ztaki | 3929 | 2008. január 15. 20:07 |
no ez nem volt olyan fontos, vagy egetrengetõ, hogy kétszer kellett volna beírni, de a technika ördöge megtréfált... Amúgy Zsore szerintem te is látod ezeket a dolgokat - nem véletlen akarsz venni egy 250-es Kötömöt... Szerintem - persze lehet, hogy hülyeséget beszélek... - ha az ember megszerez magának valamit, akkor azt egy ideig nagyon-nagyon élvezi... és nagyon-nagyon sokáig azt mondja, hogy az õve a legszebb, a legjobb... stb. Ez természetes. Mint ahogy az is, hogy ha valakinek gyengébb motorja van, akkor az az erõsebbekkel kacérkodik és fordítva is... Nem lehet az ember folyamatosan szerelmes 30 éven keresztûl ugyan abba a motorba... pedig mi szeretünk monogánok lenni... de akkor is. Amikor meg volt a yamaha xt600-om, mindig csodáltam a dr350, drz400-osk fürgeségét... Amikor meg volt a DRZ400-om, mindig csodáltam a dr bigek, afrika twinek pakolhatóságát, kényelmét... Amikor meg volt a yamah fazer 600-om mindig csodáltam az 1000-ek erejét... Amikor megvettem a fazer 1000-t visszasírtam a 600-s játékosságát... :-)) Nehéz az élet... Igy én inkább úgy döntöttem, hogy mindenbõl tartok egy kicsit... mivel a motorok fényét, csillogását sosem csodáltam - igy megelégszek a lepusztult darabokkal... de igy legalább mindnek tudom élvezni az elõnyét és érezni a hátrányát... Univerzális motor nincs. Tehát a super endurót egy specifikusabb gép egy adott pályán simán legyalázza - és olyankor az emberben azért el kezd mocorogni a kisördög... |
Macko | 3928 | 2008. január 15. 19:56 |
Taki, alapvetõ eltérés hogy mások az elképzeléseink az endúrózásról. Te rendes endúrózásnak a hardendúrózást tartod. Erre egy BMW nyilvánvalóan teljesen alkalmatlan. Én (és még jópáran) viszont azt a fajta tereptúrázást tartjuk annak, amit Zsoréval szoktunk csinálni. Meg Nmisiékkel, meg még jópáran. Itt az a cél, hogy szép helyekre jussunk el, jól érezzük magunkat, stb. Ha meglátok egy meredek emelkedõt az út mellett, engem semmi nem késztet arra, hogy felmenjek rajta, ha nem muszáj. Zsore mûvelte mindkét irányzatot, úgy fest, hoszzú távon neki is ez utóbbi tetszik jobban. Az elsõ alternatíva engem egy szikrányit nem vonz, ezért nem is nagyon foglalkozom azzal, hogy vegyek egy erre való motort. |
ztaki | 3927 | 2008. január 15. 19:43 | Válasz erre: 3926 |
zsore: több okból is másként beszélnél.... 1. talán a legfontosabb: mert nem kapnál levegõt... :o)) 2. mert azt látnád, hogy a szöcskék élvezték az utat - röpködtek... a nagydögök meg az életükért küzdöttek... (már ha egyáltalán bírnák tartani a tempót...) Mert a nagy vasak erõfölénye az egyenesekben vitathatatlan, de egy normális endurózásnál - amikor például 3. 4. sebesség fokozatban átviszem a bandát az erdõn - nem hiszem végig tudnád mosolyogni az utat... és egy normális endurózás pediglen nem az egyenes utakon való csapatásról szól... persze én azokat is élvezem, de a zeg-zugokat sokkal inkább. Ilyenkor szokott pl. pallógabi megszopatni a mindössze 250 köbös hondájával... Szóval egy-egy ilyen igazi endurós túrát szerintem nincs ember, aki aki egy közel 200 kg-os motorral úgy teljesítene, hogy közben még élvezné is... |
ztaki | 3927 | 2008. január 15. 19:43 | Válasz erre: 3926 |
zsore: több okból is másként beszélnél.... 1. talán a legfontosabb: mert nem kapnál levegõt... :o)) 2. mert azt látnád, hogy a szöcskék élvezték az utat - röpködtek... a nagydögök meg az életükért küzdöttek... (már ha egyáltalán bírnák tartani a tempót...) Mert a nagy vasak erõfölénye az egyenesekben vitathatatlan, de egy normális endurózásnál - amikor például 3. 4. sebesség fokozatban átviszem a bandát az erdõn - nem hiszem végig tudnád mosolyogni az utat... és egy normális endurózás pediglen nem az egyenes utakon való csapatásról szól... persze én azokat is élvezem, de a zeg-zugokat sokkal inkább. Ilyenkor szokott pl. pallógabi megszopatni a mindössze 250 köbös hondájával... Szóval egy-egy ilyen igazi endurós túrát szerintem nincs ember, aki aki egy közel 200 kg-os motorral úgy teljesítene, hogy közben még élvezné is... |
zsore | 3926 | 2008. január 15. 19:32 | Válasz erre: 3924 |
Megértettem. DE MIÉRT BESZÉLNÉK UTÁNA MÁSKÉPPEN ??? ÉS MIRÕL BESZÉLNÉK MÁSKÉPPEN ??? :o)
|
zsore | 3925 | 2008. január 15. 19:30 |
Jó ez a találgatósdi, csak Taki véleménye is érdekelne. Ezen felül pedig, ahogy nézem arra ti sem tudtok tippelni, hogy miért beszélnék utána másképpen....Bázeg, a hieroglifákat meg az ó sumér ékírást úgy olvasom, mint az ablakzsiráfot, de ez a Taki nekem túl bonyolult :o) |
ztaki | 3924 | 2008. január 15. 19:29 | Válasz erre: 3920 |
zsore: fikázza a halál... :) A csak egy zsore túrán voltam és az kb. olyan volt amilyennek én egy jó túrát el szokok képzelni... De nehogy azt mond hogy pl. a HCC túrákat te rendes enduró túráknak tartod?? Azok csak olyan barátságos, mondhatnám, hogy laza társas gurulások... semmi extra nincs bennük - max. annyi, hogy nem betonon, hanem terepen teljesítjük a távot... Jókat beszélgetünk, nézelõdünk... élvezzük a természetet és élvezzük, hogy mi is benne vagyunk. "rendes endurós" túra alatt kb. ugyan ezt értem, de kb. fele annyi idõ alatt... |
Rudo | 3923 | 2008. január 15. 19:29 | Válasz erre: 3920 |
Sztem arra gondol,hogy mikor a nagyvasakkal vagyunk (legalábbis én) akkor az elsõ szempont számomra az-ne essek,mert tudom mibe fog az nekem kerülni (induljunk csak ki 1 16eFt-os indexbõl vagy egy 25eFt-os kormányból.....),mikor viszont ENDÚRÓZni megyek (most épp xt600) akkor hidegen hagy a motor olyan helynek emelkedõnek is nekimegyek aminek tudom csak 20%-az esélye,hogy feljutok vagy talpon maradok.
|
drz | 3922 | 2008. január 15. 19:26 |
Szerintem a rendes alatt az olyat érti mint pl amilyen az erzberg rodeo, bár ott nagyon sok ktm-es van csak azok exc-k
|
Macko | 3921 | 2008. január 15. 19:22 | Válasz erre: 3920 |
"Rendes" az, amikor a résztvevõk öltöny-nyakkendõben motoroznak! :-DD
|
zsore | 3920 | 2008. január 15. 19:21 | Válasz erre: 3919 |
Milyen egy " rendes " enduró túra ? ( Ezzel az én túráimat fikázod kiccsávó ? Vigyázzá mer áthúzlak a monitoron wazze ! :o))) Szóval a hard bevetésekre gondolsz, vagy mire ? Mert tényleg nem értem mit értesz a rendes alatt.... És azt sem vágom, hogy ha elmennék egy rendesre, miért beszélnék utána másképpen...Légy oly tündibündi, és fejtsd ezt ki nekem !
|
ztaki | 3919 | 2008. január 15. 18:06 | Válasz erre: 3918 |
Zsore: de csak egyszer jönnél el egy "rendes" enduró túrára és máris másképpen beszélnél... :-)) Vagy nem... mit tudom én... Az biztos, hogy amikor nagyon sokat szöcskézek, akkor mindig megállapítom, hogy a nagy dögöknek is megvan a maga szépsége... Most kíváncsi leszek a váltásra, mert a drz-n már 2 hónapja nem ültem. |
zsore | 3918 | 2008. január 15. 16:39 | Válasz erre: 3910 |
Na ez egy érdekes felvetés. Hozzá is szólok. Tehát, ha valaki megkérne ( de nem kér ezért magamtól mondom :), hogy magyarázzam el, miért jó ezeket a többmilliós vasakat szétütni, nehéz helyzetben lennék. Mondjuk én eleve nagykátéjembuzi ( meg kiskátéjembuzi ) vagyok, abból jót meg nehéz olcsón venni. Újat meg egyenesen lehetetlen. A múltkor KT ajánlott egy AT - t, ami 6000 km - ert futott, elsõ tulajos, magyar....Hát szerintem nem sok bajom lenne vele. Majdnem mindenre lehet használni, de pl. túrázni tán jobban is, mint az én jelenlegi motorom. Fele pénzért ! Hogy miért fizetem ki mégis a másik felét ? Asszem ez a márka iránti szerelem, a hülyeség, és annak a kevés ( de nagyon exkluzív ) plussznak az élvezete utáni vágyból tevõdik össze, amit pl. a Super Enduro nyújtani tud. Sokan legyintenek erre, de akik egyszer igazán megérezték az ízét, azok megértik. Max. azt mondják, hogy szerencsés pöcsvirág vagy koma, hogy megengedheted magadnak. Asszem ugyanez érvényes a béemwésekre is, csak õk kicsit másra gerjednek mint én, de a dolog lényege ugyanaz. Van persze egy kategória, akik megengedhetnék maguknak, de gyakorlatiasabbak, és azt mondják elég nekik az olcsóbb. Õk megint más lapra tartoznak, hiányzik belõlük az a fajta tûz, ami pl. kátéembuziban megvan. Én hamarabb mondanék le egy jó kocsiról, mint a lehetõ legjobb motorról ami elérhetõ. Talán ez a lényeg : Kinek mi az igazán fontos. |
pallogabi | 3916 | 2008. január 15. 15:56 | Válasz erre: 3914 |
addig örülj míg vannak ilyen óvatos egyedek a motorosok közt :D máskülönben kitõl tudnánk venni terephasználatra megkímélt megbízható állapotú motort? például egy ilyen nagyszerû boxerbömbit, mint amilyen mackonak is van ;o) |
drz | 3915 | 2008. január 15. 15:43 |
nekem drz elõtt simsonom volt és 1 hét alatt nagyon könnyen hozzászoktam a drz-hez és estem is már vele nem egyszer, de ezt így lehet megtanulni ha párszor elesel ( igaz nem estem olyan nagyokat )
|
ztaki | 3914 | 2008. január 15. 15:41 | Válasz erre: 3913 |
Mackó: a lényeg - esni kell!!! Sokat... és ezt drz-vel tanulod meg. Szerintem a bömbössel még nem is igazán estél... maximum eldöltél... Ha egy ócsó motorral bevállalnál egy-két esést, hamar ráéreznél az ízére... Vegyél nyárára egy ócsót oszt majd jól elesetelek a puha alföldi homokba, hogy rájöjjé, hogy 50-ig igazából semmi érdekes nem történik egy-egy esésénél... |
Macko | 3913 | 2008. január 15. 15:38 | Válasz erre: 3912 |
Nem tudom. Én voltam a legóvatosabb Erdõs Csabinál is, pedig ott DR-Z-kkel mentünk. Sajnos nekem csak ez a "lassan járj, tovább érsz" már beleivódott a zsigereimbe. Láttad, hogy mentem, amikor számomra ideálisak voltak a körülmények, a Zsore-féle veszprémi kanyaron. És vagyok már annyira öreg, hogy ez nálam ne változzon meg. De így motorozom pályán meg szerpentinen is. Jó, ott nagynéha elgurul a gyógyszer, de igyekszem ezeket az alkalmakat minimalizálni. |
ztaki | 3912 | 2008. január 15. 15:35 | Válasz erre: 3911 |
Mackó: amikor a 2,5mázsás motoron ülök, akkor én is féltem magamat is... hidd el... :-) De a drz-vel tudok állatkodni is anélkül, hogy egy szermernyit is félnék... Azért ez a kettõ valahol tuti, hogy összefügg. |
Macko | 3911 | 2008. január 15. 15:30 | Válasz erre: 3910 |
Abban az egyben tévedsz, Taki, hogy én a motort féltem. Én magamat féltem. Sajnos ilyen kis óvatos duhaj vagyok. De ez már egészen biztosan így is marad. Mert veled ellentétben nekem nem mindegy, és ha lehet, ne fájjon! :o))) |
ztaki | 3910 | 2008. január 15. 15:20 | Válasz erre: 3909 |
szerintem nincs igaza... :-)) Nem motorozni kell megtanulni, hanem egy olyan motort venni, amit mersz használni... 3-4 milliós motorral csak a félõrültek motoroznak... Az összes motorom együttes érteéke nem hiszem, hogy eléri a 2 milliót, pedig van 5 db... És igen... emiatt én merem is használni õket... ütöm-vágom... és élvezem. |
Macko | 3909 | 2008. január 15. 15:14 | Válasz erre: 3908 |
Ezek a kedvenc lépeim. És ez ugyanaz a motor, amivel hét közben meg járt az egész család... Na ez volt az igazi idõszak! Nem a mostani, amikor itt nyafogok mindenféle cserefelniken. :-D Boxer mondta is, hogy hagyjam a fenébe és inkább tanuljak meg motorozni. Lehet hogy igaza van? :-( |
Macko | 3908 | 2008. január 15. 15:12 | Válasz erre: 3906 |
Egyébként szerintem egy ilyen oldalkocsissal terepezni, az igenis motorozás! Ott van pl. Ottó Bácsi édesapja a boldog 30-as évekbõl: ![]() ![]() |
Macko | 3907 | 2008. január 15. 15:10 | Válasz erre: 3906 |
Zsuzsit terepre nem sûrûn viszem a hátsó ülésen (sem)... :-)
|
zsore | 3906 | 2008. január 15. 14:52 | Válasz erre: 3878 |
Lehet, hogy f@sza, ahogy Te mondod, de nem motorozás ! Vagy ha az, akkor az a kvad is. De, ha a kvad az, akkor a rallyautó is az, pedig az nem az. Ebbõl következik, hogy ez sem az. Tehát ez off - road - off - topik.... Zsuzsi unja a hátsóülést vagy mi ? :o))) |
KT | 3905 | 2008. január 15. 14:47 |
szóóval... úgynézki pénteken (10h) tekerünk 1et itta környéken ! Hó-jég elolvadott, minden feltétel adott ! |
KT | 3903 | 2008. január 15. 11:59 |
nnna, TTsz...! Tavaly a Ltakival ésa Luciferrel lazán bementünk a kvadpálya felõl a dombhoz, semmi jelzés vagy bármi és egy csapat BTR páncélos közé futottunk be ! elõször csak 4-et láttunk azokat jól megkergettük, de aztán jött még vagy 15 plusz néhány teherautó... Integettek, jóarcok voltak, amikor észak felé kijöttünk a mûútnál ott strázsált 2 gumi az egyik gyökérkedni akart, de a másik leállította ! a dombnál csak átjárnak a lõtér ésa lakt között, csak nem akarnak elütni a hatalmas porban vmi hüJJegyereket ! |
ztaki | 3900 | 2008. január 15. 10:06 | Válasz erre: 3898 |
Mackó: az éles lõvészetet Tatárszentgyörgyön elõre jelzik... - reggel megnéztük, aznapra nem volt ilyen program. :-)
|
Macko | 3899 | 2008. január 15. 09:22 | Válasz erre: 3890 |
És ha eltévedtem? :o) Ha kulturáltan közlik velem, hogy tiposban járok, elmondják, merre tudom leggyorsabban elhagyni, ahol nem kéne lennem, nyilván nem vitatkozom. Egyet is értek mindenben. Persze engem mindez nem fenyeget, úgyis veletek vagy Zsoréval megyek... :o) |
Macko | 3898 | 2008. január 15. 09:19 | Válasz erre: 3889 |
Igen, végül is ott legfeljebb éppen éleslövészet lehet. :o)))
|
ztaki | 3896 | 2008. január 15. 09:10 |
De szerintem egy HCC-s hozzáállása legyen az, hogy az ország területnék csak elenyészõ része tartozik a nagyon védet területek közé... és alig védet területetünk sincs olyan helyde nagyon sok... Persze rengeteg a magán terület is... De ahol veszik a fáradságot és bárminemû táblával jelzik, hogy ott nem kívánatos személyek vagyunk, azokat a részeket próbáljuk meg elkerülni. Ha meg mégis ilyen helyre tévedünk, akkor legalább tényleg ne az állatkodással mutassunk jópéldát. |
kovrob | 3895 | 2008. január 15. 09:09 | Válasz erre: 3893 |
Negatív tapasztalatom nekem sincs a "hatósággal"! Sajnos volt rá precedens, hogy betévedtem védett területre és összefutottam velük. Beszélgettünk és fülem-farkam behúzva igazat adtamneki és kitakarodtam onnan.
|
ztaki | 3893 | 2008. január 15. 09:05 | Válasz erre: 3890 |
Amúgy ilyesmiért zárta ki az index forumról is... :-)) Mert van ott is egy-két jogkövetõ magatartás követelõ méreg zöld... aki annyira zöld már, hogy attól nem látja az erdõt... De tényleg szerencse, hogy a felügyelõ szervek munkatársai teljesen normális ember módjára állnak a kérdéshez. Igy például a Szekszárdi dombság - Mecsek azon részére, amelyek nem kiemelten védettek már többször kaptunk teljesen legálisan engedélyt a gurulásra - sõt idegen vezetést is... |
kovrob | 3892 | 2008. január 15. 09:04 | Válasz erre: 3891 |
Igenigen. Példa: Nemrégen a Gödöllõi Dombság TK- területén átvezetõ közúton (földút) közlekedtem és többször azon járt az agyam, hogy a keresztezõdésekben honnan kell tudnom, hogy melyik a "helyes" irány? Természetesen a térképeken tipikusan nincs rajta ez az útvonal. |
ztaki | 3891 | 2008. január 15. 09:02 | Válasz erre: 3890 |
Természetesen közútra kell gondolnom, mert ami nem közút, azt ugye jelezni kötelesek... (Bár az is biztos, hogy én vagyok a hibás, ha nem tudok róla, hogy ez nem közút... - de mint modtam az illetékesek jóindulatúak, ha te sem vagy állat...)
|
kovrob | 3890 | 2008. január 15. 09:00 | Válasz erre: 3886 |
Mackó: Az van, hogy nincs igazad... tudom, hogy abszurdnak hangzik, de neked kell tisztában lenned vele, hogy hová hajtasz be (gondolok itt a védett területekre: NP, TK, TT, FVTT), az hogy nem volt tábla (sohanemisvolt, ellopták... nem kifogás). Igaz nem lehet elvárni, hogy mindenki GPS-el közlekedjen, de igenis: mielõtt elindul valahová tájékozódjon. Erre több lehetõség is kínálkozik, talán a leghivatalosabb a TIR ( http://geo.kvvm.hu/tir/ ). Ja, és számonkérhetik rajdad. Büntethetnek is. :( Taki: "...Védet területen az úton gondnélkül át szabad hajtani...." Ez biztos? Gondolom" közutat" akartál írni, ugye? :) Mert : 1996/LIII. törvény 37. § (1) lásd pl. pallogabi linklje. Hö? itt felakadtam.... Hogyan különböztetsz meg "közutat" és "edészeti feltáróutat" ? Az egyiken mehetsz, a másikon nem. Pallogabi: Erre tudsz valami okosságot? |
ztaki | 3889 | 2008. január 15. 08:47 | Válasz erre: 3888 |
hát én is csináltattam a drz-re egy maszak halk csövet - már kb. 30e-t költöttem a halkításra... Mondjuk én kiegészítõtáblától függetlenül nem hajtok be védet területre... Max. katonaira... ;-)
|
Macko | 3888 | 2008. január 15. 08:43 | Válasz erre: 3887 |
Én ezért halkítottam vissza a motoromat. Közúton jó volt, de a természetben kellemetlen. Most jó halk... :o) |
ztaki | 3887 | 2008. január 15. 08:41 | Válasz erre: 3884 |
Védet területen az úton gondnélkül át szabad hajtani. Elvileg a természet védelmi terület jelzõtábla alá kiegészítõ táblán kell feltüntetni pl. hogy gépjármûvel áthajtani tilos... vagy áthajtás csak engedéllyel... Ha ezek nincsennek kirakva, akkor az útról le nem térve áthajtható. Természetesen ha lehajtassz az útról, akkor már minden féleképpen gáz van. Meg hát ugye nem illenék hót nyított csõvel átszáguldani egy ilyen területen... stb... stb.. A legtöbb illetékes szerv normálisan viselkedik - ami sajnos a legtöbb endurósról nem biztos, hogy elmondható. Tehát õket is meg lehet érteni. |
Macko | 3886 | 2008. január 15. 08:39 | Válasz erre: 3885 |
Elvben az kell számítson, amerrõl jöttél! Olyat nem kérhetnek számon rajtad, amirõl nem lehet tudomásod. Én azt kivitelezhetetlennek érzem, hogy mindenki egy "szabad-nem szabad területek" térképpel és GPS-szel induljon terepezni és folyton azokat bogarássza. |
fektitibi | 3884 | 2008. január 15. 08:32 |
Köszi a választ!Még egy kérdés lenne.Sokszor van úgy,hogy mikor kijövünk a védett területrõl és vissza nézünk akkor látjuk a tiltó táblát.Ilyenkor mi van ha ott áll a szerv a táblánál?
|
ztaki | 3883 | 2008. január 15. 08:17 | Válasz erre: 3882 |
Tibi: elég összetett a kérdés... :-) Elvileg azokon a földesútakon, amelyek magánterületeken visznek át - azokon nem.... De ugye azokat meg jelezni kellen - igy elvileg kiindulhatunk abból, hogy ha egy földesúton semmi nemû tiltó kiírást nem tapasztalunk, akkor az minden körülmények között használható. Még védett területeken keresztül is - mert az útra csak akkor nem hajthatsz rá, ha erre tábla figyelmezted. Aszem... |
fektitibi | 3882 | 2008. január 15. 08:13 |
Jó azt tudtam eddig is,hogy semmit sem lehet.De valaki írja már le,hogy mit lehet.Taki!Pl.:hozzád földúton sem mehetek le?
|
pallogabi | 3880 | 2008. január 15. 00:11 |
mindig szobakerül a terepi mocizás és az illetékes szervek közti viszony, íme mégegy link, hogy mivel is kéne tisztábanlennünk: http://www.motorrevu.hu/cikk/0743/036799/20071027_motorozas_a_termeszetben_borzalmas_dolgok_1.htm
|
Macko | 3878 | 2008. január 14. 23:36 | Válasz erre: 3877 |
Jaja! Ha egyszer valami f@sza, akkor azt be kell ismerni! :o)))
|
ztaki | 3876 | 2008. január 14. 23:32 | Válasz erre: 3872 |
rudo: valahonnan ismerõs ez a nyomvonal... :-)) Majd meglátjuk, hogy milyen idõ lesz - messze van még szombat... |
Macko | 3875 | 2008. január 14. 23:28 |
Meg egy pár hóban motorozós: http://www.youtube.com/watch?v=TYHRYcFQ9k8 http://www.youtube.com/watch?v=eBgoPwn5Cg0 http://www.youtube.com/watch?v=r_VuNhuY0ns Itt van még pár: http://www.ural.cc/index.php?downloads |
Macko | 3874 | 2008. január 14. 23:23 |
Uralos anyagokat bogarászok. Ez milyen? http://www.youtube.com/watch?v=q8N0Fj9yOGc :o))) |
drz | 3873 | 2008. január 14. 23:15 |
úgy érzem ez nem lesz rossz túra, azért jó lenne ha nem csak ketten lennénk
|
Rudo | 3869 | 2008. január 14. 23:03 | Válasz erre: 3865 |
Látom már meg is találtátok a közös hangot. Bármikor ha rosszkedvetek van tudtok egymásnak nyalni. DRZ fanok :o)) |
ztaki | 3868 | 2008. január 14. 23:03 | Válasz erre: 3867 |
há me rudi nem szereti 200 kg alatt... :o) De majd mi jól megmutatjuk neki... ;-) |
Rudo | 3866 | 2008. január 14. 23:01 | Válasz erre: 3864 |
Nem biztos,hogy jó belépõ volt megemlíteni,hogy ismersz. :))
|
ztaki | 3865 | 2008. január 14. 23:00 | Válasz erre: 3864 |
:o) Végre valaki tudja, hogy mit nevezünk motornak... ;-) |
drz | 3864 | 2008. január 14. 22:56 |
Hello ma regeltem Rudi barátom ajánlásával szóval szisztok új cimbik :D |
Atyszucs | 3860 | 2008. január 14. 22:46 | Válasz erre: 3858 |
http://www.argep.hu/main.asp?suche=SDR-S10&x=28&y=7
|
zsore | 3859 | 2008. január 14. 20:10 | Válasz erre: 3858 |
Nekem ez van. Ultra zsír ! Akkor mint egy cigisdoboz ( nagyobb fajta :), mindent tud amit kell ( bár a foto üzemmód inkább közepesnek mondható, de ez ugye elsõsorban mozgóképfelvevõ berendezés, vízálló ( az egyéb kamerák szintjéhez képest ), és nem utolsó sorban kifejezetten extrémsportok szerelmeseinek ajánlják, mert nagyon szívós kis dög. Én beleraktam egy 4 gigás, pana SD kártyát. Mondhatom, tökéletesen elégedett vagyok vele. Az elõzõ pana kamerámat 10 évig használtam ( most is olyan mint az új, csak eljárt felette az idõ, macerás a használata, meg sokkal nagyobb mint ez, egyébként VHSC ), ez is legalább addig kitart az tuti. Használtam már a motor kormányára szerelve, elejtettem jégen, ráfröccsent víz, semmi gond nincs vele. Én megint ezt venném az tutkó !
|
ztaki | 3858 | 2008. január 14. 18:25 |
Vennék valami strapabíró videókamarát, mert a mostani kezd tökre menni... Ezt néztem ki : http://www.panasonic.hu/index.php?p=product&id=1187 Mit szóltok hozzá?? Vagy valami más 5let? |
zsore | 3855 | 2008. január 14. 14:29 | Válasz erre: 3850 |
E szerint mégis túl mélyen merültél a dologba, ha alig bírtál kigyönni belõle :o)
|
zsore | 3854 | 2008. január 14. 14:28 | Válasz erre: 3849 |
Ezek szerint én okés vagyok :o) Leszek....ha kapok......hacsak gutaütést nem kapok mielõtt kapok :o( Olyan kocsog honlapja van ennek a dûnylopnak, hogyaznemisigaz....Vagy lehet, hogy én vagyok kuka wazze, de valami nem pálya. Még az osztrákon, a spanyolon, a szlovákon sem lelem ezeket a gumeszokat. Már csak a Motoroskávé tulajában bízok.Hátha képes a csodára elwégre Õ a nagy Zsifiwonder :o)))
|
Macko | 3853 | 2008. január 14. 14:10 | Válasz erre: 3852 |
Ahogy nekem valót találsz, szólj légyszi! Azt akkor jól feljegyzem majd! |
ztaki | 3852 | 2008. január 14. 14:09 | Válasz erre: 3851 |
az elsõvel nem lesz gond... már 2 éve FIM-es elsõt használok minden motoromon... a hátsón még hezitálok, de ha döntésre jutok - szólok. :-)
|
Macko | 3851 | 2008. január 14. 14:06 | Válasz erre: 3849 |
Én boldogan leszek szabályos. De akkor ebbõl mondd meg, Taki, mit rakjak a géjesre! |
Wili | 3850 | 2008. január 14. 12:59 | Válasz erre: 3848 |
Túl mélyen nem merülhettem bele a dologba, mivel egyedül voltam (szokásom szerint) és féltem, hogy csak olvadás után találnak rám a kukoricás szélén,ha elesek vagy elsûlyedek. GPS-em sincs, így érdekes lett volna elmesélnem telefonba, hol vagyok, miután többnyire én sem tudtam :o) Másik a Karoo. Igazándiból többnyire túra , sporttúra gépeim voltak, utcai gumikkal eddig, ezekhez tudom csak a Karoot hasonlítani, amit nem lehet persze. Az én igényeimnek, "tudásomnak" megfelel a Karó, több szemponból is. Ha Veletek megyek a rétre, elõtte -utánna, min 100-100 km-t kell pengetnem aszfalton, nem lenne szerencsés, ha elkopnának a bütykök mire oda érnék. Nekem örömet okoz ha ezekkel a gumikkal át-fel-levergõdök itt-ott. Én még olyan amatõr vagyok, hogy talán nem is tudnám igazán érezni a különbséget. Lényeg a karókkal tegnap kicsit megsûlyedtem , 15 méter magasra dobálta a ganéjt hátul, de kievickéltem. Fontos, hogy miután újra a mûúton vagyok felvehessem a kényelmes 160-as tempómat./ Ez nem igaz persze, mert mindíg betartom a sebesség határokat:o) Ha lenne egy pótkerék garnitúrám, /ami nem lesz, az ára miatt/ arra talán tennék egy speckó gumit,de abban sem vagyok biztos. |
ztaki | 3849 | 2008. január 14. 12:22 | Válasz erre: 3848 |
Tom, hogy kicsit magam ellen beszélek, de a hosszútávú céloknak megfelelõ gumiviselet is elengedhetetlen... Ime: http://www.etbe.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=2&Itemid=5 Gondoljátok meg... lehet, hogy krosszal jobb és könnyebb... de hót szabálytalan... |
zsore | 3848 | 2008. január 14. 12:19 | Válasz erre: 3844 |
Te Johannes ! Hogyan boldogultál a karookkal ? Én úgy döntöttem, hogy lecserélem õket, csak amit kinéztem, azt ebben a fáradt országban nem forgalmazzák. Tudod, minek a paraszt magyarnak a tuti, jó lesz oda a régi szar is. Hihetetlen, hogy még mindig ki kell menni Bécsbe bevásárolni, ha a tutira vágysz.........
|
Macko | 3846 | 2008. január 13. 21:10 | Válasz erre: 3845 |
Na ezt hogy csináltam! Pedig hat azért nem volt... :o) |
Macko | 3845 | 2008. január 13. 21:05 | Válasz erre: 3844 |
Én pénteken kb. háromszor (de lehet hogy többször is) kerültem olyan helyzetbe, ahonnan egyedül nem tudom, hogy lett volna kiút!
|
Macko | 3845 | 2008. január 13. 21:05 | Válasz erre: 3844 |
Én pénteken kb. háromszor (de lehet hogy többször is) kerültem olyan helyzetbe, ahonnan egyedül nem tudom, hogy lett volna kiút!
|
Wili | 3844 | 2008. január 13. 20:44 |
Ma én is életet leheltem a bálnába. Újra megállapítottam, sokadszor, egyedül ezt sem olyanjó csinálni. ![]() ![]() |
ztaki | 3840 | 2008. január 13. 19:52 | Válasz erre: 3837 |
Felraktam a vidijot a www.enduro.extra.hu oldalra... Fogyasszátok egészséggel! |
gencsydani | 3839 | 2008. január 13. 18:56 | Válasz erre: 3831 |
Nekem brit katonai van, az biztosan jóval olcsóbb volt, mint a Mountex-es: http://www.legiosmilitary.hu/ (mondjuk nem tudom, lehet-e még kapni)
|
gencsydani | 3838 | 2008. január 13. 18:51 | Válasz erre: 3819 |
Szilo lófa#szt nem ér, nem ragad hozzá rendesen a csizmához! Mondom a tutit: pillanatragasztó! Az összes bõr-mûanyag illesztést (talpvarrást is) küldd vele végig jó vastagon (célszerû elõtte kiragasztani a bõrt hogy ne b#szd össze mindenhol)...kelleni fog a pár csizmához vagy 2-3 tubus ragasztó...de utána 1-2 évig nem fog beázni (nekem most már lassan ismételni kéne a kezelést)! "Normál" ápoláshoz meg végülis majdnem minden jó, amit normál esetben bõrre lehet kenni (cipõkrém, wax, kézkrém, méhviasz, faggyú, vazelin)...én spec. a Gaerne krémjét szoktam használni, eddig elég jól bevált. |
ztaki | 3837 | 2008. január 13. 18:44 |
Ma is gurultunk egyet... mert qrva jó idõ vala... No, nem olyan hagyományosat... de fárasztót. Nem sokára kész a vidijó... |
boxer | 3836 | 2008. január 13. 17:58 | Válasz erre: 3835 |
Ott lehet venni impregnáló szereket is a csizmához.
|
Macko | 3835 | 2008. január 13. 17:43 | Válasz erre: 3834 |
Akkor veszek én is. Egyre több nehéz napom van... |
infantri | 3834 | 2008. január 13. 17:12 | Válasz erre: 3832 |
Csak a nehéz napokon használom.Sokkal szárazabb biztonságosabb érzés!
|
KT | 3833 | 2008. január 13. 17:11 |
zseniális jóidõ lesz a héten !!!! Ha valaki itta környéken gerjed egy táncra az jelezze, mert néhány órákra ki fogok menni ! 10-14 óra közötti idõszakban, délelõtt ! |