvezhetõség rovására is megy...
Jó lenne tényleg egy olyan országon átívelõ nyomvonalat találnunk, amelyet pár év múlva nem sorompókkal lezárva találunk... Mivel elég jól felosztottuk a feltérképezendõ területet - megpróbálhatna mindegyikönk olyan legális nyomvonalat keresni, ami még élvezhetõ is... ;-)
    

pallogabi 4204 2008. február 10. 21:33   Válasz erre: 4201
OKÉ!
de én csak szolidan MZ-ztem aszfalton, nameg esész picit saraztam is vele, hogy ne feledje azt a régi szép 5000km-t amíg nemvolt jogsim :)), s énis belerázódtam a biztosítékkirázós földutas szakaszokba
még mindig nincs kész a honda :( ,pedig jólenne ha tudnám járatni, még a márciusközepén esedékes mûszaki elõtt...
    

Sada88 4203 2008. február 10. 20:57   Válasz erre: 4200
vissza lehet adni oldal szögbõl egy fix kamera állással úgy jobban átjön :)
    

zsore 4202 2008. február 10. 20:05   Válasz erre: 4197
Így már értem :o) Azért itt egy video, hogy láss jó példát is :o)))
http://www.reiter.robert.hu/help.wmv
    

ztaki 4201 2008. február 10. 20:00   Válasz erre: 4199
tibi: ohhh... látom nem unatkoztál... :))
Akkor már csak gabinak kell bolintania - aztán kezdhetünk vitatkozni az idõponton...
    

Macko 4200 2008. február 10. 19:58   Válasz erre: 4198
A videókkal mindig így van ez. Minden olyan kis lankásnak tûnik. Ez olyan bosszantó!
    

fektitibi 4199 2008. február 10. 19:55  
Mi is nyomtunk 250km-t.Meg patakba repülés is volt.Örkényrõl nem a legrövidebb de nagyon élvezetes úton áttudok menni Tetepusztára onnan pedig Gabi nyomhatná.
    

ztaki 4198 2008. február 10. 19:31   Válasz erre: 4197
bár azért nem vagyok büszke a végeredményre... mert a felvétel més csak vissza sem adja, hogy az a feljáró kifejezetten meredek és talán még annál is homokosabb volt...
Amúgy Sulyi majdnem zokon vette, hogy visszafeléjövet kihagytuk azt a részt, annyira meg akarta csinálni...
    

ztaki 4197 2008. február 10. 19:28   Válasz erre: 4196
zsore: mert én jelentõségem tudatában voltam... készítettem az út egyetlen videóját... :o))
    

zsore 4196 2008. február 10. 19:19   Válasz erre: 4195
Ja, mert Taki sem egy Terézanya, ha éppen videózik :o))) Pofára estél ? Oldd meg, ! Nem látod, hogy éppen dolgom van ? :o))))))) Én bezzeg letettem a kamerát a földre, és mentem megsegíteni a bajbajutottat :o)
    

Macko 4195 2008. február 10. 19:05   Válasz erre: 4192
Pistike milyen kis jókedvû volt a videón! :o)))
    

ztaki 4194 2008. február 10. 18:36   Válasz erre: 4193
KovRob: ohhhoohhhh.... hogy neked mennyi eszed vannnn!!!! Ez jÓóóóÓóóóóóóoooo!!!! :o) Bár én még egy kicsit a keresztbeszelés varázsa alatt állok... ;-) Mert hosszába azért egyszer már megszeltük... sõt, oda-vissza... mert, amikor a siroki motoros talira mentünk, akkor az már-már szelésnek hívható...nem?

De az 5 let jó - tetszik... soha eszembe nem jutott. Tehát Fektibi és PalloGabi válaszától tesszük függõvé - ha õk vállaják én áldásom adom rá - és akár meg is hírdethetjük.... bár ahogy elnézem, ha csak a felvezetõk jönnek el, már akkor is ép elegen leszünk... ;-)
    

kovrob 4193 2008. február 10. 18:29   Válasz erre: 4192
Tudtam!!!!! - "... így egy toronyirányos erdõn átkeléses keresd a kövesutat szakaszt iktattam még be ..." :) ezért nem mentem! :) Áááá... nem igaz. Legszívesebben ott lettem volna! Viszont egy keresztbenátkelés szervezésébe még akár szívesen be is szálnék! Gyorsötlet: Szeged-Dabas: Taki, Dabas-Gomba: Fekitibi, Gomba-Isaszeg Pallogabi, Isaszeg-Rád: Jómagam ;) Szerintem gond nélkül felvezetjük, nyema eltévedés, Ride only :) Márciust meg rászánom a Rád feletti rész feltérképezésére! Nos?
    

ztaki 4192 2008. február 10. 13:44   Válasz erre: 4190
sulyi: felraktam ide az általam készített egy képet és egy videót...
http://www.endurozz.extra.hu/2008-02-09/
    

Sada88 4191 2008. február 10. 10:53   Válasz erre: 4190
bukósisak?:O vagy mi van a DRZ alatt?
    

sulyi 4190 2008. február 10. 09:20  
Na még három, oszt nincs is több. Érdemes megfigyelni ezt a motoremelési technikát, amit Taki alkalmazott, már ezért erdemes volt elmennem vele egyet motorozni....-)))))
    

sulyi 4189 2008. február 10. 09:17  
Mondjuk sok idõ nem volt fényképészkedni, csak ha pisi, tankolás vagy defekt adódott, épp ezért szegényes a repertoár. Mikor néha próbáltam a zsebemben kotorászni a gépért, mindig le lettem cseszve, hogy mi a francot tökörészek sohasem érünk így oda ha rám várunk.....-))) Szegedig azt hittem nem is kell motorot mosni, aztán Taki elintézte a Tiszai ártéren ezt is, úgyhogy ahogy befejeztem ezt, mehetek ki az udvarra locsolkodni. Így négy fokban ez biztos kellemes lesz...
    

sulyi 4188 2008. február 10. 08:19  
Már megtettem ma az elsõ lépéseket, minden tagom fáj a jobb kezemmel még a villát sem tudom megfogni, kis türelem, megreggeliztetem a családot és teszek fel pár képet. Még annyi, hogy marha jó volt, és ez a táv ugy jött össze, hogy Taki fejbõl nyomta a teljes utat tehát navigálni gyakorlatilag nem is kellett....
    

ztaki 4187 2008. február 10. 07:46   Válasz erre: 4185
rudo: a drz-vel voltam... talán azért fáradtam el ennyire, mert azért azon meg dolgozni is kellett... bezzeg a jó öreg xtz... azt csak ráteszi az ember az útra és kész... ;-)
    

Sada88 4186 2008. február 9. 23:21   Válasz erre: 4182
ilyet akarok én is a hátsó kertbe :D magán ugrató :)
    

Rudo 4185 2008. február 9. 21:39   Válasz erre: 4184
Az xtz-vel vagy a drz-vel?

    

ztaki 4184 2008. február 9. 21:19  
No, mi is megjöttünk.... képeket nem csináltam mert nem volt rá idõm... :o))
De Sulyi azt igérte, hogy majd közzé teszi az általakészítetteket...
No, akkor elmontom a konkluziónkat: Az volt a célunk, hogy megállapítsunk, hogy van-e lehetõségünk egy nap alatt megjárni Magyaroszágo offroad keresztben... kb. 800 km-rel számolunk...
Bemelegítõnek gondoltuk, hogy ismert úton gurulunk annyit, amennyit a mostani világosság megenged... 8:30-kor indultunk és kb. 18:30-ra érkeztünk meg... ez 10 óra kemény motoorzást jelentett. Szinte sehol nem álltunk meg - csak tankoltunk - kétszer... Meg szereltünk egy defektet... de mindent gyorsan csináltunk... és végig gyorsan mentünk... semmi tökölõdés. Szóval CSAK 400 km-t sikerült teljesítenünk... amire azért büszkék vagyunk ám!! :-))
Szóval a 800km-hez ezek szerint min. 20 óra kell... tehát ez igy nem fog menni... :-((
Megállapítottuk, hogy offroadban a 40-45-ös átlag már igen-igen jónak számít...
Elfáradtam mint állat... az újjaimat mg mindig nem tudom kiegyenesíteni... :-) Remélem Sulyi jobb állapotban van...
    

Rudo 4183 2008. február 9. 20:36  
Azután motorral is.
    

Rudo 4182 2008. február 9. 20:31  
ÁÁááááá nem unatkoztunk ám,dehogy is! :))
    

kovrob 4181 2008. február 9. 19:41   Válasz erre: 4180
...pontosabban nem lett vége, mert a zöld kerítésdrót és a McGájver szalag mindent megold :) Úgyhogy csörtettem végülis tovább! :) Jó volt :)
    

kovrob 4180 2008. február 9. 19:38   Válasz erre: 4175
Halihó! Nem tudtam elmenni veletek, ezt biztos észrevetted :) Viszont 9 óra után mégiscsak úgy adódott, hogy elindultam egyedül, csak úgy, irányba. Ez lett a vége:
    

ess 4179 2008. február 9. 14:37  
Ja, és Grex-ben is van siltes-plexis sisak, ha azok tetszenek neked.
    

ess 4178 2008. február 9. 14:30   Válasz erre: 4172
Tibi, én pont fordítva jártam a sisakkal. Nekem nem mondták hogy tágulni fog, és tágult! Uj korában még úgyéreztem, hogy egy kicsit szoros is, mostmeg már lötyög a fejemen:((
    

Rudo 4177 2008. február 8. 22:28   Válasz erre: 4175
Az igen!!!
Én azthiszem nem sokat bírok februárban motorozni (csak pár km-es fordulókat) az üzlet kegyetlenül beállt. :(
    

tibierdrol 4176 2008. február 8. 22:21  
Próbáltam ma HJC CL-XS-t. Kézbe véve viszonylag szimpatikus volt. Az M-es pont jó, leszámítva hogy nagyon nyomja a homlokomat, az L-es meg már lötyög a fejemen. Nem vettem meg.

Az Airoh S4-gyel is így jártam :o(
Az S4-nél ezen kívül volt még egy zavaró dolog. A plexi nyitását segítõ kiálló bütyök nem a plexi anyagából volt kiöntve, hanem egy fekete kis gumó volt. Felnyitott plexinél ez majdnem a látómezõ közepén van.

A CL-XS plexijén ez a nyitó-csukó kiálló bigyusz átlátszó, és nem is zavaró felnyitott plexinél sem.

Asszonkámnak viszont kaptunk egy jó sisakot :o) HJC FG-14 Pegasus.
    

ztaki 4175 2008. február 8. 21:04   Válasz erre: 4174
logen: csak a magam nevében: én egy nagyon nagyot fogok gurulni holnap ... kb. 500 km...
    

Logen 4174 2008. február 8. 18:35  
Szervezõdött már v.mi holnapra? :)
    

gunyi 4173 2008. február 8. 14:18  
a tegnapi viszonyok a hartai kisdunánál:
    

tibierdrol 4172 2008. február 8. 14:11  
Szerintem egy sisak akkor jó ha felveszem és már nem kell elõre vagy akármerre húzogatni, hanem ráül a fejemre és pont jó.
A mostani is nyom egy kicsit, de inkább csak egész napos motorozás alatt lesz zavaró. Ez életem elsõ sisakja, és a boltban azt mondták hogy egy kicsit tágulni fog. Nem tágult eleget. Mondjuk az egyel nagyobb ebbõl a fajtából is lógott a fejemen. Ezért is akarok most olyat ami pont jó rám. Inkább kivárok, próbálgatok, amíg nem találok a fejemre valót.
    

ztaki 4171 2008. február 8. 13:22   Válasz erre: 4169
Ha a mostani bukód nem nyomott, akkor ne köss kompromisszumot... keresd meg az igazit.
    

Sada88 4170 2008. február 8. 11:36   Válasz erre: 4169
jnekem is nyomni szokták de ha megfogod a sisakot és elõre húzod kicsit amikor már a fejeden van akkor nem jobb?
    

tibierdrol 4169 2008. február 8. 11:16  
Tegnap voltam sisakokat nézni, és kicsit el vagyok keseredve.
Majdnem minden sisak nyomja a fejemet a homlokom fölött, vagy amelyik nem az már nagy rám és lötyög a fejemen. Volt amelyik jó lett volna, de nagyon nyomta a halántékomat.
Egy sisak volt csak amit mintha a fejemre csináltak volna, egy zárt Schuberth 100ezerért :o(
Ma megint megyek, remélem most találok valami jót :o)
    

frpeter 4168 2008. február 8. 06:28   Válasz erre: 4164
Vasárnap lesz róla teszt meg galéria, eddig alig van benne km, meg fotok is csak este a garázsban. Hétvégén túra :)
    

ztaki 4167 2008. február 7. 20:41   Válasz erre: 4165
küldtem neked privit... de csak ha lelkileg egybe vagy, akkor válaszolj... ;)
    

ztaki 4166 2008. február 7. 17:04   Válasz erre: 4162
énisénisénisénisénisénisénisénisénisénis

    

kovrob 4165 2008. február 7. 16:40   Válasz erre: 4162
Izgat a dolog, egyre jobban bizsergek, fõleg mióta tegnap összerakatam a vasat... mikor? merre? honnan? meddig? terepen?
    

ztaki 4164 2008. február 7. 08:13   Válasz erre: 4163
képeket, de izibe!!!!! Meg zavtos részleteket... pl. hogy ügyes voltam és csak 300e-t vettem... meg, hogy le is vizsgáztattam már... meg ilyenek... :o)
    

frpeter 4163 2008. február 7. 07:59  
Megjött végre a gépem :)
    

KT 4162 2008. február 6. 22:35  

hajó idõ lesz 7végén... lájhtosh pöffenés ?

esetleg péntek délelõtt 1 kis bemelegítés ?


    

Macko 4161 2008. február 6. 21:51  
Így kell homokban:

http://www.onroad.hu/motor/hirek/877/

Döbbenetes az elsõ videó. Meg sajnos a 2. is...
    

Sada88 4160 2008. február 6. 20:50   Válasz erre: 4159
megyek én is :D csak gyógyuljak fel ;)
    

ztaki 4159 2008. február 6. 20:39  
Gunyi: mondtad azt az endurózást felétek... lassacskán itt lenne az ideje egy HCCés évnyitónak nem gondoljátok? Itt a tavasz és sehol semmi.... vagy még nincs itt??
    

ztaki 4158 2008. február 6. 20:28   Válasz erre: 4157
a gumit nem tudom... de az R1 csomagtartó rendszerében egy drz bújt, meg, hogy ha nem látták a kamerák, akkor végre motorozhasson is egyet a faszi...
    

Sada88 4157 2008. február 6. 20:25   Válasz erre: 4156
de dakaron milyen gumival mennek? sportmotor.hu-n láttam egy videót amin ilye nagy "karmos" gumikkaé nyomják http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/cross/?vi=27483#cm 2:36nál látszik na ez mi a rák? a dakaron is ilyennel mennek? meg az R1re mit rakott az a félörült? gondolom ez az R1el a földkörülös ember lehet.
    

pallogabi 4156 2008. február 6. 19:52   Válasz erre: 4154
leginkább tevékkel, de akadnak félõrültek is mint pl ez az R1-eses túrista
    

zsore 4155 2008. február 6. 19:47   Válasz erre: 4154
Nem, ott kisebbekel mennek, de lenyomták a Dakart a 950 - nel is, amikor is kategóriagyõztes lett. Asszem nem indult más abban a kategóriában :o) Bár akkor is gyõzött volna.....
    

Sada88 4154 2008. február 6. 19:36   Válasz erre: 4153
ha lenne pénzem fedezni a tankolását meg a szervíz költségét akkor majd váltok de a DR-tmeghagyom :) mondjuk egy 950adventure az kicsit más tészta vagy a sivatagba nem azokkal nyomják?:
    

ztaki 4153 2008. február 6. 18:21   Válasz erre: 4152
sada: nehogy azt mond, hogy lecserélnéd azt a jó dr-t egy ktm-re??
    

Sada88 4152 2008. február 5. 21:50   Válasz erre: 4151
akkor megyünk a sivatagba? egy pár ktm adventuret hazahoznák én is :) bár hátha itthon is eldobálják õket ;)
    

Rudo 4151 2008. február 5. 20:18  
Ha jól tudom régen a sivatagban hagyták a lerobbant verdákat,a magyar szakaszon majd szátnézek hátha találok 1-2 ledobott kátéjemet az útszélén.:)
    

ztaki 4150 2008. február 5. 19:38   Válasz erre: 4149
hu dani... ez nem rossz 5let... megyek is nézek használt kama3-t...
    

gencsydani 4149 2008. február 5. 10:18   Válasz erre: 4147
Hátha jól átmegy rajtuk az orosz a Kama3-al és akkor nekünk is jobb lesz utána!:D
    

KT 4148 2008. február 5. 00:04  
nemkéne fanyalogni !!! itt lesz a Dakar ...inkább örüljetek !
    

Sada88 4147 2008. február 4. 21:27   Válasz erre: 4145
aztán a zöldek majd a dzsippek elé meg a motorok elé ugrálnak,hogy randa endurosook jajjj tönkre tesznek mindent ;)
    

zsore 4146 2008. február 4. 20:04  
Kicsit felvezetjük majd a sok ámátõrt :o))) Lássák milyen az UMB ( ungarise motoren betyar :o))))
    

ztaki 4145 2008. február 4. 20:01   Válasz erre: 4144
leszámítva azt az apróságot, hogy szinte a teljes dakar stáb és technika itt lesz...
És mondjuk szerintem az ilyen rendezvényeken az egyének adják a szintet és a szorakozást is és nem a környezet... :-))

Bibiibbiiiiii - én ennek akkor is örülök, sõt igazából akkor örülnék igazán, ha hatalmas lenne az amortizáció, mert már évek óta ontom az igét, hogy minek kimenni a szaharába fárasztani magát az embereknek, amikor kishazánk és környéke tökéletes lehetõségeket nyújtanak erre...
    

Macko 4144 2008. február 4. 19:54   Válasz erre: 4140
Rózaszín Tó helyett Magyar Tenger...
Tök jó! :o)))

Ez egyébként nagyon klassz lesz, az egyetlen baj, hogy a Dakarhoz semmi köze sincs.
    

ztaki 4143 2008. február 4. 19:50   Válasz erre: 4142
jó-jó... majd szervezünk... de olyan bunkók nem lehetünk, hogy épp a dakar idõpontjára, mert akkor ugye kiürülne a dakaros nézõtér... :o)))
    

Sada88 4142 2008. február 4. 19:48   Válasz erre: 4139
majd motorokkal megnézzük õket :) télleg valaki volt már balaton körül endurozni? oda is lehetne egy DR talit szervezni a nyárra :D vagy HCC találkozó ?:)
    

ztaki 4141 2008. február 4. 19:47  
ej, ha lenne pénzem... és bátorságom... :-))
    

tranyo 4140 2008. február 4. 19:21  
A Dakart szervezõ Amaury Sport Organization (ASO) ma Budapesten jelentette be, hogy április 20-án Budapestrõl rajtol a Közép-Európai Rali, amely a Dakar Sorozat elsõ versenye lesz. Idén januárban terrorfenyegetés miatt elmaradt a 30. Dakar-rali, de a szervezõk nagy munkába kezdtek, hogy a hoppon maradt indulókat kárpótolják, ez lesz az egyik futam, amelyikkel ezt megteszik.

Akik neveztek korábban az idei Dakarra, azok jelképes 300 eurós összegért rajthoz állhatnak ezen a futamon, míg másoknak 3-5000 euróba kerül majd az indulás.

Etienne Lavigne (ASO) és Ujhelyi István, az Önkormányzati és Területfejlesztési Minisztérium sportügyekért felelõs államtitkárának közös sajtótájékoztatóján elmondták, hogy a kis híján 3000 km össztávú, a gyorsasági szakaszokat tekintve 1500 km-es viadal egymillió eurós rendezési költségeinek 80 százalékát az ASO állja, a maradék 20 százalékot - amely mintegy 200 ezer euró, nagyjából 52 millió forint - pedig a magyar állam fedezi.

Lavigne elmondta, hogy a Dakar szériát már korábban is tervezték, de mivel a körülmények közbeszóltak, 2009 helyett egy évvel elõrehozták a sorozat indítását.

A rali Magyarországon és Romániában (Erdélyben) bonyolódik, a rendezõk több tízezer érdeklõdõt várnak. A Budapestrõl rajtoló futam érinti Debrecent, Balatonfüredet és Veszprémet, de a gyorsasági szakaszok olyan honvédségi katonai lõtereken lesznek, amelyek rendszerint hasonló rendezvények színterei. Az ún. összekötõ szakaszokon a versenyben résztvevõ gépjármûvek a KRESZ szabályok betartásával közlekednek, melyeket a szervezõk külön traffipaxok telepítésével is ellenõriznek.

A nevezések február 11-én kezdõdnek, és már az összes jelentõs dakaros csapat - a BMW, a Mitsubishi, a Volkswagen, a Schlesser és a KTM - is jelezte részvételi szándékát. A Dakar-ralihoz hasonlóan a Közép-Európai Ralin is 3 jármûkategóriában lehet indulni (motorkerékpár vagy quad, autó és kamion), illetve két versenykategóriában: professzionálisban vagy amatõrben. Az ASO-hoz eddig beérkezett jelentkezések alapján várhatóan mintegy 250 versenyzõ (100 autó, 100 motor, 20 kamion) indul, és elõreláthatólag 150 újságíró tudósít majd a világ minden pontjára.

Közép-Európai Rali útvonala

Dátum Szakasz Táv (km)
Április 20. Budapest - Baia Mare (Nagybánya) 510
Április 21.
Baia Mare - Sovata (Szováta) 500
Április 22.
Sovata - Sovata 364
Április 23. Sovata - Debrecen
590
Április 24.
Debrecen - Veszprém 480
Április 25.
Veszprém - Veszprém
315
Április 26.
Veszprém - Balatonfüred 213

    

ztaki 4139 2008. február 4. 18:57  
Halodtátok?
Mégis lesz dakar... vagyis inkább olyan HCC-s dakar... :-))) De mi ezt már évekóta csináljuk... :-))))
    

ztaki 4138 2008. február 4. 18:46   Válasz erre: 4137
hát igy a leírások alapján nagyon tetszik...
mindenesetre alaponsan nézd meg vásárlás elõtt, mert bukót az ember nem egy-két évre szokott venni...
    

tibierdrol 4137 2008. február 4. 15:16  
Találtam tesztet:

HJC CL-XS: http://www.webbikeworld.com/r2/motorcycle-helmet/hjc/cl-xs/

Ugyanott láttam egy hasonló bukót:

Airoh S4: http://www.webbikeworld.com/r2/motorcycle-helmet/airoh-helmets/
Ez 40eFt az RMC-nél.

A héten megpróbálom megnézni, felpróbálni mindkettõt.
    

gencsydani 4136 2008. február 3. 21:09   Válasz erre: 4121
Ez azért így ebben a formában nem igaz, mert mostanában tényleg nem használok, de régebben, mikor még szinte kizárólag utcán motoroztam, akkor hûvösebb idõben azért azt hordtam!
:P
    

frpeter 4135 2008. február 3. 19:58  
Nos, srácok, van egy kis bejelentenivalóm...
Megszültük végre az új quadinfot.
Még nem az igazi, van is még mit rajta javítani, de elindulunk, aztán lesz ami lesz. Regeljetek, használjátok, küldjetek cikkekeket, híreket, teszteket, írjátok meg a hibákat.
http://www.quadinfo.hu
    

frpeter 4134 2008. február 3. 19:57   Válasz erre: 4133
www.kelomotor.hu
Kérdezd meg, sztem tud szerezni.
    

szabcsab 4133 2008. február 3. 17:23  
Ezzel a HJC SPX sisakkal kapcsolatban nincs valakinek valamilyen tapasztalata, vagy itthoni forgalmazóról valami info?
    

ztaki 4132 2008. február 3. 16:08   Válasz erre: 4131
nem igazán feljáróztunk... inkább csak úgy endurózgattunk... pályán nem is nagyon voltunk... de ha lesz idõd majd kérdezd meg az õ véleményét... tényleg érdekelne, hogyan értékeli ezt a gurulást.
Sajnos ilyen tempónál esélyem se volt videózni...
    

Sada88 4131 2008. február 3. 16:06   Válasz erre: 4130
feljáron se volt bukta?:) videó vayg valami ,hogy én is élvezzem ?:) na majd ha felgyógyulok elcsalom az XReket is kíváncsi vagyok azokkal a nagy dögkökkel mit kezdenek egy egy feljárón .
no megyek az ágyba pihenn i :(
    

ztaki 4130 2008. február 3. 16:03   Válasz erre: 4129
zsana oda-vissza kb. 100 km... most egy kicsit tovább mentünk... :-)
Hát lehet, hogy most is ment volna gyorsabban is, de szerintem már így is volt egy-két izgalmas helyzet... amúgy nem hiszem, hogy a sebességre lenne oka panaszkodni - ja, a drz-vel voltam és néha jól meghúztam neki, nehogy a téli tögyörgésben ellustuljon... ;-)
Amúgy meg senki nem esett - tehát annyira nem voltunk állatok, csak úgy módjával...
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők