Sada88 | 4129 | 2008. február 3. 15:59 | Válasz erre: 4128 |
na XRek nem mentek végül akkor veletek? zsana megint ?:) DRZvel csaptad neki ? mert múltkor panaszkodott ám ,hogy lassú az a derby menne õ jobban is :D
|
ztaki | 4128 | 2008. február 3. 15:40 |
sada: megjötün banrval... csak ketten voltunk - de igy legalább mehettünk rendesen... ;-)) Kíváncsi leszek, hogy mikorra piheni ki magát... :-) Amúgy nem tom, hogy mennyire jött be neki, mert beszélgetni azt nem tudtunk... kb. 190 km és 11-15 között... |
ztaki | 4127 | 2008. február 3. 15:38 | Válasz erre: 4125 |
http://www.youtube.com/watch?v=xnbbVeOYyws amugy taxitak a youtube-s azonositom... |
Sada88 | 4126 | 2008. február 3. 11:58 | Válasz erre: 4123 |
csak fele így tundék állva motorozni mint Boci mrá happy lennék nagyon
|
ztaki | 4123 | 2008. február 3. 07:29 |
Felraktam a www.enduro.extra.hu oldalra (és a youtube-ra is) a tegnapi tirál edzésrõl készült videót... Ha van idõtök nézzétek meg - ez nekem bejött, mert sokkal endurósabb volt, mint amiket eddig láttam. (Mondjuk a fiúk megnyugtattak, hogy ez sem ilyen szokott lenni - de megpróbálták az endurós takit elcsábítani...) A vigyeó végére csináltam egy kis szép pillanatok kontra bakiparádé részt is... Jó szórakozást. ;-) http://www.enduro.extra.hu/ |
zsore | 4122 | 2008. február 2. 20:24 | Válasz erre: 4119 |
ztaki | 4121 | 2008. február 2. 20:11 | Válasz erre: 4119 |
dani: mivel nem használsz zárt bukót - igy igazából nincs rendesz viszonyítási alapod... :o)) De ma krosszba nyomtam (vagy anélkül??) és épp azt fogalmaztam meg magamban, hogy jé... ebben a szemüvegben tök jól lehet oldalra is látni... tehát nagy valószínûséggel szemüveg függõ a dolog... |
Sada88 | 4120 | 2008. február 2. 19:46 | Válasz erre: 4118 |
és a bukó sisak ?:) vigyázz a fejedre :) hétfõn valszeg valaki megszabadítja botondot a DRtõl legalább is remélem ráér haver hazahozni.
|
gencsydani | 4119 | 2008. február 2. 19:36 | Válasz erre: 4107 |
Szerintem ez k#rvára nem igaz hogy szemüvegben kisebb a látómezõ...én legalábbis krosszbukóban nyomom városban is és egyáltalán nem így érzem, pedig még tükrök sincsenek a motoromon. Mondjuk én amúgy is utálok csukott sisakban motorozni, de ahol meg hallani is érdemes valamit, ott meg aztán különösen...túrázni is inkább füldugót teszek be a krosszbukó alá minthogy csukottat vegyek fel.
|
ztaki | 4118 | 2008. február 2. 17:53 |
Ma gurultam egy nagyon kis derbivel... aztán visszafelé beugrottam a haverok triál edzésére... nagyon ügyesek voltak.. Sajnos csak a végefelé jutott eszembe hogy nálam van kamera... de azért majd mindjárt összevágok valamit! :-) Ja - és ízelítõnek mentem a kis derbicel a tiral pálya leglájtosabb részén, s mivel rólam úgy sem szokott videó lenni ezért ezt gyorsan közzé is teszem: www.endurozz.extra.hu/2008-02-02/derbi1.wmv |
Sada88 | 4117 | 2008. február 2. 10:31 |
Sada88 | 4116 | 2008. február 2. 10:30 | Válasz erre: 4115 |
buy it nowot benyomtam az fontos nem szeretek licitálgatni meg ha buy it now akkor valszeg üzlet árulja velük meg lehet alkudozni ,hogy más méret st b :) meg a GIFTre is hajlamosabbak.
|
pallogabi | 4115 | 2008. február 2. 10:21 | Válasz erre: 4113 |
ez egész klassz sisak: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/R12-Bombardier-10-Passenger_W0QQitemZ110218490577QQcmdZViewItem?hash=item110218490577 remélem teis erre gondoltál, mikor ezt a http://motors.shop.ebay.com/_Motorcycle-Powersports-Apparel-Gear__W0QQProductType42be380bZHelmets933f2186QQ_catZ6749QQ_fxdZ1QQ_pcatsZ34352Q2c6747Q2c6028Q2c6000-et küldted |
pallogabi | 4114 | 2008. február 2. 10:19 | Válasz erre: 4112 |
max ha nagyobb, felveszel alá egy vastagabb téli sapkát :o)
|
Sada88 | 4113 | 2008. február 2. 10:17 |
sõt srácok ilyet találtam :) http://motors.shop.ebay.com/_Motorcycle-Powersports-Apparel-Gear__W0QQProductType42be380bZHelmets933f2186QQ_catZ6749QQ_fxdZ1QQ_pcatsZ34352Q2c6747Q2c6028Q2c6000 jó ez az ebay még keresni se kell az ölembe dobja.
|
Sada88 | 4112 | 2008. február 2. 10:15 | Válasz erre: 4107 |
Sada88 | 4111 | 2008. február 2. 10:07 | Válasz erre: 4106 |
minden ismerösöm ezért rinyál és az összes füzõgeti :$
|
ztaki | 4110 | 2008. február 2. 06:44 | Válasz erre: 4107 |
hát igen - a pallogabi jól látja a lényeget.... :-)) A 120e-s sisakot használom a legritkábban - 2 évente egyszer... Mert mivel ezt nagysebességre vettem így egy kicsit szoros ahhoz, hogy jól érezzem benne magam és úgy általában sem vagyok elájulva tõle... Eladni meg nem tudtam, tudom, mert egyrészt már kicsit lelaktam, másrészt meg már szart se adnának érte... |
pallogabi | 4109 | 2008. február 2. 00:45 | Válasz erre: 4107 |
lehet nagyon jó sisak, és 10évet kibír, de ha szubjektív véleményed szerint nem jó neked, akkor 10 éven át nyûglõdhetsz vele, addig amig nemtalálsz valakit akinek eltudod adni
|
pallogabi | 4108 | 2008. február 2. 00:42 | Válasz erre: 4107 |
2ik ponthoz: a nyugati társadalom alapján valamint a vállalkozások szerint is 2évente cserélni kell a sisakot, egyik ok azért, mert a héjszerkezet elöregszik(4év alatt egészbiztosan), másik, hogy 2év alatt a gazdasági értéke (avulás miatt ) a nullával lesz egyenértékû, ezért a biztosítók nemis szoktak fizetni 2évnél öregebb holmikért (alllianz nemfizet) kb az 50e-ft értékû, és afeletti sisakok már tudnak annyit, hogy a kemény rész kb 10 évig nem öregszik (az aktív biztonsági zóna), ellenben abban is van passzív biztonsági szerkezet (hungarocell szerû anyag, ami igyisugyis megöregszik 5év alatt). Fõleg a mai minéltöbb környezetbarát anyagot használjunk fel elvet figyelembevéve, pl mikor beleizzadsz, s a belsõ szerkezet felveszi a nedvességet, s ha nem megfelelõ a szellõzés, berohad, penészedik, és a sisak szövetei vesztenek eredeti gyártási szerkezetükbõl (molekulák, atomok,vegyi és biológia folyamatok eredményeként). -picit sarkítottam, s belementem abbais amibe nemkellettvolna, de nagyvonalakban ez történik- |
tibierdrol | 4107 | 2008. február 2. 00:08 |
Erre nem is gondoltam, hogy szemüvegben kisebb a látómezõ. Akkor mégiscsak jobb lenne valami plexis bukó, mert elég sokat motorozom városban. Még alszom rá párat meg nézelõdök ahol tudok aztán megpróbálok kifogni valami jó vételt. 120000Ft nagyon sok egy sisakért, de egye fene adnék érte annyit ha 1. tudnám elõre hogy tényleg nagyon jó sisak 2. tudnám elõre hogy legalább tíz évet ki fog bírni. No itt a második pontnál akad el a dolog, mert mégiscsak fogyasztói társadalomban élünk. Ebay-t majd megnézem, hátha ott találom meg az igazit :o) |
ztaki | 4106 | 2008. február 1. 22:51 | Válasz erre: 4105 |
sada: hát épp úgy, ahogy kell... te komolyan azt hitted hogy azt mindig fûzögetni kell???? Nem lehetsz ilyen... ;-)) Na, jó beismerem, hogy egyszer megleptem magam (még a sportos múltamban...) egy últra fasza sisakkal (120e - de hát egyszer élünk...). Aztán kb. kecskemét környékén felhívtam a voltot, hogy jó ez a sisak, de ugye nem gondolták komolyan, hogy én minden takolásnál órákig játszom a fûzéssel.... és különben is unom már, hogy lötyög a fejemen 200-nál, mert inkább nem kötöm be, minthogy utána szenvedjek vele... :-))) No, ekkor kaptam egy telefonos útbaigazítást... valahogy úgy, hogy fod kézbe a bukót, a jobbkezedbe legyen a... stb... stb... azóta tudom a módját. :-))) |
Sada88 | 4105 | 2008. február 1. 22:15 | Válasz erre: 4104 |
hát nem tom terepre tökélesten alkalmatlan ez a plexis dolog sztem. én a felnyilós zárszerkezetbe meg nem bíznék :S én is tuti akkor csattannék amikor felvan nyitva meg kitudja egy nagy becsapodásnál nem nyílna e fel =/ Taki ezt a Dcsatt teknikát majd mutasd már be mert nem tudom elékpzelni ,hogy veszed fel a sityakot ha bevan fûzve. |
pallogabi | 4104 | 2008. február 1. 21:27 | Válasz erre: 4103 |
de, naés? a lényegen nemváltoztat, sisak azis. amikor még én néztem, egyedül az airoh kínált ilyet sötét plexivel, de az akkor nekem nagyon nemtetszett
|
Sada88 | 4103 | 2008. február 1. 21:22 | Válasz erre: 4102 |
most lehet nagy marhaságot mondok de ez a plexis cross ez nem véletlen supermotyó sisak? legalább is én anno így láttam iyleneket reklámozni,hogy SM sisak.
|
pallogabi | 4102 | 2008. február 1. 21:14 | Válasz erre: 4097 |
nekem nitro mx 401-em volt eleinte, amit nagyonszerettem, s vételkor noname-nek számított, terepen nagyonjó volt.....mert jó volt és kész :D, a szivacsozás egyerû patenttal lehet ki betenni, nagyonszerettem...aztán elvitte a biztosító, mert kb 40m-t repültem benne városban és leérkezéskor megkarcolódott a lakk, és láthatóvá vált az üvegszál szerkezet. aztán felment az ára irtózatosan. Majd venni akartam ugyanolyat, de elterjedt aza mendemonda, hogy egykét üvegszálas nitró sisak héja már kissebb földreejtéskor bereped, vagy összetörik. így nolan N51-et vettem, mert aztgondoltam az mégiscsak egy neves márka, és a karbonkevlár héj mégiscsak tartósabb mint a polikarbonát, és kábé annyibakerül mint az üvegszálas, de annál könnyebb, hát picit tévedtem! a szellõzése egy nagy nulla, a szivacs nagyonvékony, és leginkább a nejlonszatyoréhoz hasonlítható, és nagyon nehezen lehet betenni mosás után ellenben sajnos már vanrajta passzív biztonsági zóna is, ami annyiból áll, hogy a rostély(az állvédõn aza krómozott mûanyag szellõzõ) ütközéskor letörik, és alatta egy keresztvas védi az állad (pont mint az autók lökhárítója), valamint a slid rögzítõcsavarok olyan gyengék, hogy már egy kisebb bukfenc is letördelheti azokat, ezeken kívül szép a matricázása :o) amugy szerintemis a legjobb, ha minél több szellõzõ vanrajta gyárilag(ezt valószínûleg áramlástanilag is megtervezik, nemugy mint az utólag fúróval barkácsolt, ami a héjat is gyengíti), téliesíteni ezeket a szellõzõket celluxxal szoktam, valamint ha erõltetett a tempó, akkor felveszek még egy neoprén maszkot is, valamint megállások esetére gondolva, van nálam külön sapka is :o) jó lehet aza plexis cross, nemtudom mért vagy ellene, mert ahogy mondtad felhajtható plexivel hordhatsz vele szemüveget is, s a plexi,még ha annyira "lecsukódós"-is lenne, akkoris megtudod oldani pl. szigetelõszalaggal, hogy nyitott hejzetben rögzüljön |
ztaki | 4101 | 2008. február 1. 20:40 | Válasz erre: 4097 |
tibi: Szóval nézz szét a használt piacon is... kapni ott még nem használt használtat is tört árért... és 1-2 túra után a legújabb is használt ám már... ;-)) Persze csak körültkintõen és alaposan átvizsgálva... |
Sada88 | 4100 | 2008. február 1. 20:05 | Válasz erre: 4097 |
ebay.com fox sisakok 200$ért vannak 60$ a posta ha úgy kéred ,hogy GIFT ként adják fel akkor vámot se kapsz rá. csak ugye elõtte itthon felkell probálni mekkora az akkora.
|
Sada88 | 4099 | 2008. február 1. 20:03 | Válasz erre: 4096 |
te barna veszti meg gábor ez az alap felállás meg talán 2 CRFes is bár õk verték magukat,hogy fáznak :) megadtam nekik a számodat azt mondták hívnak ha lefixálták a dolgokat 9-10körül akarnak indulni.
|
ztaki | 4098 | 2008. február 1. 19:51 | Válasz erre: 4097 |
tibi: hát nem biztos, hogy rám kell hallgatnod - ne is tedd! - csak elmondom, hogy én hogy jártam. Vettem egy nagyon olcso airoh cross bukót - bagõért... akkoriba kezdték bevezetni, valahol 20e körül. Egyetlen idegesítõ dolog volt benne: akár hányszor fejreálltam a sildet rögzítõ mûanyag csavarok közül egy-kettõt el-el hagytam és valami iszonyatos áron lehetett pótolni õket... aztán ez volt az a bukó, amellyel közel 100km/h (de 80 felett az tuti...) leszédültem a nyomról és az útmenti fák közül egyet letépve a tövérõl "álltam" meg. Természetesen elvesztettem az eszméletem, csigoja repedés, kulcscsont törés - korház... Amikor újra kezdtem motorozni, gondoltam kimosom: kiszedtem a bélést és akkor tûnt fel, hogy a lágy a bukón belül a lány (?) protektor (olyan habszivacsszerû, de igen kemény) bordázott részt szarrá nyomtam a fejemmel esés közben... próbáltam vissza egyengetni, de még eszközzel sem tudtam megmozdítani se... valami iszonyatos ütést kellett kibírnia, csillapítania... Szóval jól vizsgázott - persze eladtam gyorsan 2eFt-rt... (beszámították az újba, ami már nem ez a márka volt, mert közben igen szépen felment az ára...). Akkoriban gondokodtam azon, hogy lehet ,hogy abba kellene hagyni az endurózást, így a legocsobb kategóriánál csak eggyel drágábbat vettem 18e-t (azt használom még néha most is...). Aztán vettem egy 50-60e HJC-t használtan 14e-t.... és ekkor éreztem rá a szellõzés lényegére... :-))) A szellõzést meg látod, mert egyrészt nézd meg, hogy van-e a bukón szellõzõ nyillás... minél több... meg, hogy mennyire passzol a fejedre... Ha felvéve 5 perc után nem zavar az üzletbe, akkor az már nem olyan rosszzz.... A dupla D-s un. gyorszár meg a híreszteléssel ellentétben az egyik legkönnyebben kezelhetõ zár... :) Csak jól kell befûzni (amikor megveszed, akkor általában jó...) és utána NEM KELL KIFÛZNI!!!!!!! Mert annak épp az a lényege - a DD gyûrûk mellett van egy szárnyacska, amit meghúzva úgyis ki lehet lazítani, hogy nem kell (sõt tilos!) kifûzni és simán leveszed.... majd felvételnél a bukó szíját a megfelelõ helyen simán meghúzva már be is zárt... Egyszerû - kesztyûben is könnyedén megy (nem véletlen gyorszár a neve...). Mondjuk láttam már olyan D gyûrûs bukót, ahol sajnos olyan rövid szárat hagytak, hogy igazából nem lehetett rendsen meglazítani a levételhez... tehát max. arra figyelj, hogy az üzletbe vedd a fáradságot és gyakorold be a le és felvételt (figyleve a megfelelõ szárra...) A krossz bukó nem túl szerencsés közuton, mert a krosszszemüveg elégé behatárolja az oldalirányú láthatóságot... Tehát ha egy mód van rá, akkor inkább tartsd meg ezt országútra és vegyél egyet krosszra. Bajba akkor leszel, amikor pl. a dr350 2. talijára jössz, mert ott eleinte a régi bukód lenne a nyerõ, a második nap meg megfogsz halni benne... |
tibierdrol | 4097 | 2008. február 1. 19:32 |
Most ilyenem van: http://www.kelomotor.hu/clmax_elem_sz.html Na ennél kéne terepre jobb :o) Felnyitott állvédõvel nem megyek, mert tuti akkor esnék pofára. Terepen felnyitott plexivel szoktam menni, de félek hogy elõbb-utóbb valami kiveri a szemem. Nyáron nagyon meleg, de még a HCC hóóón is beleizzadtam. Nem is szívesen vettem le a végén a megállásokkor mert kellemetlen volt a jéghideg vizes belsejû sisakba visszabújni. 100-110-nél gyorsabban a kis DR-rel úgyse tudok menni, addig meg ezek szerint jó lenne a clxs vapor is. De azok alapján amit írtatok egyre inkább hajlok egy "rendes" cross sisakra. Milyet ajánlotok? (márka, tipus, max 50.000Ft-ig) Mert hogy D gyûrûs egy sisak vagy vagy csatos azt még látom, de hogy jól szellõzik-e azt nem :o) Az Arai pl. tetszik, de 120000 egy kicsit sok érte :o( |
ticiker | 4095 | 2008. február 1. 15:00 |
ztaki: Na jó. De biztos nem olyan, hanem valami rossz kislány :-)))))
|
Sada88 | 4093 | 2008. február 1. 14:07 | Válasz erre: 4090 |
kössz a megtiszteltetést :) hát ja de mivel ügyes vagyok a fejem nem is nyalta meg az aszfaltot ellenben hallod akkor a lábam mint egy ház =/ mért nem gyártják az autó kasznikat vatta cukorból. De amúgy a srácok felhívnak téged tegnap paktáltak velem nagyon bevannak sózva. |
ticiker | 4091 | 2008. február 1. 12:53 |
ztaki: persze, fontos a sisak. És hát nem magam mellé akartam emberkét. Gurulok én egyedül is. Csak nem tudom elképzelni ,hogy senki ne guruljon. Persze biztos lesznek kint ahova megyek, csak szeretnék minéll több új helyet megismerni. A stilusért? Ha valakit megsértett volna bocs. Nem sértegetésnek szántam. Az messze áll tõlem. Meg hát szerintem ennél vannak durvább hozzászólások amin senki nem sértõdik meg. Végül is nem KISLÁNYOK vagyunk, hanem MOTOROSOK! |
ztaki | 4090 | 2008. február 1. 08:16 | Válasz erre: 4088 |
ticiker: nem hiszem, hogy ezzel a stilussal hamarabb találsz magad mellé emberkét... :-)) Mi pl. vasárnap mentünk volna - de az egyik alapítótag tegnap szarrá törte a lábát - a fejével viszont semmi nem történt, mert volt rajta sisak... :o))) |
pallogabi | 4089 | 2008. január 31. 21:14 | Válasz erre: 4088 |
jó! (nekem épp ugyan kosárban a paripa, de azért lélekben veled tartok :o) ) |
ticiker | 4088 | 2008. január 31. 21:06 |
SISAK??!! Akkor gurulok egyedül! Ti meg üljetek otthon a sisakon! NA |
manour | 4087 | 2008. január 31. 20:16 | Válasz erre: 4082 |
Jó estéket! Mint HJC-Vapor tulaj,Takinak is meg minden hozzászólónak igaza van a sisakkal kapcsolatban.Tényleg mindenre és semmire igazán tökéletes :-) ,kivehetõ mosható bélés,ekkor metszettem ki kb 3mm szivacsot ami nyomta a fülem :-)) ,nekem 120km/h körül kezdi rántgatni a fejem(plexim nincs! )Adnak hozzá kiegészitõ kittet amivel utcaivá vagy crossá alakitható.Kivágása elég nagy 1 krosszszemcsihez is,viszont a siltje lehetne 3 cm-vel hosszabb.Lehet bele kb 2000 huf-ért orrvédõt kapni tépõzáras és azzal egyáltalán nincs pára a plexin,ami elég jól zár,és elvileg karcmentes lenne,eddig nekem is sikerült megõrizni ezt az állapotot.Dupla D gyûrû helyett rendes csatja van ami szerintem jobb mint fállandóan fûzögetni.Én nem bántam meg a vételt,de majd egy nagyobb perecnél eldõl mit is tud..remélem ez még odébb lesz :-). /kijelentem hogy nem vagyok tagja a Kelomotornak vagy a HJC groupnak sem/ :-) |
pallogabi | 4086 | 2008. január 31. 19:46 | Válasz erre: 4082 |
a dizájnja tetszetõs, de mivel ez egy "ócsókategóriás", ezé nemkell téliesíteni se :o) (belerohad a fejed) amugy ismerek hárdendúróst, akinek ilyesmilje (plexis cross) van....uccára :) |
Macko | 4085 | 2008. január 31. 19:01 | Válasz erre: 4082 |
Ez a HJC nem volt a fejemen, de nekem krosszban az van és nagyon szeretem. Ma Bécsben volt a búrámon az új Shoei, és meglepetésszerûen kényelmes volt!!! Igaz, az egy kicsit zorább árkategória... |
ztaki | 4084 | 2008. január 31. 17:46 | Válasz erre: 4082 |
Tibi: nézegettem én is már párszor... sõt már biztos vettem is volna, ha nem nyomta volna a fülem... De így utólag azért nem bánom, hogy nem vettem. Mert úgy veszem észre, hogy a lájtos terepezéshez nincs jobb bukó mint a felhajtható turaendurós bukó... tod, aminek az állrésze nyitható, fõleg, ha még nepszemû is van benne... Az ilyen felnyitható teljesen tökéletes országútra és az olyan terepre is, ahol nagy valószínûséggel nem ízzadot magad xarrá, mert különben nagyon párásodik (pedig próbáltam már mindenféle páramentesítõvel is...). Szóval amikor nem hárdozni megyek, akkor õ a favorit, mert 40-50-nél a legkényelmesebb, ha felhajtom, ha még is zavar valami, akkor meg le.. esetleg kicsit kinyitva a plexit... Igazán hárdozni, meg legjobban krossz bukóba lehet... ebbõl vásárlásnál én csak azt szoktam nézni, hogy 1. nagyon jól szellõzön (az olcsok sehogy sem szellõznek...), mert amikor gõzöl a fejed az izzadságtól, akkor nagyon kellemetlen egy nagyon 'zárt' sisak... 2. egyszerûen és könnyedén lehessen kikapcsolni... mert amikor már szinte szét durran a fejed az erõlködéstõl és végre megálltál és leszednéd a bukót, akkor nagyon-nagyon kellemetlen ha a zárral kell játszani még pár percet... Nem beszélve arról, hogy néha kesztyûbe kell levenni vagy felvenni, bekapcsolni... Ne kelljen emiatt mindig kesztyüt is leszedni... stb... Általában az a sisak ami nyáron jó - télen rossz... de a szigszallag csodákra képes... Az ilyen összfér megoldások jól hangzanak, de nem hiszem, hogy a gyakorlatban is jól szolgálnak... Mert: - ez a bukó alpban zárt bukó... vagyis inkább országútra való. De ott nincs olyan jó mint a felnyitható, mert van neki egy napellenzõje, ami 100 felett keményen bele-bele harapna a szélbe... rángatná a fejedet... Tehát zárt, de nem jó zártnak... (persze gondolom a slid leszerelhetõ...) - a zártsága miatt terepen nem jó, mert csak nagyon-nagyon lájtos terepen tudsz csak annyira "lihegni", hogy belürõl ne párásodjon be a plexi... Tehát valószínûleg általában felhajtott plexivel fogsz terepezni, de akkor mi védi a szemedet? - próbáltam krossz szemüveget alá rakni - ami megoldható, de úgy vettem észre, hogy nagyobb rázkódásokkor limán lecsuk a plexi és kicsit mazerás is... (mondjuk a felnyitható is néha gijotin szerûen képes lezáródni egy-egy erõsebb talajfogáskor...). Tehát krossz szemüveghez az lenne a legjobb, ha leszerelnéd a plexit... de akkor meg minek a plexi? - amelyik sisakkal terepezek az olyan ganás szokott lenni, hogy normális túrára nem használom... A terepen elõbb-utóbb karcolódik, kopik, koszolódik... boltba ilyen sisekbe be se mehetsz... Szóval elvileg okés a sisak, mert mindenre jóvá tehetõ - de ami sokmindnenre jó az igazából semmire se... nem? |
tibierdrol | 4082 | 2008. január 31. 14:33 |
Sziasztok! Errõl mi a véleményetek? http://www.kelomotor.hu/clxs_vapor_k.html Nyárra mindenképp szeretnék egy krossz bukót, ez meg úgy gondolom télen is jó lenne mert talán nem túl huzatos, meg nyáron is mert a plexit felnyitva jól szellõzik, meg gondolom esõben is kellemesebb mint egy hagyományos krossz bukó szemüveggel. Próbáltatok már hasonlót? Mi a véleményetek? Még az AGV RC-5 Pro Skulls tetszik akcióban 20000-ért a Shoxnál. Mondjuk ha veszek hozzá egy szemüveget akkor már majdnem annyi mint a HJC. Tibi |
pallogabi | 4081 | 2008. január 31. 14:01 | Válasz erre: 4074 |
elõbb csak a nagy gs-el állnak le...majd szép lassan az összes többivel :o))), amíg rá nem eszmélnek arra, hogy aki eddig megvette a husqvarnát az mind csõdbement, vagy csõdközeli állapotba került :o)))
|
ticiker | 4079 | 2008. január 31. 11:21 |
Szombaton gurultam volna, de ugrott a progi, Valaki(k) guru(nak)l valahol terepen. bekapcsolodnék! |
kovrob | 4077 | 2008. január 30. 13:33 | Válasz erre: 4076 |
Kösz! Bár nem találom itt az erre utaló írást... hál' istennek :)
|
ztaki | 4075 | 2008. január 30. 09:40 |
Bõvítettem a youtube-s videóinkat a Zsore bulival... http://www.youtube.com/watch?v=USjSEXekDDo |
kovrob | 4074 | 2008. január 30. 08:44 |
Mackó: Írtad az OnRoad-on, itt: http://www.onroad.hu/motor/hirek/858/ hogy: "Amennyiben lehet hinni a terjedõ szóbeszédeknek..." Megkérdezhetem, hogy ezt hol hallottad?
|
KT | 4073 | 2008. január 29. 21:05 | Válasz erre: 4070 |
már többször voltam ott...... megvan a gödör amit ástál ! :)))
|
kilajsanyi | 4072 | 2008. január 29. 17:34 | Válasz erre: 4071 |
ez jobb e : http://www.youtube.com/watch?v=K6wkjOo90Kg ezeket gyógyszerezik... |
Macko | 4071 | 2008. január 29. 17:25 |
Kis Erzbergi ízelítõ: http://www.youtube.com/watch?v=JvNAV_JMxHc Véletlenül BMW-s, bocsi... Igaz, a dobogónak csak a két széle volt narancssárga, a közepe kék-fehér. :o) |
KT | 4069 | 2008. január 29. 14:22 | Válasz erre: 4067 |
nem azért járok terepre, hogy hamar kiérjek belõle ! Nézelõdni, élvezni a csendet... aztán jön vmi állat ordító kéménnyel és felássa a környéket ! :)) |
Macko | 4067 | 2008. január 29. 14:18 | Válasz erre: 4066 |
Ma az hogy milyen vesekõ? Egy darab 5 millis kis sz@r. Mérsékelten jódolog, szívesen becserélném valami hasonló mérteû brilliánsra, fõleg ha az nem bennem van. Én azért nem tudok gyorsan menni terepen, mert nem szeretek, így sose fogom megtanulni se! :o) |
KT | 4066 | 2008. január 29. 14:15 | Válasz erre: 4064 |
a bmvvn nincs rugózás ? Milyen vesekõ ??? Én nem szeretek gyorsan menni terepen...Te meg nem tuccccc !!!! :-)))))))))))))))) |
KT | 4065 | 2008. január 29. 14:13 | Válasz erre: 4057 |
fakanalas-vasalóst könnyebb találni ! Amúgy nálunk a klubban xt-vel a csajok járnak !!! :) vagyis a csajok xt-vel járnak ! :)) Orsí + Mariann és tavaly Fûzfõn is volt 1 kiszlány xt-vel ! |
Macko | 4064 | 2008. január 29. 14:11 | Válasz erre: 4063 |
Elhiszem, de ahogy befejeztem a rántott husimat, visszatérek a dolgaimhoz. A holnap zsufi még, csütörtökön Bécs, Motorkiállítás, pénteken megint meló, hétvégén meg kis vidéki pihi... Úgyhogy sajnos kimaradok a jóból, bár szívem szerint jönnék. Meg a veseköveimet is kéne rázatni! :o))) |
Macko | 4061 | 2008. január 29. 14:07 | Válasz erre: 4060 |
:o((( Most melódia van... Jövõ héten talán, de igérni nem tudok semmit. Azt viszont maradéktalanul betartom! :-) |
drz | 4058 | 2008. január 27. 18:31 |
hát mi egy haverommal 12:30-kor indultunk ki a varga domhoz és amikor odaértünk ott voltak a bordányiak is..szal egy olyan 5 motor...taki lehet megérte volna várni még egy 20 percet :)
|
ztaki | 4057 | 2008. január 27. 17:03 | Válasz erre: 4056 |
rudo: hát én kb. 12:30-kor indultam visszafelé... és tegnap 11 órás randit mondtak a srácok... Szóval kapják beee - mindjárt fel is hívom õket... Amúgy hogy õszinte legyek - maradtam volna még kb. egy órát, de tényleg nagyon megégettem a kuplungot és a szerelõm már múltkor is azt mondta, hogy sûrgõsen cseréljem ki... csak nehezen szánok rá 60e-t... :-)) Hát nem igen volt idõm megismerkedni a barátnõddal (persze csak rád való tekintettel...), de az elsõ benyomások pozitívak voltak... már csak azért is, mert egyáltalán fel mert ülni mögéd... Bár azt látom, hogy mára kicsit alább hagyott a bátorsága és nem kockáztat többé... inkább egyedül próbálja. :o))) Amúgy nem lenne rossz egy HCC-s nõi részleg - de eddig nem nagyon ismerek nõi motorost. |
Rudo | 4056 | 2008. január 27. 16:57 |
Taki: elsietted a hazautat! Voltak kint vagy 10-en! Én itthon új HCC-st avattam,tehetséges!!! ![]() |
zsore | 4055 | 2008. január 27. 15:50 | Válasz erre: 4054 |
Szép darab fa. Te tényleg elég elszánt fickó vagy hallod :o) Én az orromat sem dugtam volna ki, ha nem vagyunk elígérkezve anyámhoz...Autópályán 120 - nál úgy lökdöste a szél a kéttonnás vasat, hogy néha majdnem átküldött a másik sávba. Nem csodáxok, hogy senki sem motorozott. Valaki elszánt embertõl kaptam tegnap egy sms - t, invitált egy mai túrára, - persze lemondtam szerencsére - azóta sem derült ki, hogy ki lehetett.....
|
ztaki | 4054 | 2008. január 27. 14:10 |
Na - már meg is jöttem a Varga dombtól... természetesen senki nem volt kint.. ;-) Az odaút elég izgalmasra sikeredett... elõször egy ezer éves nyárfa dölt ki úgy az útra, hogy az út mellett húzódó 220 V-os vezeték tartotta csak meg - természetesen megfelelõ árokkal határolva... alig tudtam kikerülni, még az ásót is használnom kellett... Aztán egy erõírtásnál felejtették el az útra keresztbe döntött fát eltakarítani ... még szerencse, hogy volt nálam fûrész. ;-) Aztán megérkeztem a dombhoz - ahol sehol senki... Persze azért mentem egy kört a pályán, csak a vitara erõsségét bizonyítandó... de sajnos az egyik feljárónál a már hetek óta meg-megcsúszó kuplungom olyan bûzt árasztott ki magából, hogy inkább haza jöttem, amíg tudtam... Remélem ti is gurulgattok... http://www.endurozz.extra.hu/2008-01-25/MOVIE0001.asf |
Rudo | 4052 | 2008. január 26. 21:08 | Válasz erre: 4046 |
Sztem kinézek arra,de a tigrinccsel,annak is menni keee mert megsértõdik.:)
|
ztaki | 4049 | 2008. január 26. 20:07 | Válasz erre: 4047 |
ticiker: de csak kulturáltan, mert ez magánterület és egyenlõre nem vagyunk kitiltva... :-))
|
drz | 4048 | 2008. január 26. 20:03 |
Taki:hát ma a varga dombon nem jártunk.... hm szerintem meggondolom a holnapi napot, majd szólok a többieknek is
|
ztaki | 4046 | 2008. január 26. 19:47 |
Most szóltak a kötömös 2t-ek, hogy holnap parti lesz a varga dombnál... rudo, drz - jöttök? Én megyek? :-))
|
ztaki | 4045 | 2008. január 26. 18:28 | Válasz erre: 4044 |
drz: hát a végén én is kigurultam a varga dombhoz - de ott pl. nem láttam friss nyomokat... aztán meg jöttem is haza... No, de majd holnap ;-)
|
drz | 4044 | 2008. január 26. 17:23 |
ma lecsavartunk 99km és 900 métert :D Rudi mutatta az utat és 6-an voltunk
|
ztaki | 4043 | 2008. január 26. 12:36 | Válasz erre: 4042 |
Mackó: az elsõ nekifutáson már túl is vagyok... biciglivel neki az ártérnek... de járhatatlan volt... s amikor 1-2 km-en keresztül nekem kellett vinnem vállon a biciglit... és testmagasságom 5-6cm-rel a testsúlyom meg 10 kg-mal nõt a rámtapadt sártól... hamar feladásra kényszerûltem... Most még hezitálok egy motor meghajtásos futamon - de lehet, hogy ebbõl már csak autó lesz. |
Macko | 4042 | 2008. január 26. 12:30 | Válasz erre: 4041 |
A lényeg: CSAK FÁJJON! Majd ha már tüdõgyuszkó lesz belõle, a köhögés fog rendesen! Úgyhogy hajrá Taki!!! :o))) |
ztaki | 4041 | 2008. január 26. 10:05 |
Valami fantasztikus idõ van... és rajtam meg épp tegnap jött ki egy enyhe mellnyálkahártya gyuli... Szerintetek vissza fog tartani?? ;-)
|
Macko | 4040 | 2008. január 25. 17:24 |
Zsore és Zsifi mesterek legújabb próbálkozása: http://www.onroad.hu/motor/bemutato/853/ Különösen ajánlom a videón megfigyelni Zsorcit a narancsos gatyájában a 150-esen. Olyan arin néz ki... :o)))))) |
ztaki | 4038 | 2008. január 25. 14:42 | Válasz erre: 4035 |
Mackó: az xtz igaz, hogy nem krossz motor és nem is 150LE.... ellenben a végsebessége 200 körül van és elég jól boldogul terepen is... Nem kell erre maszekolni.... Nem is értem, hogy a srácok a videon, miért nem a tenger parttal párhuzamos kövesúton mennek...? ;-)
|
pallogabi | 4037 | 2008. január 25. 10:32 | Válasz erre: 4035 |
nemis hasollít a hátulja a crf-re, max a két hangtompítóban, meg nagy ráhagyással az elsõ villa,és esetleg a crossgumiban:D
|
pallogabi | 4036 | 2008. január 25. 10:29 | Válasz erre: 4035 |
eztmán fektibi is feltalálta :p cb400(?)+kawasaki egyvelegébõl :DDD
|
Macko | 4035 | 2008. január 25. 08:08 |
Na fiatalok, itt egy tökéletes krosszmotor: http://www.onroad.hu/motor/hirek/851/ Úgy 150 lóerõs, kb. 200-as végsebesség... Érdemes megnézni a videót is a linkben a kedves kis francia motorversenykérõl... :o))) |
tibierdrol | 4034 | 2008. január 21. 21:26 | Válasz erre: 4033 |
Remélem tényleg nem lesz igazam és akkor veszek én is ilyen fejidomot :o)
|
berobi | 4033 | 2008. január 21. 20:57 |
nah, megnéztem, gyárilag nem állítható, de egy flex csodákra képes ;) Tibi, remélem nem lesz igazad, a sötét udvarban kipróbáltam, ott elég meggyõzõ volt így. Lehet, hogy a titok nyitja a sáros sárvédõben van :))) |
tibierdrol | 4032 | 2008. január 21. 20:42 | Válasz erre: 4030 |
Robi én a Polisportos fejidomomhoz faragtam külön mûanyag tartó bigyókat amikkel úgy fel tudtam fogatni hogy oda világított ahova kellett, mégse volt jó. A fehér sárvédõt annyira megvilágította hogy szinte vakított. Az a baj hogy túl kicsi a felülete. A gyári lámpa is megvilágítja a sárvédõt, de mivel sokkal nagyobb felület nem vakít annyira.
|
ztaki | 4031 | 2008. január 21. 11:29 | Válasz erre: 4030 |
robi: nézd meg közelebbrõl, hátha találsz lehetõséget arra, hogy csak a fonycsoros részt állígasd... (Az enyémbe volt...)
|
berobi | 4030 | 2008. január 21. 09:44 | Válasz erre: 4028 |
jahaj, Taki, a legkirályabb az volt, amikor kebledre ölelted a fát :))))) nem tud valaki jól bevált megoldást, hogy hogyan döntsem lejjebb az utángyártott fejidomot, hogy az ne az eget világítsa? mert a fényerejével nincsen gond, csak az irányával. ha nem lesz ötlet, valahogy azért megoldom. |