2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Hungarian Cross Country
Következő oldal

ztaki 413 2006. április 12. 07:57   Válasz erre: 412
Wili: hát ebben igazad van - valószínûleg az asszony meggyõzése lesz a nehezebb... Ami nálam bejött:
1. a megvásárolandó motor árának kb. megfelelõ (itt jó nagyott kell hazudni, hogy milyen olcsó volt...) összeget elköltheti õ is a családi kasszából...
2. minden túrán megkapja azt az összeget, amit te a motorozásra költessz...

Szóval nálunk már-már õ zavar engem motorozni... :-)
    

Wili 412 2006. április 12. 06:34  
Köszönöm a sok infót, tényleg nagyon hasznosak.
Már csak az asszonyt kell meggyõznöm, bekell látnia, nem lehet élni terepmotorozás nélkül.
    

benedek 411 2006. április 11. 22:22  
wili: A telefon számok amiken érdeklödhetsz a katonai KTM-röl: 703123665, vagy: 26595028
    

ztaki 410 2006. április 11. 15:46  
Polya: félre értetted... nam az árba kötöttünk bele, hanem abba, hogy legyen nekije mûszakija...

Ha müszakinélkül akar motort venni, akkor is egy rakás helyen meg tudja nézni a neten...
pl.
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?start=0&command=keres&rendezes=1&data=YTo5OntzOjc6InJlc 3VsdHMiO3M6MzoiMTAwIjtzOjk6ImthdGVnb3JpYSI7czo1OiJtb3RvciI7czoxMDoidmV0ZWxhcm1heCI7czo2OiIyMDAwMDAiO 3M6MTI6ImhlbmdlcnVydG1pbiI7czozOiIyMDAiO3M6MTI6ImhlbmdlcnVydG1heCI7czozOiI2NjAiO3M6Nzoia2l2aXRlbCI7c zoyOiIzMCI7czoxMzoib3JzemFnX2tlcmVzbyI7czoxOiJIIjtzOjEyOiJ3aGVyZV9rZXJlc28iO3M6MTcwOiIgV0hFUkUgYWt0a XY9MSBBTkQgb3JzemFna29kID0gJ0gnICBBTkQgdmFsdXRhbmVta29kID0gJ0hVRicgQU5EIHZldGVsYXIgPD0gMjAwMDAwIEFOR CBoZW5nZXJ1cnQgPj0gMjAwIEFORCBoZW5nZXJ1cnQgPD0gNjYwIEFORCBrYXRlZ29yaWEgPSAnbW90b3InIEFORCBraXZpdGVsa 29kID0gJzMwJyI7czoxMToic2NyZWVud2lkdGgiO3M6NDoiMTAyNCI7fQ==
    

polya 409 2006. április 11. 14:41   Válasz erre: 406
ha mar igy kiemelunk par tipust akkor az xr400 at sem erdemes kihagyni mert meg igenytelenebb darab mint a drz alkatreszarai kicsit huzosabbak.
de ez megint a szokasos forum flame - valaki akar venni 100-200e korul motort azt mindenki megokositja hogy milyen motort vegyen 500e felett.
szerintem nagyon jo a 2T 200 v 250ccm - egyedul a fogyasztas ami gazos - wili arra figyelj hogy minnel inkabb enduros fajtat vegyel mintsem crossosat. egy crm 250 r nagyon baratsagossan viselkedik ahoz kepest hogy 2T de a futomuve kicsit gyenge, rmx, kdx kicsit kozeput a crossgepek fele. kx,cr,rm meg felejtos. exc draga, dt gyerekmotor, minden mas meg egzotikumnak szamit nehezkes hozza alkatreszt szerezni. szoval 2t-nel 1xu a valasztas csak szamolni kell vele hogy minden megtett kilometer min 2x annyiba kerul mint 4t-vel cserebe 1kilometer alatt 3x jobban elfaradsz - szoval olcsobb a 2T ;)))
    

faki 408 2006. április 11. 11:17   Válasz erre: 406
Csak kiegészítésképpen: a 640 LC4-nek 5000 km a szervízintervalluma és a "sima" változat úgy emlékszem 140 kg alatt van. Megbízhatóság szempontjából, pedig nem szabad a 620-asok rossz hírébõl kiindulni. Az enyémben több mint 52 e km van, de ennek nagy részét az elõzõ tulaj aszfalton vitte véghez.

    

faki 407 2006. április 11. 11:12   Válasz erre: 405
Végül is jogos. Egy idõben XR650L-re hajtottam az önindító miatt, de nagyon ritka darab és a hosszabb aszfaltutak talán nem is fekszenek neki annyira.
    

ztaki 406 2006. április 11. 10:56  
Szerintem, ha terepen és aszfalton egyaránt akarod hasznáni, akkor szerintem az alábbi sorrend a nyerõ, ahol g gumi mindig bügykös, de enduró és az árak mûszakival értendõek...
1. Suzuki DRz S (min. 700e muszakival... 130-140 kg.)
2. Suzuki DR 350 (min. 400e)
3. Bármely masik 350 es négyütemû.
4. Bármlye másik 400-660 köbcentis négyütemû.

A sorrendnél azt vettem figyelembe, hogy mind a két helyen megállja a helyét.
Manapság szerintem egyedül a DRzS az a motor, amil terepen és aszfalton is lehet, ugy hasznáni, hogy mindkettõt élvezze az ember... Természetesen egyik helyen se õ lesz a legfaszább gyerek...
A 350-esek inkább terepen, de még azfalton is elvszika 130-t...
Az ennél nagyobb kobcentisek már általában nehezek terepre, de aszfalton pl. sokkal jobbak... talán csak a XR600 az erõs kivétel...
(A KTM egyikét sem merném javasolni vegyes használatra... azért a 30 üzemórás szervizperiódussal elég nehéz pl. egy romániai túrát betudni...)
A szerviz intervallumot tekintve az fenti motorok ugy általában 4000-6000 kozotti szervizelést igényelnek.
A tavalyi BIGes romániai túrán (és az idei HCC-ken is...) meglepõdve tapasztalom, hogy a Tenere, a Big és DR650-bõl miket ki nem hoznak a tulajdonosai terepen - nem semmi... de nekem volt pl. XT 600E-m... nem hasonlítanám össze a DRZ-vel, ami bárhol lepipálná...
    

gunyi 405 2006. április 11. 10:21  
faki:

nem gondolkodom ugy hogy terepre és aszfaltra is akarok menni. De ha igy gondolkodnék akkor talán egy XR600 supermoto szettel, s megfelelo szekunderáttétellel (hogy kozuton ne porogje szét magát).


    

gunyi 404 2006. április 11. 10:16  
Látom megérintett sok embert a "beszolasom".
Polyának tök igaza van, a DRBIG-el is lehet terepen menni mint a meteor, de ahhoz meg nagyon jo sofor kell, csak az tudja élvezni.

Másrészrol ki beszél KTM-ekrol? Egyaltalan nem szeretem oket, természetesen én sem ilyet vezetek, s nem vagyok versenyzo.
Ha kimész terepre egy transalppal, utána meg egy 20 éves XT-vel (amit kapsz rendszam nelkül 180, max 200eért), akkor megtudod mi a különbség. Nekem is 20 éves XT-m volt.
Az XT futomu is marha labilis, de sulyra fele annyi kb, s tök mindegy hogy profi vagy kezdo vagy, sokkal élvezetesebb vele a terepezés. S nem versenymotor, egyáltalán nem nagyok a szervizköltségei.

    

Galad 403 2006. április 11. 10:12   Válasz erre: 401
OK!
    

faki 402 2006. április 11. 10:10  
Wili:
4-500 e között lehet kapni, japán 4T 250-eseket. Egyszerû, szétüthetetlen konstrukciók. Nem tudom megy-e még a belpiacosok importja, de régebben sikerült vennem olyan XLR250R-t amibe tizenévesen kb. 11 e km volt, utcai gumival. Azóta is nagyon sajnálom, hogy eladtam. 2T vs. 4T: ki kell próbálni. Elsõ sokkal könnyebb, de más mentalitást igényel (fõleg fordulatszám) és a fogyasztás...

nanupapa:
TA szerintem, terepre csak nagyon korlátozottan való.

gunyi:
Ha terepre is akarsz menni és (aszfalt)túrázni is akarsz, akkor milyet vennél?... :-)
    

polya 401 2006. április 11. 09:56   Válasz erre: 400
bocs a szarokrol lemaradt az idezojel de a sime nem maradt le a vegerol. es amit irtam azt pont azert irtam mert ismerem wili-t lehet ha egy versenyzo kerdezte volna hogy mit vegyen akkor mas lett volna a valaszom. de szerintem aki nem terepezett meg eleteben sokat nem biztos hogy egy ktm-el erdemes kezdenie. maga az uzemeltetese nem dragabb mint 1 japan gepe' mert sokkal olcsobb az alkatresz hozza - de arra az olcso alkatreszre sokkal tobbet lesz szukseg es aki nem maganak javitja a motort annak minden javitas nyug szerelohoz vinni addig nem motorozni stb... es szerintem barmilyen kategoriat nezunk egy japan motorral kevesebb baj van mint egy ktm-el (persze ez szamosagban kevesebb nem koltsegben).
    

Galad 400 2006. április 11. 09:50   Válasz erre: 395
Látom értesz hozzá! Azért hasonlíts össze azonos kategóriájú rivális márkákat. Szerviz intervallum, alkatrész szükséglet, költség, beszerzési idõ stb.
Meg azt is nézd meg kik használnak KTM-et. Nem kezdõ motorosok, viszont a haladók nagy része annál a márkánál köt ki.
    

Galad 399 2006. április 11. 09:45   Válasz erre: 394
>>> Az ilyen motorok (turaendurok) azok, amik gyakorlatilag semmire nem jok.<<< Ja, nem is tudom minek gyárrtják õket! A sok hülye meg megveszi. Hogy tévedhet ekkorát ennyi ember?
    

polya 398 2006. április 11. 09:44   Válasz erre: 393
kobor nekem meg ez: http://www.off-road.com/dirtbike/machines/2005/bmw/
    

polya 397 2006. április 11. 09:42   Válasz erre: 394
gunyi - a hozzaszolasodbol azt erzem hogy te meg nem mentel BIG-el ;) (ami szinten turaenduro)
    

polya 396 2006. április 11. 09:34   Válasz erre: 391
naupapa: ha mar honda, V es turaenduro akkor inkabb afrikatwin ;) - jo motor a transalp de ha a forum tukreben kerdezed a velemenyt: terepre felejtos - szep kenyelmes tempos betonos turakra jo.
    

polya 395 2006. április 11. 09:31   Válasz erre: 387
wili - ez evjarat fuggo a regi ktm-ek szarok - az ujak is de azokkal legalabb jo motorozni ;) nezz utanna hogy pontossan milyen tipus/evjarat hogy magyarorszagon tudsz-e hozza szerezni alkatreszt mert arra valoszinu szukseged lesz ;) - amugy milyen forrasbol szerzed mert a 2T <=> katonai eleg ellentmondasos. terepezni egy 250 2T baromi jo mert iszonyat ero van benne es semmi sulya nincsen. de 2x annyit eszik mint a balna!
    

gunyi 394 2006. április 11. 09:30  
sziasztok,

én is irok véleményt a transalprol ha szabad. Az én szájizem szerint irom, mert bennem teljesen más a motorozásrol kialakult kép.
Nekem speciel a Transalp egy olyan motor amit biztos hogy sohasem vennék. Az ilyen motorok (turaendurok) azok, amik gyakorlatilag semmire nem jok. Ha terepre akarnék kimenni, veszek egy olyat amivel haladni is lehet, s élvezetes.. Ha turazni akarok akkor pedig ebben a köbcenti kategoriaban tutko hogy 600as Fazert vennék.

Ezzel nem kifejezetten a transalpot akartam lefikazni, mert izlesek és pofonok, s nyilvan nekem ferde az izlesem.
    

Kóbor 393 2006. április 11. 08:33   Válasz erre: 391
Egy nagyon finom kis mûszer. Ideális túramotor, komfortos, megbízható, el lehet vele menni a világ végéig, meg vissza. A hegyi szerpentineken simán van olyan jó, mint az "Alpok királya" ;-). Terepre viszont én nem vinném le. Én alul egy kicsit kevésnek éreztem a nyomatékát, de azt mondták, hogy azért, mert hozzá vagyok szokva a Caponordéhoz. Lehet benne valami, de nekem úgy rémlik, hogy a Pegasom alul jobban tolt. Terepre egyébként szerintem inkább az egyhengeresek valók, azok, amik direkt úgy lettek megszerkesztve, hogy minnél kevesebb alkatrésze sérülhessen. Megint csak az Alpok királyára utalnék, aminek az alján van elhúzva a kipufogó, és miután azt kilapította a szikla amin átmentél, a következõ az olajhûtõt szakítja le... Ja, de a TA-rol volt szó :-) Csak magamat tudom ismételni: Finom.
Nekem amúgy ez a gép jön be nagyon: http://www.aprilia.com/models03/adventure/eng/modello.phtml?id=92

    

gustaw 392 2006. április 11. 00:11  
Nagyon jó kis gép, nekem az F650 GS mellett a másik favoritom volt sokáig, amíg meg nem láttam a KTM 640 Adventure-t. Az ára majdnem meggyõzött, de végül is csak a BMW mellett döntöttem, mert ezt jó áron tudtam megvenni és mégsem szaladgál belõle sok az utakon. (Hát van akinek ez is számít, sznob BMW-s, mi? :-)
Sok tesztet olvasgattam annak idején. Sokoldalú, strapabíró kis masina, ami arra enged következtetni, hogy terepen is jól el lehet vele boldogulni. Fõleg ha 21"-os az elsõ kereke és meg van kicsit tunningolva az elsõ rugópár, mert arról azt olvastam, hogy nagyon könnyen felüt. A megfelelõ egyenes tasttartás kényelmes lehet finomabb terepen is, de állásban motorozásnál valószínûleg egy kormánykiemelõ sokat segíthet. Az ülés a régebbi változatoknál vékonyabbnak tûnik, ami terepen való mozgást segíti, hosszabb túrákon azonban nem biztos , hogy kényelmes.
Mindenesetre én amondó vagyok, hogy egy ilyen motorral bütykös gumikkal terepen is finomat lehet csapatni, mindamellett, ha meggondoltad magad akkor akár Moszkváig is túrázhatsz vele közúton. Ott legalább ki lenne használva a teljes rugóút!
    

nanupapa 391 2006. április 10. 23:34  
Üdv.

Valakinek véleménye eme helyen a Honda Transalpról ( gyk. XL650V)
    

Wili 390 2006. április 10. 22:58   Válasz erre: 389
Benedek!
Érdekelne melyik kereskedés.
Talán ugyan az a forrás, hiszen aki nekem hozná az is azon a környéken lakik.
Megköszönöm az infókat.
    

benedek 389 2006. április 10. 22:48  
Sziasztok!
Wili: Láttam kereskedésbe Szentendrén, egy ilyen katonai KTM-et, csapatzöld színben. kétütemû, lehet rá szerelni síléceket is. ha érdekel lehet,h találok pontos címet vagy tel számot is. Én is megcsodáltam mert nagyon extra
    

Kóbor 388 2006. április 10. 18:20   Válasz erre: 387
Szerintem rendszámosban gondolkozz. A jövõben valószínûleg "üldözni" fognak bennünket, gyakran fogják ellenõrizni az endúrósokat. Ezen kívül nem hátrány, ha forgalomban is tudod használni. Hogy mást ne mondjak, elfáradsz a terepen, de haza kell jutnod.
Rendszámos, elfogadható állapotú gépet viszont 500.000 alatt szerintem nem találsz.
    

Wili 387 2006. április 10. 17:58  
Mivel féltem a "Kék Bálnát", bekellene szereznem egy igazi terep motort, persze a lehetõségeket a brifkómhoz kell mérnem.
Van ajánlatom, 150ezer körül tudnának behozni 250 cm3 -es, kétütemû leselejtezett osztrák katonai KTM-et.
Rendszámozni nem lehet.
Szerintetek érdemes-e foglalkozni a dologgal, vagy inkább más lehetõség után nézzek?
Egyáltalán mit ajánlanátok nekem, erre a célra.
A választásba bekell kalkulálni,, hogy 190 magas, és 100 kg vagyok.

    

gustaw 386 2006. április 10. 16:05   Válasz erre: 384
Nézz szét a www.acerbis.it oldalon, ott már mintha láttam volna a DRZ-hez. Éppen én is ilyenen agyalok most csak saját epoxi-üvegszál laminátból saját építéssel. Acerbis nekem nem jó, mert csak a régi F650-hez gyártanak nagyobb tankot.
    

Kóbor 385 2006. április 10. 14:10  
Acerbis, Olaszországból hozattam. Én Lajosmizséig nem tudtam elmenni egy tankkal, ez nagyon idegesitett reggel mikor haladni kellett volna. Mondjuk ez valószínûleg köszönhetõ volt a rövid áttételnek is, amit most visszaállítottam a gyárira.
Amúgy azért ruháztam be, mert a titkos vágyam egyszer egy extrém túra, de egyelõre min. két évig csak felkészülés rá. Ezért örültem meg nagyon a HCC-s kezdeményezésnek.
    

ztaki 384 2006. április 10. 14:03  
Kóbor: gratula - hogyan jutottál hozzá... egy ilyesmi engem is erdekelne a drz-re... Mondjuk epp a hetvegen allapitottam meg, hogy ha nem nagyon huzgaljuk a fulet, akkor akar 190km-t is el tud menni egy tankkal, ami azert mar nem is olyan rossz... 22l-rel kimennek a vilagbol... :-)
    

Kóbor 383 2006. április 10. 13:57   Válasz erre: 382
Gratulálok, ön nyert! :-) 22L-es :-) Amíg ti tankoltok, én leküzdöm a hátrányomat. Vagy kifekszek napozni. Vagy eszek. Vagy alszok. Vagy...
:-D
    

ztaki 382 2006. április 10. 13:52   Válasz erre: 381
Kóbor: nagyobb tank? Vagy... vagy... vagy mi??? :-)


A hétvégérõl: egy mondatban jó volt... De azért jelzem felétek, hogy Pacel-re figyeljetek oda... még csak most kezdte, de már úgy megy a homokban mint egy igazi homoklovag... :-)

    

Kóbor 381 2006. április 10. 13:40  
Ki fedez fel valami szokatlant a gépemen? http://kep.tar.hu/kobor/50259969#2
Balázs, ne súgj!
    

ztaki 380 2006. április 8. 20:33   Válasz erre: 379
Pacel: oké - csak beszéld meg vele, hogy nalunk mindenki a saját tempóját motorozza - nehogy tulhajtsa magát. Mi meg majd igyexunk nem elveszíteni.. ;-)
Beszéltem benedekékkel valoszinuleg jönni fognak min. 3-an... es nagy valoszinuseggel tudjuk tartani a lenit utemtervet... Mindenesetre odafelé rohaunk vissza felé rohanunk... de helyben inkább motorzni fogunk... tehát valoszinuleg epp jokor csatlakoztok majd.
Akkor a holnapi találkozás reményében... :-)
9-kor megállok telefonálni Benedeknek, ha akarsz valamit, akkor keress....
    

pacel 379 2006. április 8. 17:51  
Taki egy mozgássérült haverom szeretne velünk jönni,de nem tudom hogy a tempó miatt be e tudjátok vállalni.
    

pacel 378 2006. április 8. 10:03  
Az a nagy domb ahol az Apeillia visszacsúszott messze van Ladánybenétõl? Szeintem oda tudok keveredni valahogy.
    

ztaki 377 2006. április 8. 08:31   Válasz erre: 376
Pacel: akkor a vasárnap menete... indulok szegedrõl orgoványra 8 körül, odaérek kb. 10... összeszedem Benedeket (lehet, hogy õ még elhoz egy-két orgoványit..) Legurulunk Ladánybenére kb. 11-12. Itt egy gyors szavazás és megyünk a környéken motorozni... Polyáék Irsa környékén lesznek, ami ladánybenétõl kb. 20-25 km, ha lesz kedvünk megnézzük õket.. A lényeg, ha jönni akarsz, akkor pl. szívesen felmegyünk érted mondjuk 13-14 között az gyón-tatárszentgyörgyöt összekötû úthoz (valahogy a HCC2 nyomvanala környékére... tudod - dabas után...). Legkésõbb 15 és 16 között el kell indulnunk visszafelé, hogy még legyen esélyünk világosban (hehehehehe) hazaérnünk...
    

pacel 376 2006. április 8. 08:11  
Taki ha meg tudnátok mondani pontosan hogy hol találkoztok a Polyáékkal én is tudnék csatlakozni. (Örkény-Euroring?)
    

Atyszucs 375 2006. április 7. 19:40  
Wili !
Ha minden igaz április végén átvehetem én is a GS-t, gurulhatnánk együtt egy kicsit.

    

ztaki 374 2006. április 7. 19:05   Válasz erre: 373
Polya: akkor ha van kevetek, örkény körül találkozhatunk is... akár... dél körül...
    

polya 373 2006. április 7. 17:24   Válasz erre: 371
irtam/hivtalak is a heten: vasarnap irsarol megyunk terepre.
    

faki 372 2006. április 7. 16:15   Válasz erre: 370
Ami nekem jó lehet hétvégébõl 15 v. 16, esetleg 23, de ezek elég bizonytalanok. A hétköznapból a 19, 20, 24, 27, 28 esélyes, májusról még nem tudok nyilatkozni. 200 feletti km-t egy napra csak úgy vállalok be, hogy ha nem megy, akkor aszfalton hazagurulok. Múlt héten hagytam abba a fizikót és ~5 hónapja nem motoroztam terepen, nem tudom, hogy fogja bírni a kezem.
    

ztaki 371 2006. április 7. 14:32  
Polya: oké-oké... de mi van a mostani hétvégével?? az is van vagy nincs vagy van vagy most okóóóó?
    

polya 370 2006. április 7. 14:29  
faki: nekem ezek a hetvegek nem jok: 04.22,04.29,05.6 ezek meg kerdesessek: 04.15,05.13 - lehet megis hetkoznap kene menni? neked 1 nap alatt jo oda-vissza a kiirt utvonal?
    

ztaki 369 2006. április 7. 12:37  
Akkor hétvégére semmi?
Én mék szavazni LBenére Szegedrõl... elvileg Orgoványon csatlakozik hozzám Benedek... de ha van még valakinek kedve egy kifejezetten haladós guruláshoz... (min. 400 km egy napra...).
    

ztaki 368 2006. április 6. 21:39   Válasz erre: 367
oké nekem szinte mindig jó... már csak polyat kell radumálni... Gyerunk terepetfelderiteni... az xt-vel akár kövön is fekgurulhatok...
    

faki 367 2006. április 6. 20:00   Válasz erre: 366
Oké, ha nekem aktuális lesz, beírom ide és XT-vel gyere. :-)
Egyébként Üllõ-Ócsa magasságától is tudok utat végig, de gondolom felesleges lenne növelni a lapos részeket.
    

ztaki 366 2006. április 6. 18:33  
Faki-Polya ha mentek szóljatok nekem is... csak mondjátok megy a drz-vel menjek krossz gumival, vagy az xt-vel enduro gumival... Aki hosszabb távot is bevállal, annak felajánlhatom, hogy Szegedrõl felmegyünk együtt a rajthelyig...
    

ztaki 365 2006. április 6. 18:30   Válasz erre: 362
Hat en elsokorben egy yamaha fazer 600-ra gondoltam (olyasmire mint a som - csak lehet oregebb...), de még a tura endurok is játsznak... pl. a suzuki dl 650-rol csak jot hallottam... Szovel nem igazán terepesre... s ha azzal megyek majd terepre
1. legalább nem lesz panasz a tempóra
2. még a végén motorozni is megtanulok... ;-)
    

faki 364 2006. április 6. 17:56   Válasz erre: 363
Kicsit tré a bal kezem, még csak szoktatom magam újra a terephez. Egyébként csinálom már jó ideje, de nem vagyok egy versenyzõ alkat, ill. a gumi is komoly hátráltató erõ. Ha jó lesz valamelyik hétvégi nap, majd jelzem.

Ami célpontokat írtam, azoknak az útvonala fejben-trackben van nagyrészt, mindenki végig tud rajtuk menni, ha nincs nagy sár. De a Mátra , ill. a Cserhát ettõl északabbra esõ részeit földútilag már kevésbé ismerem és sok a védett terület. Topoguide jelzi ezeket?
    

polya 363 2006. április 6. 17:30   Válasz erre: 352
faki az utvonal nem track alapjan keszult hanem amerre jelzett foldutat a 2.1es topoguide, en is gondoltam ra hogy vegig kene gurulni az utvonalon hogy tudjuk melyik reszeken kell az enduro gumisokat kikuldenji a betonra ;)
de ugy kene hogy guruljuk vegig az utat 1 nap alatt - annyira nem veszes kb 270km - de mit ertesz a "nem tul gyors tempo"-n?
    

polya 362 2006. április 6. 17:26   Válasz erre: 360
es nalad mi a tura gyorsasagi ?:) vegyel r1100gs-t ha mar engem lebeszeltel rola ;D
    

polya 361 2006. április 6. 17:24   Válasz erre: 359
kobor: a capot 1x en is kiprobalnam ilyen viszonok kozott ;)))
    

ztaki 360 2006. április 6. 16:59  
Kóbor: épp most nézegetek magamnak újra egy tura-gyorsaságit... Azzel veletek tartanék... hátha nem nagyon tartanam fel a társaságot... ;-)
    

Kóbor 359 2006. április 6. 16:58  
Egyszer én is szívesen kipróbálnám a Capot ilyen viszonyok között. De szigorúan csak kisérletezési jelleggel, nem ilyen Taki, meg Fekti féle ámokfutás formájában! :-DDD
    

Linci 358 2006. április 6. 16:41   Válasz erre: 354
A gyakorlás nekem sem árt. Közel van, ha ráérek mennék én is.
    

polya 357 2006. április 6. 16:39   Válasz erre: 352
en meg csak hetvegen erek ra - de lesz 1 kivetel: husvet hetfo akkor akar mehetunk hetkoznap is ;)))
    

polya 356 2006. április 6. 16:10   Válasz erre: 353
?
    

ztaki 355 2006. április 6. 15:04  
Szabadság: Ha összjön, akkor mindeféleképpen szeretnénk kapni egy beszámoló, útvonallal, térképpel résztvevõkkel... csak az arhivum miatt... :-) Meg persze, hogy egy kicsit mi is irgyikedhessünk... :-)
    

Szabadsag-Vandora 354 2006. április 6. 14:23  
Wili,Boxer!

Nem kell aggódni a kék-fehér embléma miatt.Nagyon jók vagyunk a nagunk módján.Sokat kibír a technika és sok öröm is van benne,ha jól használod.való igaz,hogy a súlya kb,fele a kis krossz szöcskékének,de a vele való terepezés elismerésre méltó bárki részérõl.Nem gondolja senki,hogy egy ekkora vassal erdõn,mezõn is lehet közlekedni.
Ha lazább,vagy inkább ismerkedõs tereptúrát akartok,akkor tudok bemelegítõnek olyanokat itt a gödökkõi dombok között,ahol a széles mosoly mellett némi homok is látszik majd a fogak között.Kifejezetten GS-nek való.Tanulni nagyon jó hely és hétköznapokon délután is neki váhgatunk.
Persze,ha gondoljátok?Faki ,rád is számítunk,fõleg az után,hogy a HCC 1 innen indult volna a Pólustól.
De ezt megpróbáljuk úgy összehozni,hogy egybe essen a májusival.

    

ztaki 353 2006. április 6. 11:23  
Polya+faki
    

faki 352 2006. április 6. 10:19   Válasz erre: 351
Nem tudom, hogy az útvonalterv bejárt útról készült-e? Ha kell és nem jön közbe semmi, tudok tracket csinálni Maglódi indulással kb. 2-3 héten belül az alábbi célpontok valamelyikével: Gödöllõ-Csõvár, Valkó-Bag, Hatvan-Apc. Esetleg jöhetne is valaki, de én többnyire hétköznap fogok ráérni és sárban nem indulok neki (TKC80), valamint a tempóm se lesz túl gyors. :-)
    

polya 351 2006. április 6. 09:23  
Meghirdettem az elso "terepmotorozast" http://www.motorozz.hu/sys/main.pl?menupage=tour&t_id=817
    

gstibb 350 2006. április 5. 16:06   Válasz erre: 347
Máj 20-21-én tuti nem érek rá :-( Egynaposak viszont bármelyik hétvégén érdekelnek. Gödöllõ, Hatvan környékén vagyok föllelhetõ, de tudok jó helyeket a 23-25ös út keresztezõdése környékén, Heves megyében. Azok még nem magánerdõk, és nem is természetvédelmi területek.


    

Wili 349 2006. április 5. 14:36   Válasz erre: 321
Szia Boxer!

Ma már nem hagyom ugratni magam.
Nagyon jól tudod, mire gondoltam , amikor a BMW-s,stb motorosokat, velük együtt jómagam is megpróbáltam osztályozni.
Ha félre érthetõ lettem volna:
Szerintem két fõ csoport van:
Az egyik azért vette,mert divat, lássák mennyire menõ csávó vagyok,............ stb
Azt hiszem egy ilyen figura az elsõ etapot sem tette volna meg, hiszen nincs ki elõtt szerepelni, meg lehet hogy nem is nagyon menne neki.
Érdemes szétnézni Alsóörsön, a Harley-s találkozón.Képtelenek lassú tempóban kijönni a kempingbõl, annélkül, hogy 2x le ne fulladna a csillogó villogó csodagépük.
A ruházatuk a legújjabb és legdrágább mocis felszerelés, a pólón még látszik az üzletben elkövetett hajtogatás nyoma.
Egyrészük persze utánfutón hozza a gépet, nehogy koszos legyen , vagy esetleg megázzon.
A másik ahová magam is tartozom azthiszem, akik egyszerûen szeretnek motorozni, esetleg célszerûségbõl,vagy egyszerûen közlekedésre használják a motort.
Ez a dolog nem biztos hogy a motor márkájától, fajtájától függ.
Szerettem motorozgatni 13 évesen a Verhovinámmal,ezután 16 évesen a P10-es Pannóniával, majd jöttek az MZ-k,
'81-ben miután hazajöttem Algériai kiküldetésembõl vettem egy CB 650-es Hondát.Azonkívül egy foltos farmerem volt, mindenki azthitte nem vagyok normális./Valami van benne/
Persze késõbb összetörtem.
Jó hosszú szünet következett, amikor kiderült, ezt a betegséget még sem sikerült kihevernem.
Amint lehetett vettem egy 650-es Suzuki Freewind-et, majd jött a nagy Bandit.
Ez utóbbi földúton nem igazán jött be, és megvettem, belefizettem álmaim motorjába, a egy használt nagy GS-be.
Tehát a motorozás szeretete ugyan olyan volt 13 éves koromban, mint most.Ez független attól, hogy éppen milyen gép duruzsol alattam.
Azt, hogy te melyik csoportba tartozol nem nekem kell eldöntenem.

    

polya 348 2006. április 5. 14:10  
a majus 20.-ai turanak az elozetes utvonala elerheto itt: http://motoros.bnet.hu/incoming/tarjan-beta3.gpx
Megjelenitprogramot a garmin.com-rol tudtok tolteni(mapsource).
Amit tervezesnel figyelembe vettem: turistautak, nemzetiparkok kerulese - de ha lattok benne "bug"-ot irjatok meg.
Az iranyvonal nevu route-ok pontjai a tervezett megallokat/benzinkutakat/elkerulhetetlen pontokat jelentik.
A tura rovidebb lesz mint a szegedi de a tobb erdo, hegyek es nem homokos talaj miatt nehezebb lesz.
Az odaut konnyebb inkabb reten/sikabb terepen lesz par izelito hegyel/erdovel hogy mi varhato a masodik napra. Ha valaki tud olcso/jo kajaldat a nyomvonalon ahonnan nem neznek ki minket sarossan/budossen ne tartsa vissza mert be lehetne iktatni mint az orgovanyi bufe-t. A szallass valamivel olcsobb mint a szegedi - de elore le kell foglalni mert tarjanban sok a levelezo(hetvegi) hallgato. hat tomoren ennyit majd ha a kategoriak kozott megjelenik a "terepmotorozas" meghirdetem a turat.
    

polya 347 2006. április 5. 14:05   Válasz erre: 345
taki: nem porgetted a motort csak 8e-ig, a motor ereje ha 2-9e kozott 1 egyseget valtozik akkor ez 9-11 e kozott 4 egyseg ;)
gstibb: akar most rogton - mindig arra amerre a legkevesbe tunik 1xunek. ami eddig biztos idopont az majus 20-21 azelott biztos lesz mas idopont is.

    

gstibb 346 2006. április 5. 13:45   Válasz erre: 344
Erõteljes 11LE, de legalább négyütemû ;-) Azért megy csak ennyivel,
mert most cross gumik + rövidebb áttélel van rajta. Szóval akkor terepre a kis csettegõvel! :-)
Most akkor mikor is lehetne menni, és hova legközelebb?
    

ztaki 345 2006. április 5. 13:32   Válasz erre: 343
polya: én azzal a motorral mentem - tökkényelmes a rugózása - kellems az úttartása - erõ az egyáltalán nincs benne, de ha beindul és nem lassítassz, akkor még haladhatsz is vele... szóval érdekes egy moci. De ezt nem hiszem, hogy épp neked kellene magyaráznod, aki azért igaz, hogy még csak távolról, de már látott egy-két motort is... :-)))
    

polya 344 2006. április 5. 13:27   Válasz erre: 341
azert a dl nem egy kategoria egy tenere-vel vagy egy big-el de meg az r1150gs-el sem az leginkabb csak neveben enduro meg az ullespoziciojaban - ez nem negativum csak epp nem 1 terepre termedt vas ;)
xr125-el siman belefersz a lassu csapatba csak jo gumit tegyel ra mert az tobbet szamit mint a ccm.
    

polya 343 2006. április 5. 13:24   Válasz erre: 342
taki: annak a szar 2t-nek 120 folott van a vegsebessege, csak nalam az utazosebesseg es a vegsebesseg nem osszemosodott fogalom ;)
    

ztaki 342 2006. április 5. 13:09  
gstibb: egy 12 éves srác egy 125-ös tt-vel a gyorsabb csapatban csinálta végig... az xt kicsit lágyabb, de biztos, hogy nem rosszabb a polya 125-s 100000 éves qurva szar kétütemûjénél... :-)
Gyere el - max. lesz még egy igazmondónk... ;-)
    

gstibb 341 2006. április 5. 13:06  
Sziasztok,
Olvastam a túrákról biztos nagyon frankó lehetett. Mit jelent nálatok a "lassúbb csapat", egy Xr125-el beférnék? Max 70-et tud, de azt üzembiztosan ;-) És gyári dobja van + egy törött tükör is van rajta :-)
Minden elismerésem, akik a nagyvasakkal vállalják ezeket a túrákat. Én tuti nem mennék a DL-el :-)
    

gunyi 340 2006. április 5. 11:58  
szega mindenki,

fektitibi király csávó volt régen is (gondolom én, mert nem ismertem), most is az, s az is lesz!

Következõ turara megprobalok elmenni tényleg, már ha lesz hamarabb mint május 20, mert az nem ok.

igazmondoval ne folgalkozzatok, az egy macska.

mindenkinek jo csapatast!!!!





    

polya 339 2006. április 5. 11:54   Válasz erre: 335
Szerintem az asszonynak igaza volt - engem nem tudtal volna elcsabitani ;)))
    

polya 338 2006. április 5. 11:51   Válasz erre: 332
de nekem verseny dobom van es nincsen lovem masikat venni, arrol nem is beszelve hogy milyen jo versenyezni egy nyullal a hepehupas tarlon hirtelen megallapithatja az ember hogy annyira nem is tud motorozni mint ahogy gondolta - raadasul a nyulnak is szuksege van az eronleti edzesre mert lehet ez menti meg az eletet a roka-tol ;)

de akkor legyen ugy hogy mindenki csak friss kpm vizsgas vassal johet ;)))

az a baj hogy mindenenkit mas zavar, van akit a hangos dob van akit az hogy felkapartatjuk az utat, van akit a mocsarban gazolas, van aki a novenyeket felti, van aki az ozeket szereti. most vagy mindennel foglalkozzunk(es akkor maradjunk bezart ajto mogott, de 1-2 dolgot nem erdemes kiemelni ami szerinted fontos mert akkor azzzal a tudattal megyunk hogy milyen jofejek vagyunk de lehet a kornyezetunk pont annyira utal minket mint a kerekezo quadosokat akik attol hogy hangossak sokkal kevesbe teszik jarhatatlanna az utat mint a vekony crossgumis enduroink.

ez a rendoros tema meg megint olyan hogy nekem soha semmi bajom nem volt a rendorokkal pedig ha valakinek szakadek motorja van crossgumival tukrok nelkul az en vagyok, de ha a tarsasag fele rendszam nelkul jon akkor en is kenytelen vagyok bokrotugrani rendor lattan.
szoval szerintem el kell fogadnunk az velunk tartokat olyannak amilyenek, lehet hogy akiket a motorral parasztnak tartunk a kocsmaban rola derul ki hogy a legjobb arc.

de jo vagyok lassan megduplazom a hozzaszolasok szamat. Senki sem dolgozik - vagy ti nem azert jartok melozni hogy netezzetek?;) probalok maximalissan kotekvo lenni de azert valaki hozzaszolhatna mert a thread vegere ertem ;D
    

ztaki 337 2006. április 5. 11:39  
Fektibi - te annyira jó voltál, hogy az már tuti jó... Ma végig gondoltam - lehet, hogy én vagyok az igazmondó???
    

fektitibi 336 2006. április 5. 11:33  
Gyerekek én milyen voltam?
    

polya 335 2006. április 5. 11:29   Válasz erre: 332
pmr jo de en inkabb csak kulfoldon vagy hosszu betonturakon hasznalom amikor ugyis unatkozik az ember;) quad-al mas az elet az olyan mint 1 nagy turamotor elfer rajta minden - de nekem terepen meg a jogsi,forgalmi,penz is csak a szukseges rossz amit magammal kell cipelni ;) de majd akkor viszek a kovetkezo turara es akkor majd jokat tudunk dumalni utkozben es meg meg sem kell alnunk ahoz hogy megalapitva hogy a tobbiek eltevedtek mi tartunk tovabb eszakra ;)))))

    

polya 334 2006. április 5. 11:19   Válasz erre: 322
nem jo egybol a 2 csapat csak akkor ha mindenki tisztaban van nem csak a sajat de a tobbiek kepessegevel is. sokszor talalkozik olyannal az ember hogy vki sajat bevallas alapjan a gyorsa csapatba menne de meg a lassut is feltartja, es szerenyebb arcal aki azt mondja nem tud motorozni es a gyorsnak is az elejen van de 8 fo felett ugyis 2 lesz mindig.
    

polya 333 2006. április 5. 11:13   Válasz erre: 321
pedig vili jol latja a helyzetet - te titkon a masodik csoportba tartozol csak meg nem tort ki a tudatalattidbol hogy neked es a bomos-nek terepen a helyed ;)
    

Atyszucs 332 2006. április 5. 11:11   Válasz erre: 329
Igazán nem arról lenne szó, hogy kõtáblákba vésett törvényeket hozunk, hanem felhívni a figyelmet, hogy lehetne úgy is szórakozni, hogy másokat ne zavarjunk. A sportkipufogó pedig szerintem pályára való, máshol csak elzavarva a vadakat és felkelti a rendõrök figyelmét, Még el sem lehet bújni elõlük, mert 10 km-rõl is hallani....:-))
Szerintem 8-10 fõs csapattól már kénytelen a szervezõ segítséget kérni, mert képtelenség egy embernek az egészet irányítani. Erre jó lenne a PMR rádió, bárkinek baja van, csak jelzi a túravezetõnek. Igazából szerintem sem írott szabályzókkal kellene " kézi vezérelni", hanem mindenkinek meg kellene értenie, fel kellene fognia, hogy nem csak õ van a világon..
    

polya 331 2006. április 5. 11:10   Válasz erre: 320
taki: szombaton tardos(betonon), vasarnap irsa mellett sutogetos/orultkodos motorozas terepen.

    

polya 330 2006. április 5. 11:05   Válasz erre: 318
enduros listan is errol megy mindig a flame? attol hogy nem veled megy egy orult motoros/quad-os attol megy ugyanannyi lesz beloluk es ugyanannyit fognak motorozni az atlagmegiteles ugyanolyan lesz ugysem tudsz rajta valtoztani - de akinek ilyen jellegu flame hianya van az iratkozzon fel az enduroslistara ;)
    

polya 329 2006. április 5. 11:03   Válasz erre: 316
felre ne erts - nem akarok beszolni ;)
szoval amiket irsz azok tok jo dolgok de ezek ugyis alakulnak maguktol: ha elfarad a hatam ugyis felkotom a quad-odra a hatizsakot, ha valaki osszetori magat valoszinu quad-al konnyebb kivinni, ill az hogy ki-ki a gyors vagy lassu csapatban megy nem a jarmuosztalytol hanem a gyakorlattol fugg - mindig lesz a tura elejen 1 kozos resz ahol az ember megallapithatja hogy ez a tempo neki gyors vagy lassu es kitalalja hogy melyik csapattal jon.
engem pl nem zavarnak a sportquadosok me'g akkor sem ha vegig 2kereken mennek csak ha poros az ut akkor ne kozvetlen elottem menjenek. ;)
    

polya 328 2006. április 5. 10:55   Válasz erre: 316
most a vegen ki ne talaljatok mar hogy nem mehetek a kovetkezore mert muszakilag nem megfelelo a motorom! ;)

szerintem nem erdemes tullihegni a dolgot - a tura meg lesz hirdetve akinek van kedve jon- akinek tetszett a kovetkezore is eljon.
    

boxer 327 2006. április 5. 07:46  
Szerintem nem szabad aggódnotok az "igazat" odamondogató emberke miatt, mert valószínûleg úgysem megy veletek soha többet sehova. Neki az a véleménye, ami. Joga van a szabad véleménynyilvánításhoz. Maximum e-miatt kiközösítitek. Ehhez meg nektek van jogotok.
Bocsi, ma már nem zavarok.
    

fektitibi 326 2006. április 5. 07:40  
Willi!Pénteken elutazom igazoltan 10 napra!/motorral/.Légyszi vedd figyelembe a végsõ értékelésnél.Ezért nem fogok válaszolni a kérdésekre.Ha vissza jövök priviben megkereslek az eredmény miatt.Ne hergeld magad!!!!!!!!!Nekem van tippem de a tipp az csak tipp ezért nem osztom meg veletek.Bocsi.
    

boxer 325 2006. április 5. 07:40   Válasz erre: 323
Hello!
Wili a 313-ban említette, hogy szerinte ki vesz olyan mocit, mint õ.(ha jól értelmeztem)
Mivel én is ilyen tipust használok, de nem csak olyan célra, amit õ említett, ezért voltam bátor kérdezni.
Persze a választ tudom vagy legalábbis sejtem (és reményeim szerint pozitív) de hirtelen írni támadt kedvem, ezért megnyilvánultam.

NEM FÉLREÉRTENI!
    

ztaki 324 2006. április 5. 07:38  
Fektibi: Mentségünkre legyen mondava - és remélem, hogy a többiek is meg fogják érteni - hogy mi ÓCSÁRÓL indultunk... tehát, amikor a többiekkel találkoztunk már elég jól felpörögtünk. Mondhatnám, hogy bennünk volt a tempó. Polya önkét válllata, hogy kullog a végén. Én Polyát már lassacskán évtizedek óta ismerem - linkóci, de nagyon megbízható - soha nem hagyna ott senkit... szóval egy prercig sem agódtam. A tényleges szétvállást szerintem csak az indokolta, hogy 1. helvécia, orgovány kozott nagyon megsokasodtunk 2. a por miatt sem tudtuk volna egybe tartani (amugy sem látom be az egybetartást mint lényeges dolgot - 3-4 fõnél több embernek szerintem kifejezetten tilos egybe motoroznia!)
De tényleg ne ezzel foglalkozzunk - a hozzászólásokból én azt szûröm le, hogy aki a meghírdetett túrara jelentkezett, az jól is érezte magat - akik csak hozzácsapódtak, azok meg épp úgy érezték magukat, mit ahogy érezheti magát az aki be kukkant a hálószoba kulcslukán egy forró éjszakán... (tehát ha van fantéziája, akkor akár még jól is járhat - ha meg nincs, akkor meg mit kukucskál??) :-)
No - ne vitázzatok, hanem
1. ki igazmodnó?
2. Mikor megyünk újra? Polya turája még messze van - addig nem porosodhat a moci!
Én mindenféleképpen felmegyek Örkényig a hétvégén és ott is fogok aludni - ha van kedve valakinek szóljon nyugodtan... pl. Benedek?
    

ztaki 323 2006. április 5. 07:29  
Hu, elveszítettem a fonalat... boxer mirõl beszél? Vagy csak még korán van?
    

fektitibi 322 2006. április 5. 07:27  
Mikor regisztráltam magam írtam pár sort magamról szerintem ilyen vagyok.Tavaly pályán kb 15 nyiltnapot mociztam,20000km közúton.Tehát alkalmazkodnom kell,hogy minden jól pörögjön.Imádok elöl motorozni, mert lehet húzni a csapatot.8-10 motoros ha nem egyszere indul,tankol stb. ne is kezdjenek bele.Van olyan motoros aki a megbeszélt idõben felhív,hogy most kelt fel és várjuk meg 8-an.Hát ha bunkóság én ott hagyom majd jön utánunk.Viszont szeretek töltelék is lenni, de csak pörgös vezetõ mellett.Álljunk meg ennél az étteremnél meg annál az izénél, mert olyan szép nekem nem jön be.Romantikázni elmegyek a családommal,Ha mocizunk akkor menjünk.A páromat sokszor kérdezik nemfél attól ,hogy csajozni megyek?Õ csak annyit mond,nekem nemfér bele a kettõ az életembe és különben olyan büdös vagyok mocizás után,hogy egy kutya sem pisilne le.Jó pörgös volt a hétvége is, hamarabb tisztázhattuk volna a két csoportot mert így kicsit aggodtam hátha elveszik valaki, de a szétválás tökéletes volt.Legközelebb így szervezzétek egybõl!!!!!!!!!!!!!!Össze kell szokni és elkezdtük!
    

boxer 321 2006. április 5. 07:24   Válasz erre: 313
Szia Wili!

Kérlek segíts! Elbizonytalanodtam. Én milyen csoportba tartozom?
A "mekdönci" elõtt nem szoktam villogni a géppel, mert nem nagyon számít, hogy mások mit gondolnak róla. Hozzáteszem, hogy inkább megnéznek egy szépen csomagolt mûanyagrakétát(bocsi) mint ezt a csupasz szörnyet. Kivéve talán az idõsebb generációt, akikben pozitív érzelmeket kelt a kék-fehér márka. A fiatalok általában fikázzák, mivel szerintük nem elég gyors. Csak akkor módosul egy picit a véleményük, ha a kanyargós hegyi utakon az istennek se tudják megelõzni a hasonló nagy túra-endúrókat.
Nos. A tereppel egyelõre még kissé hadilábon állok. Így nem is indulok neki sûrûn erdõnek, mezõnek, bár egy két szép élményem azért akadt már. A földutas, poroszkálós témát már kedvelem, aztán késõbb elképzelhetõ a fokozása is.
Bár természetesen a magam örömére motorozom, szûkebb környezetemben mindenki tudja, hogy motorozom.

Én elsõsorban túrázásra használom a nagy vasat, továbbá imádom a hegyi kanyarvadászatokat, és nem utolsó sorban a fõvárosi gyors közlekedést is így oldom meg.

Tehát légyszi, alakíts még ki néhány csoportot, mert erõsen elgondolkodtam identitásomon!

/persze ezt az egészet nem kell vér komolyan venni/

Egyébként pedig minden elismerésem a tiéd, hogy el mertél indulni a dágványba a kisebb, fürgébb gépek társaságában.
    

ztaki 320 2006. április 5. 07:21  
Wili: Nekem meg sem fordult a fejemben, hogy te vagy igazmondó... Honnan veszed, hogy ilyet tettem volna - kérdezd Polyát épp tegnap beszéltünk róla - s csak akkor is találgattunk...
Jaj, te - valamit nagyon félre olvastál... Ettõl függetlenül örülök, hogy így beleástad magad - legalább nem kell nekünk... ;-)
Atyszucs a www.hcc.bnet.hu oldalon a FAQ-ban elkezdtünk valamit kidolgozni - segitsetek... jöjjönek az 5letek!

A hétvégére elutazik a kiscsaládom - MINDENRE NYITOTT VAGYOK!!! Legalább 4 napra semmi programom...!!!! MÁS?
    

Wili 319 2006. április 5. 07:04  
Kedves Igazmondó!
A többségnek biztosan unalmas már, de egy valaki azthiszem /igazmondó/ innetõl elkezdhet nyugtalankodni, és elgondolkodhat mit csinált rosszul.
Taki nem akart rosszat, mérlegelt és következtetett. Tévedett,nem hibáztatom.
Egy-két "apró" momentumot kifelejtett, és most kezdj izgulni IGAZMONDÓ!!
Nem hagyott a dolog, lelkis típus vagyok, azt pedig, hogy a becsületemet kérdõjelezik meg, nehezen tûröm.
Igazmondó, én nem kérdõjellel írom a neved, tudom ki vagy!
Betudjuk botlásnak, ha önként feladod magad, és részemrõl felejtve a dolog.
Nem a bosszú vezérel,bár megérdemelnéd, hanem az engem ért oktalan vád alóli mentesítés.
Mindenképpen megtudja a csapat ki vagy, arról gondoskodom. Megkímélendõ mindenkit a további ármánykodásaidtól.
A következõ napokban felteszek egy-egy kérdést, ami elgondolkodtatja az embereket.
Hidd el , nem is kell néven nevezni, a harmadik napon mindenki tudni fogja ki vagy.
Ezek az emberek nem fognak köszönni sem az utcán, gondold át a csapattal való jövõdet, mielõtt döntesz!
Azt hiszem ez NEM A TE NAPOD.
Ha nem reagálsz, holnaptól elkezdem feltenni itt a kérdéseket,és mindenkinek magának kell rájönni a megoldásra.
Ha továbbra sem feded fel önként magad, biztoisíthatlak, hogy velem nem fogsz gurulni többet egy métert sem, de tuti, hogy a többiek is kiközösítenek.
Mégegyszer, önkéntes elnézés esetén itt a fórumon én fátylat borítok a múltr.
Üdv:Wili
    

gustaw 318 2006. április 5. 00:14   Válasz erre: 316
Attyszucs, nagyon jókat mondtál, és lám pontosan ezt vártam ezektõl a tereptúráktól. Az a legjobb, ha saját tapasztalataink alapján tudunk elõrehaladni az elérhetetlen tökéletességhez vezetõ göröngyös úton. Az általad említettek a majdan megrendezésre kerülõ valódi verseny alapjait is képezhetik, mindamellett tökéletesen megállják a helyüket a mi kis túráinkon is.
A nem zártpályás terepmotorozás tudjuk, hogy a penge élén táncol. Az emberek ha végigvonul a 20 motor egy falun nem azokat fogják emlegetni, akik szépen végigpöfögnek a földutakon, hanem azokat akik durrogtatva, egykerekezve, mások kétkezi munkáját feldúlva zavarják meg a vidék nyugalmát. Szerintem nem kellene magunk ellen kihívni a sorsunkat. Hallottam már olyanról, hogy a lakók megunták már a terepesek õrültködéseit és árkokat ástak, illetve drótokat húztak ki keresztben az úton. Igaz megjelölték fóliaszalagokkal, de mi van ha azt a szél letépi egy idõ után?
Tehát egy felelõsségvállalási nyilatkozat aláírását a túrák elõtt én sem tartom rossz ötletnek.
Wili, nagyon szimpatikus volt az utóbbi hozzászólásod, és ráadásul mivel márkatársak is vagyunk duplán örülök. Én kecskeméti vagyok, de ha legközelebb HCC-t tervezünk szívesen venném, ha csatlakoznál hozzánk.
    

Kóbor 317 2006. április 4. 21:17  
Azért,... Kié volt a legszebb motor?
A zsûri döntése egyértelmû: http://kep.tar.hu/kobor/50256661/20935554#2 , http://kep.tar.hu/kobor/50256661/20935614#2
:-)))
    

Atyszucs 316 2006. április 4. 21:06  
Szerintem isteni volt a buli. Saját tapasztalataim alapján a következõkre jutottam:
- Meg kell alakitani a HCC quad diviziót.
- Sürgõsen fel kell állitani egy - a tagokra- kötelezõ érvényû mûszaki és etikai kódexet / javaslatot, iránymutatást , vagy hasonlók/. Itt lehetne taglalni a kipufogók hangosságát, a durrogtatást -nekem is néha soknak tünt - stb.
- a quadok sebessége miatt a két motoros alakulat - gyors-lassú- között a helye, igy legközelebb oda kell a helyüket tervezni, vagy külön kell választani a sport /gyors/és ATV lassú?/ részre.
- külömbséget kell tenni az ATV / 4 kerék hajtás/, és a sport quadok között. Az ATV-k ideális lehetõséget adnak tehetszállitásra a turák alatt, a menet biztositására, mûszaki mentésre stb. Szerintem ideális kisérõ jármûvek a hosszú turákon.
- A legközelebbi túrán javaslom a rádiózás megszervezését /PMR/, a menetbiztositás és mentés elemeinek kijelölését, hogy mindenki tudja egy esetleges "esemény" bekövetkeztekor a dolgát és a helyét.
- ha a legközelebbi túra szervezõjét érdekli, szivesen segitek a részletek kidolgozásában, de a többieket nem untatnám vele.

    

Linci 315 2006. április 4. 20:21  
Hát most már engem is furdal a kiváncsiság, hogy ki az a "Igazmondó" és Taki, hogy váltott vele privátban üzenetet, mert semmilyen elérhetõsége sincs. Az én fejembe megse fordult, hogy Wili ilyet irt volna. Nagyon jól elmotorozgattunk 2-en, Attyszücs qvados társaságában akinek sem a huzd a gázt volt a lényeg.
    

Kóbor 314 2006. április 4. 19:20  
Nagyon elszomorítana, ha egy, a nevét és arcát nem vállaló ember össze tudna ugrasztani bennünket, vagy be tudná feketíteni ennek a fantasztikus kalandnak az emlékét. Gyerekek, ne foglalkozzatok vele!

Képzeljétek, Wilivel ma véletlenül összefutottunk munkaügyben :-) Vicces volt a szitu, mert sem az õ, sem az én környezetem nem tud az eszement hobbinkról, ezért alany, állítmány, és tárgy nélküli mondatokban társalogtunk :-)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők