ztaki | 4028 | 2008. január 20. 18:12 |
Felraktam a http://www.enduro.extra.hu (www.enduro.extra.hu) oldalra a mai "Randevú a Varga dombnál" címmel a mai nap eseményeit...
|
Rudo | 4027 | 2008. január 20. 17:25 | Válasz erre: 4026 |
Jobb egérgomb,cél mentése........... Nancsi,Nancsi ezek alapok!:) |
drz | 4026 | 2008. január 20. 17:19 |
taki az miért van hogy én rákkatintok a linkre és nem mutatja a videót csak folyamatosan tölt ?
|
drz | 4025 | 2008. január 20. 16:57 |
na hát a mai nap se volt egyszerû :) sokat motoroztam :D lett sok videó
|
Macko | 4022 | 2008. január 20. 11:42 | Válasz erre: 4021 |
Maci nyaggat... MUHAHA!!! Ez valóban az igazi, nekem való lájtos, nézelõdõs tereptúrázás, mi? :-) |
zsore | 4021 | 2008. január 20. 10:20 | Válasz erre: 4017 |
Szuper jó helyek...Maci mindig nyaggat, hogy menjünk valami ilyenre, asszem lassan engedek is neki :o) |
Rudo | 4019 | 2008. január 20. 09:50 | Válasz erre: 4016 |
Nem,volt 250-es cross is de most ugye nem arról beszélünk,Kdx125,rx125,tuareg125,etx125,elephant125,tuareg rally125,gilera rc125,............
|
Macko | 4018 | 2008. január 20. 00:01 | Válasz erre: 4017 |
�Taki, azért ritka nagy g.ci vagy! - Gyere már segíts! - mondja szegény ember a fába teljesen beszorult KTM alatt fetrengve. Mire te: - Á, én csak videózok... :-DDDDDD Egyébként kiadhattad volna annyira a kezedbõl a kamerát, hogy legalább kicsit lássuk a Derbit menet közben is! |
ztaki | 4017 | 2008. január 19. 22:59 |
Akkor a mai gurulás videoi: http://www.etszk.u-szeged.hu/hallgatoknak/taki/derbi/ |
gencsydani | 4016 | 2008. január 19. 20:49 | Válasz erre: 4012 |
Egy versenyenduron, aszfalton menni napi többszáz km-t nem egy nagy élmény - de kibírható. Terepen nem olyan unalmas a dolog, szal sztem simán lehetne akár még élvezni is a dolgot... A 10-12 db gondolom 250 2T krosszmotor volt amik ugye erõsebbek is meg rövidebbre is vannak áttételezve mint az endurok... |
zsore | 4015 | 2008. január 19. 19:50 | Válasz erre: 4012 |
Dehogy vagy állat, csak még nem volt kátéjemed :o))))
|
ztaki | 4013 | 2008. január 19. 19:06 |
rudo: nem kellene annyiszor elfektetni... me olyankor eszik a legtöbbet... ;-) Most hoztam haza a drz-t a szervizbõl... hát döbbenet volt a derbi után... Már csak az is, hogy betettem egyesbe és simán elindult nem kellett vele gépészkedni... Meg hogy mivel tényleg régen ültem már rajta - igy most már tutibiztosan állíthatom, hogy a drz-nek nagyon kényelmes az ülése - ne higyjetek az ellenkezõ híreszteléseknek. :-)) |
Rudo | 4012 | 2008. január 19. 18:31 | Válasz erre: 4011 |
Itt számomra a kibírtamon van a hangsúly.Jó a tietek 6l-eszik az enyémeim cirka 10-12db az elmúlt 16évben mind8-9l ettek. Lehet én vagyok az állat??? |
gencsydani | 4011 | 2008. január 19. 18:24 | Válasz erre: 4001 |
8-9 l?!? Mivan?? Nekem túrákon ("indulásnál gázmarkolat 3x körbeteker, hegesztéssel rögzít aztán go!") 6 l körül fogyasztott, és városban se evett többet 7-nél pedig akkoriban nem a finom gázkezelés volt jellemzõ a stílusomra:) Ja és rendszeresen jártam vele aszfaltos túrákra...nem volt kényelmes, de kibírtam rajta akár 300+ km-t is naponta. |
Rudo | 4010 | 2008. január 19. 17:32 | Válasz erre: 4008 |
Miért ne, el lehet menni vele csak az élmény és a tempó más,mintahogy el lehet menni derbivel is.:) Én is szoktam terepezni a robogómmal is,az is egy élmény csak más. |
Rudo | 4009 | 2008. január 19. 17:27 | Válasz erre: 4007 |
Na Eggyet beszélünk mi ember,a te választásod teljesen meg is értem lc8mellé jó választás,de 1 motornak vagy speed mellé endúrózni kicsi. |
ztaki | 4008 | 2008. január 19. 17:23 | Válasz erre: 4004 |
rudo: nem ellened beszélek... :-)) de én simán mennék egy 125-ös exc-vel akár több száz kilómétert is egy huzomba, ha olyanom lenne... gondolkodás nélkül. Nincs azzal semmi gond. És ha 125exc-t épp ugyanúgy használnák, mint a drz400s-t, akkor tuti, hogy az is sokáig bírná, csak az a gond, hogy ezekben a szöcskékben benne van a lehetõség és azt meg ugye ki kell használni. :-) |
zsore | 4007 | 2008. január 19. 17:22 | Válasz erre: 4004 |
Ahhoz képest, hogy nem akarsz vitát nyitni, már alaposan benne is vagy :o) A DRZ NEM VERSENYMOTOR ! Ezért igényel kevesebb karbantartást ( ha ki nem gyullad menet közben :o))) De legyen neked igazad, a hosszabb távokra én is a négyütemû LC 8 -ast tartogatom, és ha az ember nagyobb távokat is le akar nyomni, arra valszeg tényleg jobb a négyütemû nagyköbcentis gép.
|
Rudo | 4006 | 2008. január 19. 17:20 |
Ez az üzembiztos dolog megálná a helyét,ha crf450-rõl,ktm-rõl,huski-ról..........és egyéb kihegyezett csodáról beszélnénk,de drz az nem az a kategória ez az elõnye és a hátránya is.
|
Rudo | 4004 | 2008. január 19. 17:14 | Válasz erre: 4003 |
Nem kívánok vitát nyitni,de hogy 1új kétütemû üzembiztosabb mint 1 új drz400(40Le) az egyszerûen vicc.Kérdezz meg szerelõt (ne KTM-est objektívet).Sztem abban egyet kell értsünk,hogy drz400 50.000km-el olajcserén kívül semmit nem kér.Mutass nekem kétütemût ennyi km-el bontatlan blokkal.:) Addig mész meg nem unod:vegyünk egy 90-es utazót valszeg hamarabb megunom az ekkor már 8500-at forgó125-öst mint a 4000-en duruzsló négyütemet.Nekem volt Aprillia rx125-öm imádtam 33Le-110-120kg de ne akarj vele 100km-es fordulókat csapni.
|
zsore | 4003 | 2008. január 19. 17:01 | Válasz erre: 4001 |
http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_dr_350_se_1999.php Szóval ha már annyira törexünk a pontosságra, akkor a 120 inkább 130 kiló, és van ehhez 30 LE. A kéütemû olaj litere meg kijön 2500 - 2800 forintból még motorexbõl is, feltéve ha nem literenként veszi az ember. A 125 EXC enduró. Addig mész vele, amíg meg nem unod, mert más áttételezése van mint a krosszgépeknek. Érdeklõdtem a kátéemklub idevágó topikjában, ahol azt mondták a kollégák, hogy még a 125 SX, tehát a krossz verzió is éveket tud egy dugóval, ha nem versenycélra használják, de ha van évente egy dugó - gyûrû csere, szerintem az sem olyan nagy érvágás, a kétütemûek egyszerûségébõl adódó üzembiztonságró meg nem is beszélve.
|
zsore | 4002 | 2008. január 19. 16:47 | Válasz erre: 4000 |
Nem gyárt olyan motort ? Kiváncsi lennék, hogy mondjuk az új 1190 RC8 - al, hogyan lehetne terepezni :o) Jó, ez csak kötekedés volt. Az igazság az, hogy eddig én is a teljesítmény bûvöletében éltem, és erre nem is jöttem rá addig, amíg decemberben ki nem próbáltam a " kis " 150 CRF - et a maga 80 kilójával és 22 lóerejével. Mondhatom gondolatébresztõ élmény és tapasztalat volt...
|
Rudo | 4001 | 2008. január 19. 16:23 | Válasz erre: 3997 |
Az 140-az 120kg de nem ez a lényeg teljesen más a 2gép a 125-ös nem szeret messzire menni inkább csak állatkodni,a dr350 ill400-al meg kimehetsz a világból! Szervíz:dr350 vagy 400 (40Le) megvetted és annyi+4-5literes fogysztás a kis ktm azér szezononként bekér egy dugattyút 2-3dugattyúnként 1 fõtengelyt+csapágy+...+8-9literes fogysztás+4000Ft/l keverékolaj. |
ztaki | 4000 | 2008. január 19. 16:20 | Válasz erre: 3999 |
zsore: ez alatt azt értem, hogy a ktm nem gyárt olyan motort amivel nem lehetne terepen nagyon jól boldogulni... igy biztos lennék benne, hogy ha legolcsobbat veszem meg tõlük, akkor sem fogok kellemetlenül csalódni... teljesítményügyileg. Tehát én egy percig sem gondolkodtam volna 125-nél nagyobba... - persze a vásárláskor lehet, hogy azért hagytam volna magam rábeszéni valami nagyobbra... :-) |
ztaki | 3998 | 2008. január 19. 16:11 | Válasz erre: 3997 |
zsore: ha új motorban gondolkodnék, akkor megvenném a legolcsobbat... és ezen nem is gondolkodnék tovább... :-)) |
zsore | 3997 | 2008. január 19. 16:08 | Válasz erre: 3996 |
Ja, a DR 350 - esek ugye kb 27 - 30 lóerõsek,140 kilósak, és mégis milyen jókat lehet velük csapatni. Ehhez képest ha megnézzük a 125 exc adatait...hadd ne ragozzam. Asszem az felmegy mindenhol :o) A Panasonic Motion Studio szoftwerével át tudod konvertálni egy csomóféle formátumba a projektet mentéskor, de az mpg - t asszem a windows múviméker is kezeli.
|
ztaki | 3996 | 2008. január 19. 15:56 | Válasz erre: 3995 |
nem sokár lesznek videok - de még küzdök az új panasonic mpg formátumával... és majd láthatod, hogy merre jártunk - persze azt tudni kell, hogy a kis derbivel egy darab feljárót nem sikerült megmásznom, de útközben egy kicsit sem volt kevés sehol sem... azt hiszem, hogy a 125-ös exc tökéletes lenne mindenre. Amúgy a kis derbi épp annyit évett mint a dr350... me ugye a teljesítménynek ára van... |
zsore | 3995 | 2008. január 19. 15:51 | Válasz erre: 3991 |
Ahogy olvasom a derbis tapasztalataidat, egyre inkább erõsödik bennem az érzés, hogy tök fölösleges hardendurózáshoz 400 meg 450 - es négyütemû erõgépeket használni. Asszem én is inkább még lejjebb adom, és 125 - ös exc -t veszek a 200 - as helyett. Kiváncsi lennék, hogy az hova nem elég. 37 lóerõ szériában és 95 kiló ( mért adat ! ) Egyébként szerintem a DRZ 400 E sincs több 40 lóerõnél, kiindulva abból, hogy pl. a KTM 450 EXC 47, a 400 EXC meg 43 LE....Ezzel szemben 20 kilóval nehezebbek és sokkal szervízigényesebbek mint a kis cvájtaktok. Majd nézd meg, hogy a derbit mennyit kell szervízelni. Szerintem három év alatt ( ha meglesz addig ) egyszer fox gyertyát cserélni benne :o) Arról nem is beszélve, hogy saját magamat például szarrá verném egy krosszpályán egy 125 EXC nyergében, a régi 450 EXC - vel teljesített köridõimhez viszonyítva. Sokkal kezesebb a gép, és fele annyira sem fáradsz el rajta, mint a nyomaték és lóerõgyárakon.....
|
ztaki | 3994 | 2008. január 19. 15:30 | Válasz erre: 3993 |
rudo: áh, ne hidd azzal kezdük, hogy lementünk a betonról egy felázott feket földes kukarica tába bekötõ útjára... No, ennek a végén kb. 5 percet vératm a nagy motorokra, mert a kis derbinek 3-ba kiakasztottam a gázát aztán már csak kapaszkodni kellett... :-)) Na, jó... hadd legyek már egy kicsit büszke rááá... ;-) |
ztaki | 3991 | 2008. január 19. 14:51 |
na megjöttünk... 140 km - és taki a kis derbivel ment... állat ez az 50 köbös... utazóba még terepen is elvitte a 70-t... és amúgy sem volt xar... De azért az áttételén valamit finomítani kell, mert a hatodikat egyáltalán nem bírta... csak kövön hazafelé - ha ráhajoltam a kormányra 85-ig... De én nem akarok hajlongani - inkább teszek rá elõre egy foggal kisebbet - igy is nagyon hosszúnak tûnt az egyese... No, ennyit errõl. Jött sada dr350-nel és egy srác exc450-nel... és nem valt szégyent a kis derbi... Jó-jó nem õ volt a legjobb, de alapvetõen ügyesen boldogult. |
pallogabi | 3990 | 2008. január 19. 09:57 | Válasz erre: 3988 |
ha nem szakadna az esõ, még egész klassz motorosidõ is lenne...
|
KT | 3989 | 2008. január 19. 09:22 | Válasz erre: 3986 |
az nem jeep ! hanem egyedileg épített versenyautó ! a jeep a Chrysler gyár egyik típusa... !
|
ztaki | 3988 | 2008. január 19. 08:22 |
Fiatalok: ez az utolsó (no nem a legutolsó, de akkor is!) használható hétvégénk... Így hát: MOTORRA!
|
ticiker | 3987 | 2008. január 18. 16:24 | Válasz erre: 3985 |
Vaze ezekben a hülyeségekben én is benne lennék minden szó nélkül
|
Macko | 3986 | 2008. január 18. 14:46 | Válasz erre: 3985 |
VAZZE!!! :o))) A Jeep sem volt pite, de utána a hószán!!!!!! :-DDD |
kovrob | 3985 | 2008. január 18. 09:55 | Válasz erre: 3984 |
Eszem ágában sem volt! Ellenben rajongok az eszement hülyeségekért... és a TOPGEART nézem, ha kell, ha nem: pl. http://www.youtube.com/watch?v=jKmej7RpPQA és ilyenekben szívesen részt vennék! :)
|
ztaki | 3984 | 2008. január 18. 09:43 | Válasz erre: 3982 |
Robi: most meg akarsz ölni? :-)) Én csak nagyon lájtosan ûzöm a terepezést - mert ugye a vitara elsõsorban egy munkaautó nálam. Amúgy is írtózom a víztõl - még úszni sem tudok. Láttad, hogy a legkisebb tócsa is milyen drasztikus hatással tud lenni rám... (xtz)... Meg a nagyok azt mondják, hogy ilyesmit csak dieselel szabad... |
Rudo | 3983 | 2008. január 18. 09:28 | Válasz erre: 3982 |
Én már próbáltam Kecelen az offroad feszt-en 2szer is! Elõször 1 parancsnoki UAZ-om motorja ment rá,másodszor meg egy 243D átépített ARO-é.Többet nem próbálom. :( Elsõ az nem volt annyira durva de másodszorra éreztem,hogy baj lesz mikor a megemelt aró motorházteteje is vízalá került. |
kovrob | 3982 | 2008. január 18. 09:13 |
Taki: http://www.youtube.com/watch?v=qr8eEWyKQHM&NR=1 Próbáltadmár? :)
|
boxer | 3981 | 2008. január 17. 18:00 | Válasz erre: 3979 |
Pedig ezen már én is elgondolkodtam. És mindkettõnknek ez volna a praktikus megoldás. Az AT-nek a teljesítménye és a mérete is kielégítõ számunkra. Ha egyszer lesz saját házam, elképzelhetõ, hogy beszezek egyet terephasználatra. Lehet, hogy nem is lesz forgalomba helyezve. Majd egyszer... |
KT | 3980 | 2008. január 17. 15:09 | Válasz erre: 3979 |
a bmvv árából vehetnél 1 szép AT-t utcára, túrázni, egyet terepezni és még egy 400 körüli szöcskét is hárdendúrózni ! :)))) |
Macko | 3978 | 2008. január 17. 15:05 | Válasz erre: 3976 |
Csak a kommunikációt építik be normálisan, hogy bírja az idõnként fellépõ erõs rázkódást, borulást, stb...
|
KT | 3977 | 2008. január 17. 14:13 | Válasz erre: 3975 |
ehhunne a megfejtés: http://www.motor.hu/motor_slist.jsp?page=1&order=ker&refresh=1&sstyle=window&scSorder=%7CHONDA&scSorder=xrv+750&arRange=&ccmRange=&evRange=&fajta=&minDatum=
|
KT | 3976 | 2008. január 17. 14:08 | Válasz erre: 3975 |
máámegint javíttaccc ??? vagy vmi króm liffentyût szögelnek rá ??? :))) akkor gyere busszal ! azzal sem lesz nehezebb ! :))) |
KT | 3974 | 2008. január 17. 14:04 |
Husiburgeres cimbim is magyarázkodik...megfájdult a térde !... háá vagy valami ilyesmi ! Itta jóidõ, oszt senki nem akar motorolni ?????????? |
gunyi | 3972 | 2008. január 17. 10:26 |
taki, asszem te irtad h felraktad a motorra a fekti féle olajos iránytût (tájolót). Szeretnék errol kapni egy képet és egy pár szót h biggyesztetted fel, please... Köszi elõre is! |
pallogabi | 3971 | 2008. január 16. 22:28 | Válasz erre: 3970 |
mindenesetre teccetõs a pálya vonalvezetése képekrõl http://www.dirtpark.hu/galeria/Dirtpark_Panorama_hu.html#
|
drz | 3969 | 2008. január 16. 20:15 |
úúú vasárnap nem lenne rossz mert akkor nem megyek vezetni... ha rudo mész akkor lehet én is becsapódok a bandába ha nembaj, felkéne avatni az új csizmát :)
|
Rudo | 3968 | 2008. január 16. 18:59 | Válasz erre: 3967 |
Elképzelhetõ,hogy csatlakozok vasárnap de nem mondok bíztosat.Hívlak ha megyek. ;)
|
ztaki | 3967 | 2008. január 16. 18:48 | Válasz erre: 3966 |
a derbivel csak úgy neki a vagvilágnak, aztán két óra távolodás után elõ az iránytût és vissza... :-)) De annak az utazó és max. sebessége is 50 körül mozog... Mondjuk holnap megpróbálom elvinni szervizbe kiszedetni belõle a folytást... de lehet, hogy nem lesz rá idõm... vasárnap - a hárd csapatból jön (végre) Gabi barátom is egy 525-tel - ekkor egy olyasmi nyomvonalon, mint ahol multkor veled és Sada66-tal mentünk a nagydögökkel próbálkozunk - csak egy kicsit húzósabb tempóban, de azért figyelve arra, hogy már hetekóta (hónapok) egyikönk sem motorozott... A max. távolsági cél: soltvadkert. |
ztaki | 3965 | 2008. január 16. 18:10 |
Rudo: a jelnlegi állás szerint: szombaton lájtozok a derbivel egyet... vasárnap meg hárdozok a drz-vel... Gyûssz?
|
ticiker | 3963 | 2008. január 16. 13:54 |
Sziasztok! A dec. 28.-ai taki által szervezett dabas- kecskemét utvonalárol kéne egykis infó. Szombaton szeretnénk mégegyszer neki rugaszkodni. Hálás lennék ha valaki segitene. Köszi. |
KT | 3962 | 2008. január 16. 13:41 | Válasz erre: 3959 |
akkor már csak pénz kérdése, hogy a Takinak otthon is legyen internete ????????? :)))))))) |
pallogabi | 3961 | 2008. január 16. 13:13 |
1 szolgáltató lefedettségi térképe http://www.thuraya-hungary.hu/images/coveragenew.jpg ,és ez csak 1szolgáltatóé, legalább még kettõ ilyenrõl tudok:D
|
pallogabi | 3960 | 2008. január 16. 13:05 | Válasz erre: 3959 |
bõvebben: http://www.thuraya-hungary.hu/products/thurayadsl.htm
|
pallogabi | 3959 | 2008. január 16. 13:04 | Válasz erre: 3957 |
az már nagyonrégvolt, hogy nemvolt net mamár bárhol lehet: http://www.worldgate.hu/?action=details&cat=85&id=246 |
KT | 3957 | 2008. január 16. 12:11 | Válasz erre: 3956 |
halvány reménysugár, hogy ezen a bolygón sok helyen nincs net kapcsolat !
|
ztaki | 3956 | 2008. január 16. 12:05 | Válasz erre: 3955 |
pda-t feltétlen vinnék, hogy ne érezzétek a hiányomat... :o))
|
KT | 3955 | 2008. január 16. 12:05 | Válasz erre: 3953 |
és mit szólnánk mi ??? negyedére csökkenne a hsz-ek száma itt...! :))))))))))))))))))))))))) |
KT | 3954 | 2008. január 16. 12:03 | Válasz erre: 3950 |
lyól hangzik ! szombat 10h ? érdekel itta környék...elolvadt a hó & jég ! más vitézek ? |
ztaki | 3953 | 2008. január 16. 12:02 | Válasz erre: 3951 |
Hát igen - le a kalappal elõtte... de természetesen itt sem a motoros tudása elõtt tisztelgünk, hanem a kitartása és elszántsága elõtt... mert tök egyedül egy ötk elhagyatott vidéken nagyon szép teljesítmény az ilyen. És természetesen ezzel is csak azt látom bizonyítani, hogy egy motorral szinte bárhova el lehet jutni - hasonlóan, mint az R1-es világjáró túráján... Ja - és egyre inkább izgat ez az 50 köbcentivel a földkörül gurulás... na, jó nem a földkörül, de elsõkörben kishaznákban, másodikban a szomszédos országokban és harmadikban egy összeurópai kiruccanás... És most is csak ugyanazokat a kérdéseket tudom megfogalmazni (fontossági sorrendben): - mint csinálnék én ilyen hosszú túrán a kiccsaláddal?? - mibõl telne benzinre és a minimális szükségleteim kielégítésére (tényleg alig eszek, iszok, alszok... de azéééé) - mit szólnának a munkahelyemen ha eltûnnék pár hétre, hónapra? Nagy kedvem lenne az ilyesmikhez - és CSAK a fenti három dolog tart vissza... |
Macko | 3951 | 2008. január 16. 11:41 | Válasz erre: 3946 |
Ott van az "Érdekes motorok" topicba tegnap bekerült indiai fiatalember, aki a 350-es Royal Enfielddel tolt egy gyönge 5000 kilométeres túrát, fel a világ legmagasabb, jármûvel megközelíthetõ helyeire. Helyenként hosszában ment a folyókban, mert csak ott tudott. És tök egyedül. Na õ se gyenge endúrós. :o))) |
pallogabi | 3948 | 2008. január 16. 09:56 | Válasz erre: 3947 |
szombaton?, de nem jót, csakolyan lájtost(lányos?!) :)
|
kovrob | 3947 | 2008. január 16. 09:53 | Válasz erre: 3946 |
Szeva Gabi! Mikor "endúrózunk" már egy jót? Kezdenek elõjönni az elvonási tüneteim... három hete már csak verbálisan motorozok! :D
|
pallogabi | 3946 | 2008. január 16. 09:30 | Válasz erre: 3945 |
sjaak lucassen elõtt is akadt jópár világviszonylatban névtelen senki (pl taki öccse, polya és még sorolhatnám :o))) ) aki belevágott ilyesmibe, de õ/õk nemvoltak olyan leleményesek, hogy egy megfelelõ reklámmal világszerte ismert weboldalt csináljanak magukról és a látszólag alkalmatlan motorjukról :DD
|
kovrob | 3945 | 2008. január 16. 09:25 |
Ha jól tudom az enduró/endúrózás az "endurance" kitartás szóból ered. Fogjuk fel úgy, hogy ugyanazon a terepen adott sebességgel Mackó a bálnával már a seggén keresztül is veszi a levegõt, de végigcsinálja azaz nem adja fel: endúrózik/endúrós. Takinak ugyanez a DRZ-vel nem endrózás max aszfalton túli túra. Akkor lesz endúrózás ha növeli a tempót, és/vagy menet közben videózik, félszemel, elengedet kézzel... a lényeg hogy õ is levegõ után kapkodjon és ne adja fel. Akkor máris endúrózik/endúrós! Sjaak Lucassen óta pedig minden motor endúró! :))) |
ztaki | 3944 | 2008. január 16. 07:22 | Válasz erre: 3943 |
Kt: szerintem nincs igazad, mert a KT-nek van igaza!! :o))
|
KT | 3943 | 2008. január 16. 00:03 |
topic szabályzat: 1 A Takinak van igaza és úgysem tudod másról meggyõzni ! 2. Ha mégse lenne igaza akkor az 1. szabály lép életbe ! |
ztaki | 3941 | 2008. január 15. 23:16 | Válasz erre: 3939 |
gabi: nem vitatkoztunk és nem is erõsködtünk ez vagy az mellett - inkább csak beszélgettünk... kicsit bõvült a hcc-s társaság, forgalom mostanában... Sok az új arc - kõ az infó... Pacelrõl irhatna valaki valamit, már 1000000 éve semmi hír róla. |
pallogabi | 3939 | 2008. január 15. 21:26 |
ez itt a hcc forum, s szerintem mindenkit el kell itt fogadni aki terepen motorozik, legyen az hardendúrós avagy egyszerû emzés aki letér hébehóba a kõrõl, netán tereptúrás szerintem itt mindenki aki jön hcc-zni a legutolsóként említett csoportba tartozik leginkább, ezért neis verjétek a melleteket annyira, hogy ki a nagyobb endúrós, mindenki jobb valahol valamiben mint a másik, csak erre még nembiztos hogy fény derült :) mindegyikünk jobban kedveli a sok km-t egy nap alatt, mint az egyhelyben tökölést, ezért is nem triálozunk, s vanmég jópár hasonlóság bennünk,amit mindegyikõnk szeret a mûfajban, van aki jobban (pl taki), vanaki csak mûkedvelõ szinten (pl macko), ezért is fórumozunk/motorozunk itt,együtt szal mindenféle heveskedés nélkül tudjuk mifán terem a terep és a terepmotoros, s ezt legfõképp ne egymásnak bizonygassuk már ha lehet. köszönöm! |
Macko | 3938 | 2008. január 15. 21:22 | Válasz erre: 3935 |
Vaze Taki, egy fél évvel elõbb azért szóljál, mert akkor nem szállok le addig a szobabiciklirõl!!! :o)))
|
ztaki | 3937 | 2008. január 15. 21:13 | Válasz erre: 3936 |
Zsore: nem. :-) És ez is komoly (beszívtátok azt az Indexes kitiltás - igy minden kiírhatnékomat a ti nyakatokba zúdítok...). Már két éve valaki mindig megpróbál kicsábítani afirkába... A legújabb dili a budapest-bamakó rally... idén mindössze 4-en próbálkoztak, de már jövõre is volt egy invitálásom... épp az elõbb tettem le a telefont... :-) De nem. Nem csábít afrika... Vagyis az az igazság, hogy az nem csábít, hogy 2-3000 km-t motorzzak betonon azért, hogy utána pár száz kilómétert terepezhessek afrikába... Áh - ez nem az én világom. Most épp terepjáróra hívtak - de szerinted látok én abba kihívást, ahol egyesek trabanttal indulnak??? Ott terepjáróval... nevetséges... Bár a derbi 50-nel indulva - ezen azért elgondolkodtam.. :-))) Szóval én teljesen elegendõnek érzem azt, hogy az országon belül esetleg romániában motorozhatok nagyokat. Ez ki is elégítené az igényeimet, ha a zöldek nem fújnának ily hevesen... :-(( Az egyik hárdos haverom most feldobta az 5letet, hogy mi lenne, ha 2008-ban a szokásos évadzáró túránkon most kivételesn megpróbálnánk mondjuk Szegedról full terepen eljutni Románián keresztül a tengerig... Ez tetszik, fõleg a csapat miatt... de már nem érzek magamban annyit, hogy magára tudnám hagyni a kicsaládom 3-4 napnál hosszabb idõre - tehát valószínûleg itt is max. elkísérem õket egy darabig. Öregszem... aszem... |
zsore | 3936 | 2008. január 15. 20:56 | Válasz erre: 3935 |
Feladom wazze, nem tudlak überelni ! Afrikába nem vágysz ? :o)))
|
ztaki | 3935 | 2008. január 15. 20:54 | Válasz erre: 3934 |
zsore: Hát persze, hogy próbáltam... mit gondolsz miért vettem az XTZ750-et a drz mellé... Egy ilyen próbálkozás már elég is volt, hogy meggyõzön... :-)) (De ha õszinte akarok lenni... Akarjak? :-)) Akkor nehogy azt hidd, hogy azért vettem az XTZ-t mert az erdélyi túra meggyõzött arról, hogy ezt nem lehet egy fenékkel... Áh, dehogy! Egyszerûen csak nagyon szarul éreztem magam a többi nagy motor "szenvedését" látva... én is szenvedni akarok!!! És már mentem is a piacra.) És ez még igaz is!!! Nekem még soha nem tûnt fel, hogy a drz kényelmetlen lenne... pedig én is szoktam vele sokat motorozni... de olyan jól lehet rajta állni... meg ha már nagyon unom a betont, akkor max. 5 km az árokba és már jöhet is a következõ 50-100 km dög unalom... (Amúgy nem publikus de most nyárra is tervezünk egy merényletet Mackó ellen - s ha az összejön, akkor biz ott meg lesz az új rekord... 700 km egynap terepen...) |
zsore | 3934 | 2008. január 15. 20:47 | Válasz erre: 3933 |
Erdély lábon oda - vissza ? Próbáld meg a DRZ - vel és megérted mit értek hosszú táv alatt, acélseggû barátom :o))) Tudom vannak õrültek, a Mezõ megjárta Afrikát egy DRZ 400 S - sel, de az a pali egy kefír. Vagy fakír vagy mi.....
|
ztaki | 3933 | 2008. január 15. 20:38 | Válasz erre: 3932 |
zsore: adott pályán a nagy kötömö esélytelen és egy másik adott pályán meg a kis kötömö az esélytelen. De természetesen vannak örültek, akik azért próbálkoznak. Épp azért nem írtam nagyon sarkosan, mert én is vérigsértõdnék, ha egy szöcske azt mondaná, hogy nem bírnék velük túrázni az XTZ750-nel... Már csak azért is elmennék és ha vért izzadnék is megmutatnám a sok baromarcúnak... :))) De attól még nem nekem lenne igazam... :-)) A faterék tõlünk 135 km-re laknak betonon, ami már-már légvonal... én terepen szoktam meglátogatni õket 2-3 hetente minimum... odafelé 200-220 km... visszafelé 160-180 km... természtesen egy nap alatt és természetesen jó tempóban. Ez kb. 370km terepen - szerintem ez bele kell, hogy férjen az általad említett hosszútávú túrákban. Ezt a távot már megcsináltam: AR350, Drz400S, DRz400E, XTZ750, Aprilia Tuareg 70, Derbi Xtreme 50 és kb. a felét egy Piaggio Bravo 50-es mopeddel is... mindegyikkel élveztem és mindegyikkel másképpen. De igazán endurózást tényleg csak a drz-vel mûveltem, a többivel legurultam, nézelõdtem stb... És ezt ne nevezzük hárdozásnak mert ez azért Alföld a javából. Itt az a kihívás a drz-nél, hogy lehetõleg 80-90-nek menjek végig, lehetõleg ebbe még az se nagyon gátoljon meg, hogy kanyarodni kell... stb... stb... Egyszer eljöttek velem a helyi kemény pályázós, krosszozós-endurozós csávók... soha többé. Nekik nem megy az hogy egyfenékkel végig motorznak 200km-t megállás nélkül válogatott nehézségû terepen. Nekem meg az nem megy, hogy menjek 3 kört egy pályán... ez van. No - itt csak a hosszútávozásra akartam célozni. A fenti motorok közül bármelyikkel válalok hosszútávozást. Mert én még mindig szeretem, ha egy kicsit fáj... legalább addig is érzem, hogy igen - még élek. ;-) |
zsore | 3932 | 2008. január 15. 20:25 | Válasz erre: 3929 |
Ebben nem nyitnék vitát. Nagy vonalakban igazad is van. DE ! Láthatsz olyan videókat pl. ahol Simo Kirssi a HP 2 - vel, és Giovanni Sala a 950 SER - rel, krosszpályával egybefûzött enduró versenyen úgy kerülte ki a kicsiket ( pedig azokon sem én ültem ), hogy öröm volt nézni. Erzbergen 180 - akat mentek ezek a dögök az egyenesekben ! Ilyen egy kicsivel nem nagyon eshet meg... Szóval csak óvatosan azzal az " adott pálya " üggyel :o) A varát meg ne firtassuk ha lehet, az csak Zsifinek volt köszönhetõ, hogy végigjött. Bár egy rész a túra végén elmaradt..... :o)
|
zsore | 3931 | 2008. január 15. 20:16 | Válasz erre: 3927 |
Jóvan Taki Jóvan Taki, nemkellkéccer nemkellkéccer, elmondani elmondani, nemvagyokén hülye nemvagyokén hülye :o) Csak kátéjemes... Így értem. A rendes endurózás a hard. Ez egyébként igaz, egyet értek. Amit a nagyokkal csinálunk, az a rendes lájtos endurózás. Ez is igaz. Ahogyan Maci írta, én valóban nyomtam ( és remélem nemsokára újra nyomom ) mindkettõt. Amiben Maci téved az az, hogy a hard nekem is jobban tetszik :o) Mit gondoltok, miért qrwálkodom a 200 exc megvételének gondolatával ? Azért mert az egy tök más világ, és nagyon hiányzik. Mindkettõnek megvan a maga szépsége és értéke, szerintem ki is egészítik egymást, legalábbis nálam. Ha tombolni meg állatkodni van kedvem, akkor hard, ha a nyugisabb énem kerekedik felül akkor a nagygép. Van azonban egy szempont, amikor a kicsik kiesnek, vagy nagyon keservesen tudnak csak teljesíteni. Ez a nagy távokat bejáró, túrázós mûfaj, idõnként némi hard jelleggel megfûszerezve. Ez az, amiben pl. az én gépem, meg a 950 - 990 S, vagy a HP2 verhetetlen. Szóval mindkettõ kicsit mást nyújt, de mindkettõ rendes endurózás szerintem. |
ztaki | 3930 | 2008. január 15. 20:09 | Válasz erre: 3928 |
Oké Mackó - de ugye Vara már számtalanszór bebizonyította, hogy arra meg tök fölösleges túra endurót és fõleg szuper endurót tartani... :o)) Na, jó ez már-már kötekedés... :-)) |