2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Hungarian Cross Country
Következő oldal

gunyi 213 2006. március 7. 11:53  
elõre egy jóképû enduro gumi szerintem jó lehet (de sárvédõ le), hátulra viszont bitang jó állapotú krosszgumit, ami hasítja a cuccost

    

gunyi 212 2006. március 7. 11:47  
gustaw,

a 70/100-19es gumi nem lesz jó a BMW-re. 85ös krosszmotorokra való elõre, s azoknak vékonyabb a felni.
90es szélességû legalább kéne.
Ha rám hallgatsz, hívd fel a fekti tibit, s kérdezd meg tõle mit javasol, motorgumikkal foglalkozik - reklám helye:)




    

kveker2 211 2006. március 7. 11:04   Válasz erre: 207
Ha jól tudom BMW 650 GS a motor.
Totalbike teszten ezt találtam hozzá:
Elsõ gumi / hátsó gumi: 100/90-S19 / 130/80-S17
Crossban én se találtam a Mitashoz ilyen méretet (kérdezz utánna azért), esetleg van az E-09, ami igaz enduro gumi, de elég jól fog az is sárban, nekem ilyen van fenn. Ebbõl van ez a méret.
    

kveker2 210 2006. március 7. 10:53   Válasz erre: 208
Az tényleg furcsa, hogy egy viszonylag nagy motorra ilyen vékony gumi az elõírás. Amúgy a vékonynak mi az elõnye? A vastag sárban gondolom elõnyösebb, jobban felfekszik.
    

kveker2 209 2006. március 7. 10:49   Válasz erre: 207
A méreteket annyira nem ismerem, de viszonyításképpen némi infot azért ideírok. Kétféle méretezést láttam a kerekeknél, az egyik ez a 2.5-3-3.5 féle, a másik a 120 / 90 féle. Ha jól gondolom, akkor az elsõ collban van megadva, a másik milliméterben, így a 2.5 az megfelel 63-as szélességnek.
Az én Yamahámon 90 / 90 (21") van az elsõ kereken, erre a gyári elõírás szerint 3-as (76mm) méretût ír, de gond nélkül fel lehet tenni.
Szerintem a 70/100x19" pont jó lesz akkor neked, a legfontosabb hogy a kerék sugara (19") stimmeljen.

Zoli
    

xeno 208 2006. március 7. 10:46  
ráférni ráfér de nem ajánlatos.naon széthuzná a felni.minimum 80-ast nézzél, de a tiédre inkább 90.
    

gustaw 207 2006. március 7. 10:01  
Igen ez nekem is tetszik, csak nekem sincs még meg a bütykös gumim.
Tényleg mit szóltok: fel lehet tenni 2,5x19"-es felnire egy 70/100x19"-es crossgumit?
Találtam a Mitasnak ilyen gumáját, csak nem tudom ráfér-e a felnire.
    

gunyi 206 2006. március 7. 09:44   Válasz erre: 205
keveker ötlete felettébb jó!

most hétvége bokorugró és quad, április egyik hétvégéje pedig a nagytestû versenyzõknek.
Ez sem rossz.
    

kveker2 205 2006. március 7. 09:22  
Halihó! Én úgy látom hogy a rutinos bokorugrósok menni akarnak, a többiek még nem, csak attól félnek, hogy ha most lesz a menet, akkor most õk jól lemaradnak errõl a túráról. De Bajára bármikor le lehet menni terepen, akár áprilisban is. Szóval ha lenne valaki, aki szervezne egy túrát áprilisba is, akkor meg lenne oldva, és mindenki menne a vérmérséklete szerint a Baja hardcore, vagy a Baja light túrára.
A light-ra én beneveznék.

Zoli
    

Kóbor 204 2006. március 7. 07:56  
Fiúk, most tényleg, van olyan a csapatban, aki csinált már hasonló túrát? (Nem a bokorugrókra gondolok) Mert aki nem, az elõször próbálkozzon egy 20km-es szakasszal. Én is úgy mondom ezt, hogy még épp hogy csak belekóstoltam az endurozásba, ill. hogy egyszer egy hasonló lelkesedéssel összedobott túrát 1/3-ánál föladtunk, mert fizikailag nem bírtuk. A sárban ha nem húzod neki, akkor begyûjti a gumi, és megfogja az elsõ kerekedet. Ha leszereled a sárvédõt akkor kicsit késõbb, de akkor is megfogja, csak akkor a telószár és a kerék között szorul meg. Ha húzod neki akkor ok, de nehéz motorral kockázatos, és piszok fárasztó. Ha hó takarja el a sarat, akkor szopás, mert csak akkor veszed észre mikor már a földön fekszel. Én nem azt mondom, hogy ne menjetek, csak azt, hogy aki még soha nem próbálkozott hasonlóval, az elõször egy sokkal rövidebb etapot tûzzön ki célul. Tényleg csak jótanács, nem okoskodás.
    

gunyi 203 2006. március 7. 07:38  
akkor szavazzunk:

gunyi szavazata: MENJÜNK

akinek nincs bütykös gumija vagy mersze (vagy egyik sem) - az ne jöjjön.

mindenki tisztában van vele hogy rommá törheti magát, vagy nekimehet a másiknak, de mindenkivel történt is már ilyen vagy hasonló.
Felnõtt emberek vagyunk, nem?

Ha a hó-, sár-, traktornyommentes idõre várunk az kb május.
    

Macko 202 2006. március 7. 06:42   Válasz erre: 201
Csak kérdés, hogy a szezon elején érdemes-e akár Magadat, akár a motort rommá törni.
Amikor meg jön a jó idõ, malmozhatsz a gipszben vagy várhatsz az alkatrészekre.
De én ebbe nem szólni bele, hisz nem jönni Veletek.
    

fektitibi 201 2006. március 6. 22:51   Válasz erre: 200
Kedves Vándor, te aggodsz aki kimész mocizni ebben az idõben??????Nekem megsem fordult a fejemben.Te kemény gyerek vagy és anyáskodó.Ne aggodj felnõtek vagyunk,minden esetre én.Ha elmegyek és leszek olyan kemény akkor teljessen tisztában vagyok azzal ,hogy rommá törhetem magam.Még mindig volt valahogy nemde?Most is lesz.
    

Szabadsag-Vandora 200 2006. március 6. 21:30   Válasz erre: 195
Szerintem meg toljuk el,mert ma kimentem a sarokig és máris fordultam vissza.
Nem a betojiság miatt,henem a józan ész által vezérelve.Aki endúró vagy krosszgumival jön annak is garantált az esés ,nem beszélve a mezõgazdasági utakról,amik tiszta havasak.
Legalább olvadjon el annyira,hogy a SÁR kilátszodjon.De havaon és jégen csak korival lehet menni.
Mi van,ha valaki oly szerncsétlenül esik,hogy baja lesz?Miként hívunk hozzá segítséget vagy mi,hogyan tudunk neki segíteni?Hiába jön valaki quaddal a sérülés az még sérülés marad.Bár ez legyen a falra festett ördög.
Azon kívül,mint említettem a havon csak csúszkálni lehet.
Ha a kitartásról szól a dolog,akkor szavazásra kell feltenni,ha pedig a józan észt is beengedjük,akkor mindenki modnja el az érveit és közösen döntünk.
Én a józan ész mellett teszem le a voksomat.Nem beszélva arról,hogy a kacsacsõrûn a tegnapelõtti néhány kili olyan nyomokat hagyott,mint ha gazdátlan gyerek lenne.Azért a gépek lelkére si kellene gondolni.

    

pandamaci 199 2006. március 6. 17:55  
...képeket gyártsatok,ha mentek..
    

dress 198 2006. március 6. 16:43  
most én is azt mondom hogy mennyünk és 10 év mulva hogy emlékszünk rá vissza feltéva ha megérjük hogy meg érte e vagy sem a menet
    

gunyi 197 2006. március 6. 16:31  
szerintem menjünk

    

Gumikacsa 196 2006. március 6. 13:49  
+ egy hét csúsztatás???
    

gustaw 195 2006. március 6. 12:53  
Elnézve a mostani idõjárást, nyárra azért már csak összejön ez a HCC, vagy következetesnek kell lennünk és azt mondani, hogy na akkor most tényleg dagonjyázás lesz!
Itt Kecskeméten elég sok hó esett, gondolom a hétvégéig nem száradnak fel az utak. Akkor most mit tegyünk?
    

Pépépe 194 2006. március 6. 08:56   Válasz erre: 193
Attól meg inhüvely gyulladásod lesz, akkor mivel húzod a gázt?? :-))
    

atus 193 2006. március 5. 23:20   Válasz erre: 192
Hát akkor gyogyulást!!!!!!!!!!!
Ja :
Akkor ajánlom a csocsot - - - - - ott max agyilag lehet megcsúszni!!!!!!!!!!!!!
    

apach 192 2006. március 5. 23:16   Válasz erre: 191
egy kisebb térdmûtét. és a híresztelésekkel ellentétben nem a karácsonyi perecelésem miatt!! tudod van a motorozásnál veszélyesebb sport is. ez a TEREMFOCI! :-))))
    

atus 191 2006. március 5. 23:13   Válasz erre: 190
Mit sikerült összehozni a lábaddal , ha nem vagyok tul indiszkrét???
    

apach 190 2006. március 5. 23:10   Válasz erre: 189
gyógyul, már tegnap vezettem autót, jövõ hétvégén már motorozni akarok, intézzetek jó idõtt ... :-)))
    

Szabadsag-Vandora 189 2006. március 5. 16:35   Válasz erre: 188
Lehet,hogy semmit,mert reggel óta esik és még csak fél öt van.
Max bizakodunk.
Hát személyi kultusz ide vagy oda,aki kíváncsi az kijön.
Vagy a jó meleg szobából kibickedik.
Apach!Gyógyul már a lábad?
    

atus 188 2006. március 5. 16:05  
Azért kíváncsi lennék, hogy mit csináltok 15cm hó alatt láthatatlan 40cm mély dagonyával?????????????
Válaszoljatok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    

dress 187 2006. március 5. 09:51  
veszprémbe sajna esik a hó pedig ma azt hittem hogy tudok egyet menni de nem
    

pandamaci 186 2006. március 5. 09:44  
igen kemény/re fagyott:))/ csávók lesztek, ha jövõ hét végén megcsináljátok ezt a túrát!
Õszi esõk után én is kedveltem a bakonyi sárdagasztást, de akkor ugye nem 1-2 fok volt..
    

nagyHoHo 185 2006. március 5. 09:31   Válasz erre: 184
Miért ? Az nem volt ?
    

apach 184 2006. március 5. 09:30   Válasz erre: 183
Te nem csak vaniliás kólát hoztál vietnamból, hanem egy kis személyi kultuszt is, szép mondhatom.... :-))))))))))))))
    

Szabadsag-Vandora 183 2006. március 5. 01:07  
Jó estét,jó motorozást!

Ma felrakattam a bütykösgumikat és próbaként mentem egyet a dágványban.A tapasztalataim a következõk:
A kacsacsõrû elég nehéz járgány ilyan mélyen felázott,néhol még fagyos terepen.Az út elsõ szakasza kissé agyagos szakaszon fog menni és ezt jó elõre be kell kalkulálni.
Sajnos lesz olyan szakasz is,ahol keveset,de közúton is fogunk menni.
A hófoltok ugyan eltönedeztek,de helyette itt van a vendégmarasztaló sár.
A rajtot pedig elhalaszthatnánk egy órával a távolabbról érkezõk bevárása miatt.Adjuk meg a módját és valami rajtceremóniát és a tagságot meghívva tegyük kissé nyiltabbá a rajtot.
Tehát uraim,kéretik Önöket ovációt és buzdítást hallatni a Pólus melletti parkolóból induló csapatunknak személyesen is a helyszínen.
    

medve 182 2006. március 3. 22:13  
Üdv mindenkinek! Nem tudom milyen lessz a csapatás de már nagyon várjuk! Megyünk quadokkal és endúrokkal is! Biztos frankó lessz ! Hmm...
Már alig férek a hacukámba :)
    

Szabadsag-Vandora 181 2006. március 3. 17:21   Válasz erre: 180
Biztos,hogy lesz belõle valami,de jégen csak esni lehet.Már pedig errefele még eléggé havas minden.
Nem én vagyok a fõnök,majd eldõl,hogy mi lesz.Van mosógépem és itt a benzinkúton a nagynyomású mosóhoz van kulcsom.
    

nanupapa 180 2006. március 3. 07:22   Válasz erre: 179
....csak már látnám, hogy kinnt vagytok..

    

Szabadsag-Vandora 179 2006. március 2. 23:46   Válasz erre: 178
Szerintem meg ketõ is kevés.Fõleg a rajt utáni szakasz és Pécel között.Tiszta jég ,amin nagyot lehet tanyálni.
Nem tapad a kerék és sok viz lesz,sok fagyos sártócs...
Nem huhogok tovább.
    

KARESZ600 178 2006. március 2. 21:56  
Sziasztok!

Kint voltam ma terepezni,hát én nemtudom milyen a terep kecskemét,baja felé,de itt felénk(vác)térdig érõ agyagos latyakos dzsuva van,néhol erõsen havas jeges szóval kemény.1-2órát mentem de kész voltam.Hát szerintem ha arra is ilyen a terep akkor egy hét is kevés neki,de ne így legyen

üdv:Karesz:)
    

atus 177 2006. március 2. 17:20   Válasz erre: 176
Sejtem mire célzol hiszen én meg péceli vonék!
Pontosabban most már rákoscsabai.
De mindeggy kinn a határban lehet baromkodni nagyokat az tény!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)))
    

Szabadsag-Vandora 176 2006. március 2. 00:12   Válasz erre: 173
Szia!
Én gyakorta járok ki a gödöllõi dombokra meg Csömör felé.Itt is van ám traktor dágvány és a bajor kecske is hozzá szokott.Ha búvr tanfolyam jön,akkor vissza egybe,szinte alapjárat és állva,óvatosan ,de kijön.
Inkább ez jöjjön ki,mint a körzeti orvos.Erre a terep homokkal és sárral kezdõdik,aztán emelkedik egy jó nagyot.kb 30-35 m szintkülönbség és utána jönnek a szappanos agyagmezõk.Ott Isaszeg felé már elég munkás a terep.Ahogy Tibi mondta Gyál alatt már barátibb,De addig el kell jutni.
Remélem majd még szárad annyit,hogy jobb idõben tudunk menni.
SZV
    

atus 175 2006. március 1. 20:58   Válasz erre: 174
Ennek egy a lelke, hogy fékezni soha nrm szabad csak tolni neki mint állat- mikor érzéssel mkor fájdalom nélkül!
HA MEGÁLLSZ HIVHATOD A TRAKESZT! ÉS KU..VÁRA LEVESZ ANYAGILAG.
    

Galad 174 2006. március 1. 20:51   Válasz erre: 173
Engem egy off-roados barátom vitt el. Amikor én meglláttam mibe készülünk belemenni azt hittem ott élem le ami még hátra van. De kijöttünk! Öt srácot, úgy kellet kivontatni, vagy csörlõzni. Csuda dolgokra képes a terep!
    

atus 173 2006. március 1. 20:46  
FRANKON KIPROBÁLTAM.VAGY HATVANNAL BELE! AZTÁN ALIG BIRTAM KIMÁSZNI BELÖLE!
BASZKI EGYNAPIG DZSUVÁZTUK A KOCSIKAT! MIG MEGINT HASZNÁLHATÓAK VOLTAK.
Egyébként nagy kaland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    

fektitibi 172 2006. március 1. 20:46  
Nagyon készültem a hétvégére!De majd késõbb bepotoljuk.A polustól Gyálig földúton kb 60 km.fele agyag én nemvagyok penge, ezért Üllõ vagyGyál magasságába szeretnék csatlakozni hozzátok mert szerintem így is Kecskemét után vége lesz a napnak,hogy mi lesz utána azt szeretném tudni.Azt tudom,a szusz elfogy a 6 -dik esésem után a 200kg-os mocim felállításakor.Nagy és gyenge vagyok ,de imádok motorozni.
    

Galad 171 2006. március 1. 20:43   Válasz erre: 170
Kerüld ki! (Már ha lehet.) Vagy durr keresztül rajta!
    

atus 170 2006. március 1. 20:37   Válasz erre: 169
SZV....--- ha javul az idõ ti mit kezdtek a belvizekkel? Szoktunk kimenni terepre duplakerekes teherautokkal(van egy pár), de mikor elénk kerül egy 100-200 méter átméröjü belviz tócsa minden kedvünk elmegy az egésztõl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ilyenkor mit mond a FÁMA
    

Szabadsag-Vandora 169 2006. március 1. 13:03   Válasz erre: 168
Sziasztok!

Én itt lakom arajtnál és naponta látom a lakásom ablakából,hogy bizony még hó takará el a messzeséget.És mi abba a messzeségbe indulnánk el.Közben Fekti Tibi barátom is felejánlotta szíves társaságát Gyáltól lefelé.A bibi ott van.hogy BP és Gyál közt van a legizgalmasabb rész akár terep szempontjából,akár gépészkesésbõl.Szerinte is eza rész valóban egy csúszós,dombos rész,Gyáltól jó kis homok,de ott is van még hó.
Továbbá az utánfutón érkezõk nála le tudnaának parkolni és a város szélétõl mehetne a dagonya.
Tehát,ha javul annyit az idõ,hogy hó és jég nélkül elmehetünk,akkor talán a már leiratkozottak is eljönnek.Nem beszélve az újonan kedvet kapóktól,atus,Gumikacsa...
    

gunyi 168 2006. március 1. 12:22  
ha marad olyan az idõ hogy +fok meg egy kis szél akkor gyorsabban szárítja a cuccost, s ha hét elejétõl jó lenne az idõjárás.
Azért bizakodom ennyire a jövõ hétben mert 2 hét mulva nem jo nekünk, s nagyon végig akarnék menni.

Jók legyetek, térerõt és egészséget mindenkinek

    

atus 167 2006. február 28. 21:15  
Boccs ezt el b,,,tam van ilyen:-((((
    

Galad 166 2006. február 28. 21:13   Válasz erre: 164
A banditával nem célszerû oda menni!!
    

atus 165 2006. február 28. 16:54  
Bocccs mégsem jó!
    

atus 164 2006. február 28. 16:29  
Nekem jövö héten jön az uj mocim, ha eltoljátok az idöpontot én is jelentkezek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????
Mi van ha nem lesz meg jövö hétre? PASSSz
    

gunyi 163 2006. február 28. 16:21  
kár érte, remélem a jövõ hétvége már nyerõ lesz, mert azutáni hét sovi nekem.

    

Gumikacsa 162 2006. február 28. 12:00  
Istennek hála, akkor már én is tudok menni:)
    

gustaw 161 2006. február 28. 11:55  
Emberek! a Vének Tanácsa terepszemlét atrtott és nagyon elszomorító a helyzet, ezért azt ajánlom, toljuk el a túrát egy két héttel! Sajnálom, hogyha valaki már leszervezte magának ezt a hétvégét, de nem igazán lesz élvezhetõ a motorozás, ha csak nyûglõdni kell! Magam is azt szeretném, ha meg tudnánk tenni az utat szombaton, de kicsi rá az esély.
    

Pépépe 160 2006. február 27. 11:12  
Thu Mar 02 Fri Mar 03 Sat Mar 04
Minimum
Temperature -3°C / 26°F -2°C / 28°F -3°C / 26°F
Maximum
Temperature 2°C / 35°F 4°C / 39°F 2°C / 35°F
Weather various clouds various clouds cloudy, snow showers
    

gunyi 159 2006. február 27. 08:40  
Csõ mindenki,

az egyetlen nagyon rossz dolog terepezés közben, ha ömlik az esõ. Ez nem csak a látási viszonyokat rontja számottevõen, hanem a crossbukóban az arca is szabályosan fáj az embernek, úgy veri a csapadék. A terep meg olyan amilyen, de nincs legyõzhetetlen, csak a megfelelõ jármû nem árt hozzá:)

Én is ott leszek 4-én, az egyetlen kizáró ok a nagyon szakadó, ömlõ esõ lehet. Hóesés, szitáló esõ jöhet.
Be vagyok indulva mint a barkas henger, ugyhogy most már menni kell!
Amugy nálunk is sok mindenkinél az idõjáráson függene a cucc, ha jó lenne az idõ, csak hartáról jönnének négyen!







    

Szabadsag-Vandora 158 2006. február 27. 05:57  
Kibírni sok mindent ki lehet,csak van-e értelme az önkínzásnak?
Most lehet,hogy valaki jót nevet a hezitálásunkon,de nálam is elég sok még a hó.Jó dolg alaposan öszesározni magad,meg a megfelelõ utat hazáig megtalálni...
De az átázott ruhában kinek-kinek még haza kell jönnie.Lesznek a szakaszon nagyon csúszós részek is.Én minimum ötször el fogok akadni,mert másoknak is lesznek ismeretlen utak.Azok is el fogják dobni a technikát.
Ha csak egybõl nem Gyál alá megyünk és az ottani földúton húzunk le Kecsóig.
Én tavaly sima esõ után mentem ki az itteni dombokra és alaposan megízzadva jöttem haza.
Szerintem várjuk kb szerda délutánig és ha nagyon rossz az idõjárás,akkor még eltolhatjuk késõbbre.Én is szeretem az adrenalint,de csupa sárosan nem sok értelme lesz a terepmotorozásnak.Óvatos duhaj vagyok én már.Mennyivel szebb mondjuk esõ és hó nélkül?
Azon kívül a jobb idõ eljöttével talán a bátortalanoknak is megjön a kedve.
    

gustaw 157 2006. február 27. 01:52  
Ja, azt láttam én is, ma igencsak elkelt volna, mert hazavittem a szüleim kocsiját és 16-kor indultam durva hóesésben vissza Kecsmekétre. A krosszcsizmában állt a hólé, a krosszkesztyûre meg a kabátomra ráfagyott a jég. A sisakot a pára miatt nem lehetett lecsukni, és amikor lekanyarodtam a földútra ott már 3 cm friss hó várt amí úgy csúszott, hogy ijedtemben a féket sem mertem meghúzni, csak megvártam míg belassítottak a vizesgödrök. Na szóval megint ráedzettem a HCC-re.
A pénteken tökéletesnek tûnõ földútjaink, viszont ezek után ismét értelmetlenné tehetik az összeröffenést. A kérdés, hogy maradjunk-e következetesek és vállaljuk be, vagy maradjunk az ésszerûség talaján és halasszuk a dolgot jobb idõkre?
Ha csak a magam, esetleg más elszánt Bamakósok edzéseként fognám fel, azt mondanám, Afrikában is várhatnak ránk váratlan helyzetek, itt viszont tényleg nem akarom a terepezéstõl elvenni azok kedvét, akik most akarták elõször kipróbálni magukat földúton egy nagyobb túraenduróval.
Mindenesetre én még mindig azon az elven vagyok, fõleg a mai nap után, hogy mindent ki lehet bírni, és én ott leszek 4-én!
    

boxer 156 2006. február 26. 20:44   Válasz erre: 155
Semmi pánik! A Wunderlicht forgalmaz a GS-hez hóláncot. Izgi lehet.
    

Szabadsag-Vandora 155 2006. február 26. 18:45   Válasz erre: 154
Az éjszakai terepmotorozásnál egy csúszósabb van.A nappali motrozás havas terepen.
Mi lészen a jövõ hétvégén?Vigyünk hajszárítót?
    

gustaw 154 2006. február 24. 22:01  
A terepmotorozásnál csak egy izgalmasabb van, az éjszakai terepmotorozás. Ma délután nekiindultam és nemrég értem vissza, lemotoroztam Kecskemétrõl Soltvadkertig az útvonalat. Örömmel közlöm, hogy sem hóval, sem komolyabb terepakadállyal nem találkoztam! Néhány helyen volt pár méter sár, ami a mostani esõkkel biztos gyarapodni fog, de szerintem nagyon jó útjaink lesznek, ezen a részen. 60-70-es tempót mentem az erdõs szakaszokon is, bár ott tartottam kicsit a vadaktól. Az amúgy süppedõs homok is csak mint egy döngöltföldes útnak tetszett. Ami gáz lehet, majd tényleg a szikes, vagy feketeföldes szakaszok, mert azok kicsit szappanosak, de úgy láttam kisebb kerülõt mindenütt lehet találni, pár méteren belül, a bátrak meg átvághatnak rajtuk.
Úgyhogy a jelszó: Csapatásra fel!
Mindenki készüljön!
    

faki 153 2006. február 23. 19:56   Válasz erre: 152
Viszajelzést ugyan nem kaptam, de Gustawnak elküldtem kb. két hete a tracket, egyébként az e-mail címedet még mindig nem ismerem.
    

Szabadsag-Vandora 152 2006. február 23. 17:19   Válasz erre: 149
Haligali!
Hát,akkor toljuk neki,mint a süket a csengõt?
Faki!Átküldenéd a tervezett útvonalat?Mert el kellene dönteni,hogy ki menjen a maga orra után és ki a másik után.
Vagy ,Gustaw neked már meg van?
Mikor és hol jön össze az apraja meg a nagyja?
Közben sikerült beszerveznem még egy fiút Gyálról,tehát mégse leszünk olyan kevesen.
Ha lehetne egy kérés az elején!
Aki úgy érzi,hogy nagyon viszket a jobb keze és a gázmarkolata az is tanúsítson kellõ mérsékletet azok iránt,akik nehezebb géppel vegy nem megfelelõ gumival érkeznek a rajthoz.Itt az a lényeg,hogy a magunk és egymás örömére motorozzunk egyet a földutakon.
Bosszankodni ráér mindenki otthon a végén,ha egyedül lesz a fürdõszobában.
Talán mások is kedvet kapnak rá ha jobb lesz az idõ.

    

gustaw 151 2006. február 23. 10:03  
Engem a fagy nem érdekelne, igazából még lehet jól is jönne, ha szikkasztaná kicsit a talajt, bár már most sokkal jobb a helyzet mint szombaton volt. A létszám is valszeg a bizonytalan idõjárás miatt csappant meg. Minden az indulás elõtti két napban derül majd ki! Addig is marad a fohászkodás...
    

gunyi 150 2006. február 23. 07:09  
Azért egy picit csodálkozom hogy "csak" 11-en vagyunk, azt hittem több lesz a létszám, de végsõ esetben jó is lesz ez így szerintem.

Jövõ hét elejére faygokat mond, most hétvégére meg esõt, nemtom mi sül ki ebbõl 4-ére.
De megyünk az biztos:)
    

gunyi 149 2006. február 20. 08:25  
Csõ mindenki,

gyerekek jövõ hétvégén már tolatjuk a farát mint disznó a darát!
Nyilván rengeteg még a víz, s nem lesz egyszerû, fõleg a nehezebb és crossgumi nélküli motoroknak, de azért vagyunk hogy segítsük egymást.

A tereprallye is érdekes lehet, bár én sem vagyok egy versenyzõalkat, de most már nagyon ki akarom próbálni magam.

    

faki 148 2006. február 19. 00:06   Válasz erre: 147
A linkelt levélbõl is az derül ki, hogy ez az MNASZ terep-ralley szakágából jövõ kezdeményezés és egybe vág azzal amit pár hete mondott nekem egy (ex)versenyzõ. Többen szívesen látnák újra a motorosokat, érdekes színfolt volt régen is, hiányoznak. Én már szinte biztos, hogy nem fogok bele, de sok sikert annak aki kipróbálja magát! Bennem kellemes emlékek maradtak arról a versenyrõl amin elindultam és sajnálom, hogy nem tudtam folytatni, pedig nem vagyok egy versenyzõalkat.
    

gustaw 147 2006. február 18. 23:32  
Hát én írtam az MAMS-nek a HCC-vel kapcsolatban egy levelet, de válaszra sem méltattak. Meg olvastam egy riportot a múltkor a Hermann Henrikkel, aki az MAMS vezére volt, (azóta leváltották, pedig õ legalább motorozott) miszerint az egész MAMS egy nagy fantomszövetség, vannak, de semmi értelme. Remélem ez a Sasvári kicsit komolyabb figura. Engem érdekelne a dolog, nem a verseny miatt, csak magam kipróbálása végett.
    

faki 146 2006. február 18. 12:34  
Ha valakit komolyan érdekel a késõbbiekben egy esetleges MNASZ terep-rallye versenyen való részvétel, az keresheti a MAMS enduro szakágvezetõjét, Sasvári Sándort <sasomotor@axelero.hu>:
https://irulan.netstudio.hu/pipermail/enduro/2006-February/006908.html
    

Szabadsag-Vandora 145 2006. február 15. 14:08   Válasz erre: 144
Ha a Szentmihályi úton érkezel vagy a Keleti felõl,akkor is látszik egy OMV ott lehet itatni.Aztán balra van a Hotel Pólus és vele szemben egy új fehér lakóház.A zöld kerítés mellett végigjövet meglátod a Mehola üzletházat és az elõtt,mellett van a nulla pont.Kocsit biztonságosan ott lehet hagyni.
    

gunyi 144 2006. február 15. 13:59  
Nekem sincs fényképezõm, de lehet hogy tudok hozni egyet kõcsönbe.
Nem tudja véletlen valaki, a Pólus parkolójába, vagy közvetlen közelében van benzinkút hogy reggel tudjunk tankolni?

    

gustaw 143 2006. február 15. 09:40  
Ja, fényképezõt hozzon már vki, mert nekem nincs!
    

Gumikacsa 142 2006. február 15. 08:30  
eldõlt Urak! Biztos nem tudok Veletek tartani! Fényképeket majd mutattok!
    

gunyi 141 2006. február 15. 07:10  
Csõ gust,

Hartáról megyünk fel igen, ha minden igaz akkor négyen is, de futóval visszük a gépeket (nem rendszámosak a vasak)
2en tuti megyünk.
Ha bármiben tudok segíteni, szólj.
    

gustaw 140 2006. február 14. 14:30  
gunyi te Hartáról jössz fel?
Kocsival, vagy lábon?
    

gunyi 139 2006. február 14. 13:05  
hogy én is hozzászóljak, méghozzá bizakodóan:

ha nem havazik marha sokat már - amire remélem jó esélyünk van, fõleg hogy hétvégére melegedést mond - s kicsit jobb idõ lesz akkor szikkad a föld is.
Ha meg elõtte esik egy kis hó az sem gáz, bajunk nem lehet tõle!
    

gustaw 138 2006. február 14. 12:49  
Na ha más nem szól hozzá a témához akkor én hozzászólok, hogy ne vesszen el a süllyesztõben! Intézkedtem, hogy jó idõ legyen mire megyünk!
    

gustaw 137 2006. február 10. 01:38  
Níva Rulez!!!
Lassan jön a kicsi és mostanában egyre autóvételen jár a zagyam. Hát csak tetszik nekem ez a Nyíva...látom nem vagyok egyedül.

    

faki 136 2006. február 9. 21:19   Válasz erre: 135
Volt ellensúly. :-)
    

Szabadsag-Vandora 135 2006. február 9. 21:05   Válasz erre: 134
Háát!Szólhattál volna.Ma itthon ültem és meresztettem a ...
Talán jó lettem volna ellensúlynak?
    

faki 134 2006. február 9. 19:07   Válasz erre: 131
Kösz, de hycomatságom miatt nem valószínû, hogy én márciusban terepmotorozok.

A track ma megszületett és elküldtem Gustawnak. Kb. 70 km, nekem plusz 10 km keresgéléssel együtt cirka 4 órába telt, két-három megállással. :-) De megérte, ennyit még életemben nem mentem szûz hóban és átérezhettem (sportszelettel) egy holtpontközeli helyzetbõl való visszabillenést is:
http://faki.uw.hu/tmp/niva.jpg
    

Gumikacsa 133 2006. február 9. 11:36   Válasz erre: 132
Ha meglesz az enyém küllõs felni, akkor az öntött felniket odatudom adni... Márcsak az a kérés hogy mikorra készülnek el vélük!
    

gustaw 132 2006. február 9. 11:09  
A leadott kilók engem is vonzanak a dagonya már kevésbé, de reménykedjünk abban, hogy elolvad gyorsan ez a sok hó és jöhetnek a száraz napok. Ennél még a száraz fagy is jobb, mert akkor legalább kemény a talaj.

Emberek! 21x1,6-os és 18x2,5-ös felniket keresek, ha van valakinek plz mail/msg!!!
    

Szabadsag-Vandora 131 2006. február 9. 07:23   Válasz erre: 130
Hali!
Ha már végigcancókázol a szakaszon,akkor lehetsz te a felvezetõ.
Amit mondasz az idõjárással kapcsolatban azt meg kellene szívlelni,mert látva a ma éjszakai havazást...?
Magunkat kínozni nem sok értelmét látom,hát még ha hó is marad!Én is ismerem ezeket az alattomos dombokat.
Minden bizonnyal lesznek olyanok is,akik a maguk kipróbálása és az elsõ örömszerzõ túra miatt lesznek ott a rajtnál.Amint az régebben is megírtam a kedvcsinálást nem feltétlenül egy igazi dagonyával kellene indítani.A terepmotorozásnak valóban a nyugalom és a szép látvány a lényege,az önkínzást azt máshol is lehet mûvelni.
Erre a szakaszra csak akkor megyek ki,ha nagyon kiakadtam és le kell vezetni a mérget vagy,ha szépet akarok látni,mindkettõ vége természetesen a nagy sár,feltekeredett kukoricaszárak,a végén remegõ lábak és jó pár leadott kiló.
    

faki 130 2006. február 8. 14:54   Válasz erre: 128
Nem látom sehol a címedet, írd ide v. írj nekem: faki(kukac)uw(pont)hu

Reményeim szerint holnap végigmegyek a kérdéses részeken (vagy az egészen :-)), így meglenne a Pólustól kb. Üllõ magasságig egy 50-60 km-es darab. Ha ez nektek jó, akkor akár Üllõtõl is kezdhetnétek március elején, esélyesebb végigmenni onnan Kecskemétig vagy ameddig belefér. Azok többnyire már homokos részek. Vagy akár szerintem tolhattok is az idõponton idõjárás függvényében. Olvadás alatt és közvetlen utána a fenti rész elég nagy szívás.
    

Pépépe 129 2006. február 8. 09:59   Válasz erre: 128
Üdv itthon Guszti Bá' !
Nem semmi vagy, ahogy hazajöttél a hideg ellenére rögtön belevágnál egy terepellenõrzésbe! Hát ez a csapadék egy kicsit betett nekünk. A legrosszabb az lesz, hogy elkezd olvadni a teteje, de a föld még fagyos, igy nem tudja elnyelni a felovadt folyadékot. ettõl a tetején lesz egy 15 centis trutyihalmaz vagy 2 héten át. Reméljük, hogy jövõ héten beüt a meleg, és akkor (ha nem lesz több esõ) március elejére akár fel is száradhat. Na majd meglátjuk. Egy biztos: ha sárdagsztás lesz, és otthon maradok.


    

Szabadsag-Vandora 128 2006. február 8. 00:48   Válasz erre: 122
Szia Faki!

Ha van rá módod,kérlek nekem is küldd már át a te útvonaltervedet!
Ma ugyan elõvettema túristatérképet és be is jelültem volna az utat,de a terepre nem tudtam kinemmi.Vajon miért is?
Ha marad a cudar rosszidõ akkor dagasztó verseny lesz belõle?
    

gunyi 127 2006. február 6. 13:10  
hali,

azt is tudom hogy elvileg mindenhova kéne rendszám, én 3 éve no rendszám nyomom, rengetegszer találkoztam rendõrökkel, egyszer se volt gond, 1-2 szer ha követtek, semmi több.
Ami motorom most van azon a gyári dob figyel (ami elég halk), s az is marad egy darabig.
A quados srcén is a gyári van, de ez hangosabb kivitel.
Nem fogok-fogunk pájszerkodni a motorokkal, tudjuk hogy betonon meg kell huznunk magunkat.
    

pandamaci 126 2006. február 6. 13:09  
ha megállítanak,/ és lesz aki megáll :)/ nehogy azt mondjátok ez egy szervezett túra !!
    

Pépépe 125 2006. február 6. 12:33  
Az egyik dolgot L már lelõtte, de van még valami. A rendszám nem csak "beton" utra kell, hanem minden közútra, legyen az szilárd burkolattal ellátott, avagy sem. Baj akkor lesz (lehet) ha a rendszám nélküliséghez esetleg hangos kipuff stb is társul, és akkor pont a nagy létszám miatt a csapatra fogják hívni a rendõrséget...
Azért remélem nem lesz semmi probléma a hatóságokkal sem...

    

l11 124 2006. február 6. 12:28  
Guszti!
"elore fazom az otthoni fogadtatastol,allitolag hideg van."
Hát igen, a fogadtatás tényleg hûvös lesz, azok után amiket írogattál az idõjárásról :)))

Gunyi!
Minket állítottak meg tavaly úgy, hogy kb. 20-an voltunk, de ez mondjuk tényleg ritka

L
    

gunyi 123 2006. február 6. 12:23  
Hali mindenki,

elsõsorban a "rendszámnélküliséghez" szeretnék hozzászólni.
Nem vagyok az a törvényt minden szinten leszaró emberke.
Az én motoromon sincs rendszám, de azon kívül hogy néha elmegyek vele kocsmába vagy tankolni, nem használom betonon. Ha betonra is mindig használni akarnám a vasat, nyilván rendszámosat veszek.
Ez a túra elhiszem hogy érint lakott területeket, itt-ott, meg kell mennünk tankoni, O.K.
Jövünk a túrára tizenpáran, ebbõl nem rendzsámos motor lesz3-4 db.
Szerintem (lehet hogy csak szerintem) a rendszámnélküliek simán be mernek bújni a rendszámosokhoz ha kell - quaddal nyilván nem lehet, de ez van, mindenki a saját felelõsségére megy, ha meg is büntetõznek, akkor is csak a vétkeseket.

Ami még fontos szempont, ha rendõrökkel is találkoznánk, úgysem fognak megállítani ennyi motorost betonon, fõleg hogy kb 20 méteresek a távolságok közöttünk.
Már 4 motorost sem állítanak meg ha együtt mennek - ezt többszörös tapasztalatból mondom.

üdv mindenki, már ailg várom a veretést


    

faki 122 2006. február 5. 15:12   Válasz erre: 121
Elküldtem a trackeket, de nekem az északi rész Bp.-hez közelebb, a déli rész távolabb van, kb. Csömör-Pécel-Úri-Péteri. A keletebbre futó utakat jobban ismerem, de az nincs is nagyon eltárolva (egyelõre).
    

Szabadsag-Vandora 121 2006. február 5. 08:04  
Hello Drusza!

Meg ket nap es otthon leszek.Az en elso utvonaltervem a kovetkezo:
Polus-Csomor-Godollo-Isaszag-Pecel_Maglod-Felopakony.Onnan vegig foldut Kecsoig a Bagolyvar panzio es Csemo fele.
Itt Kualalumpurban ejfel mult egy kicsivel,nem reg ment at a varos felett egy nagy zapor es most nagyon fulledt az ido.Mar elore fazom az otthoni "fogadtatastol",allitolag hideg van.Sajnos a repjegyet nem tudom atkonyveltetni kesobbi idopontra.
    

gustaw 120 2006. február 4. 01:22  
faki, ha van tracked, küld el az emilemre, átnézzük! Köszi...
    

faki 119 2006. február 3. 16:31   Válasz erre: 118
Sziasztok!

Van két trackem amibõl a Bp.-Kecskemét út min. fele kivitelezhetõ (Pusztavacsig) egy kis plusz energiával. A fõvárost megkerülõ rész lakott helyeken is átmegy, itt szerintem a rendszámnélküliség kizárva. A Naplás-tó közelében lévõ M0 építkezés miatt így is kerülni kell. Sok hely sár esetén nagyon húzós. Talán pár héten belül sikerül autóval egybegyúrni a kettõt, akkor elküldöm Gustawnak ha igény van rá. Esetleg Szabadsag-Vandora majd kigazítja, ha tud jobbat.

A rendszám nélküli menetet én egyébként sem tartom jó ötletnek. Ekkora távot nem lehet megtenni aszfaltutak, lakott helyek, benzinkutak érintése nélkül. A hangos kipufogó, krossz gumi, nagy létszám pedig így is elég alapot ad egy esetleges konfliktushelyzethez a természetvédõkkel.
    

Szabadsag-Vandora 118 2006. február 3. 15:43   Válasz erre: 117
szia Oldi!

Tegnap meg Szingapurba voltam es majdnem ott is rekedtem.Mert Szp es Malaysia kozt van meg utlevelezes es klf adminisztrativ papirozasok.Az utolso Szingapuri busszal mentem volna vissza Malaysiaba,de mivel a magyaroknak is ki kell tolteni egy adatlapot az eltartott kb 10 perc ig es a busz nem vart meg.Hat ottrekedtem a hataron.de nem sokaig mert jott egy japan turistabusz,akik epp Malaysiaba tartottak.Nekeb csal Johorig kellett volna eljutni,de 24 kilos hatizsak meg a kamera es egy kisebb masik cucc miatt ali haladtam
De a vegen vbevittek az ottani belfoldi buszallomasra es onnan mar sinen voltam.Azert a hutohaz lassan kezd realis gondolatta alakulni,mert meg par nap es en is megtapasztalom a minuszokat.
Azert iretm a nehez terepviszonyokrol,mert az elso szakaszt azt en vallaltam be es tapasztalatbol tudom,hogy a godolloi dombok marciusban es Isazseg kornyeken olyanok,mint a szappan.En mar ugrottam le parszor ezek miatt.Meg a reggeli hatorai tali is csak akkor menne,ha nalam aludna a fel mezony.Aztana aterepen maximalisan elerheto haladasi sebesseg es a vilagossag fuggvenye se lesz egyenes vonal.
Na.mindegy van meg ido ezeket a reszleteket megbeszelni.
De en azt mondom,tovabbra is,hogy inkabb legyen ez elsore egy kedvcsinalo,mert annak idejen is errol volt szo.Csupan erofelmero es utana talan a kovetkezo evben lehetne belole veresen komoly csapatast rendezni.
Na ez a billentyuzet nem egeszen magyaros,de talan ertheto miit akartam firkalni.
Sovargok a magyar sor.)na szoval olyan,mint aaz Arany Aszok fele utan,mert ez egy iszlam orszag es bazi draga.
Legyetek jok es a jovo heten mar en is vacogni fogok.
Tsaa
    

Oldi 117 2006. február 3. 00:58   Válasz erre: 114
Te Vándor!

1-re jobban tisztellek, - bátor fiú vagy!... Ez az utsó jókívánságod, - köszi...
Nem félsz, ha hazaérsz még ebben az évtizedben, a közeli jóbarátaid bezárnak egy kicsit valami jól mûködõ hûtõházba??? (Ha egyébként nem lenne éppen, a nálunk szokott -20..) üdv
    

Evebaby 116 2006. február 2. 23:45   Válasz erre: 115
Na szijja WROLLI!
Szerintem kicsit hosszú a Bp-Baja táv,de nem teljesíthetettlen az tény.A kötél az útra valóban nem hüjeség,bárki elakadhat,fõleg ha dagonyatúra lesz.Mi is szeretjük a nagyobb tempót,látom neked nem babettád van,de ez tömegesen kivitelezhetetlen.Mi szerintem megyünk és kipróbáljuk magunkat!
Most ennyi...Minden yót!
    

WROLLI 115 2006. február 2. 23:31  
elöszsör is HELLO mindenkinek!

hät igen,akär lehet nagyon jo is ez kis tura.en meg nem voltam ijenen sajna.szivesen ki fogom prob. ha tudom.
szerintem + lehet csinani,de mindenleppen kell egy kis tapasz-talat.szerintem.az 1.ötletem v. ajanlasom az minden-
kepen 1kötel 2-3resz-vevönkent a sorban.a sor az lenyeg sztem is.elöször soknak gondoltam a 15 föt(ennyit haltam),de egyre inkabb ugy gond.,hogy +lehet csi..bar en szeretem a nagyobb tempot,kevesebben,azee eegurulok barhogy,csak kinn legyek a terepen.egyelöre ennyi. tsa!
    

Szabadsag-Vandora 114 2006. február 2. 15:26  
sziaszok!

Bocs,de en konnyen szolok bele e szingapuri 40 fokos melegbol!
Szerimtem az elso bemelegito kor idojaras szempontjabol korai.En ugyan vallaltam az elso BP Kecso tavot felvezetni,de a tapasztalatom szerint a talaj ilyenkor meg olyan,mint a szappan.Aztan vannak meg olyanok is,akik nem mentek terpen es az elszantsagukat elsore nem egy nyakig dagonya turaval kellene kiprobalni.Aztan a terepen valo haladas,tajekozodas,esesmkeles,eltevedes,lemaradas tobbiek egyben taratsa miatt es a korai setetetedes miatt se tul jo.Szerintem egy honapot tolhatunk rajta es addig talan meg tobbeknek megjon a kedve.A szervezok lejarhatnak a tavokat es kedvcsinalo elmenybeszamolokkal szolgalhatnanak a tobbieknek.
Bocs,ha ezzel rosszat szoltam volna,vagy olyan tema nyitott kapijat dongetem,mert a hozzaszolasokat csak epp atfutottam.
A jovo het elejere mar otthon leszek en is.Addig is jo fagyoskodast.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők