NOrbixj | 2951 | 2008. január 29. 22:40 |
semmi baja a vaznak :) a villak mar keszulnek.Mar csak az elso kerektengely hianyzik.Valakinek esetleg nincs egy felesleges !?:)
|
NOrbixj | 2950 | 2008. január 29. 22:37 | Válasz erre: 2948 |
ha jol emlexem a prospektusaban olvastam hogy az az..de ha nem az akkor ott egy csavar es annak a feje horzsolodott le,
|
Berber | 2947 | 2008. január 29. 16:12 | Válasz erre: 2946 |
A tanknál az az elnyílás nem kérosodás a vázon? a keresztmerevítõ mintha hátra tolta volna a felsõ vázkeretet. Tehát a keréktáv mérés valóban aktuálisnak tûnik..... A többi megoldható. Le kéne totálkároztatni. 5-600 eFt-és a romot kapd meg (a rom értéke 150-200 lesz), és abból tip-top. Viszont a vázat nagyon be kéne nézni. Ennyire frontális koppot még nem tapasztaltam, pedig nem mehettél sokkal. Az e-bayról minden meghozható.... talán a kipuval lesz gond.
|
NOrbixj | 2946 | 2008. január 29. 14:30 |
a vaz nem serult.legalabbis nem lattam sehol nyomot,illetve a szerelo sem. koszonom :) |
antpeter | 2945 | 2008. január 29. 13:44 | Válasz erre: 2937 |
Szia A képen úgy néz ki,hogy a váz is megnyekkent.A tank alatti részen nem hajlott meg a váz?Remélem szezonra elkészülsz vele.Sok sikert!A bukócsõ nem csak a motor védelmére jó.Gondolom a lábat is védi csúszásnál,dõlésnél. |
Jose | 2944 | 2008. január 29. 13:33 | Válasz erre: 2942 |
Pedig ezt a bukócsõ kérdést halogattam csak, de ezek után ráfekszem a témára. Jó munkát! |
NOrbixj | 2942 | 2008. január 29. 13:18 |
Jose az olajlereszto csavarra esett a moci,es lehorzsolodott..onnan csopogott az olaj.ezert is kellett nekem a csavar :) a ket db oldal elem ami az ules alatt van csak repedt.De abbol mar vettem ket ujat. bukocso kotelezo...en mar masodszorra szivom meg :( |
Jose | 2941 | 2008. január 29. 13:15 | Válasz erre: 2936 |
Ha mûszakis paripával mész ki az utakra az nem fog zavarni? :-DD Kérünk majd egy matrica (érvényességi) felvételt. :-))))) |
Jose | 2940 | 2008. január 29. 13:12 | Válasz erre: 2939 |
SAJNÁLOM, hogy így kell látnunk a paripádat, de itt nem csak az elsõ futómû ment el.Valami olaj is folyik alulról, meg hát az elemeken is van mit csinálni a kipun kívûl.Ez a kép megerõsítette bennem, hogy bukócsõ projektre kell koncentrálnom, és utána az oldaldobozokra. :-(( |
kilajsanyi | 2938 | 2008. január 29. 11:47 | Válasz erre: 2937 |
de legalább így láthatod mennyivel jobb a naked változat..:) egyébként elsõ ránézésre nem vészes, de kérdezd Berbert õ most lett kész egyel. |
NOrbixj | 2937 | 2008. január 29. 10:59 |
http://kepfeltoltes.hu/080129/000_0308_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/080129/000_0309_www.kepfeltoltes.hu_.jpg sajnos az neyim meg csak ilyen :( pedig a regisztraciomnal meg szep allapotu :( de sajna egy peugeot befordult elottem ugy 60nal...egyszer nem megyek 100al :( |
Berber | 2936 | 2008. január 29. 08:48 |
Még 1-et kell aludni! Paragraf paripája is szép, de kisdobos segít ahol tud :-) |
Berber | 2934 | 2008. január 28. 19:56 | Válasz erre: 2930 |
Legyetek erõsek! Paragraf is járt fehérváron! Tudom! :-)
|
Vilman | 2933 | 2008. január 28. 19:41 |
Áááá a buszon sem lett volna sokkal melegebb. Meg drágább is mint a bemotorozás, ráadásul ott a várás is. Egyértelmû volt. |
Jose | 2932 | 2008. január 28. 18:45 | Válasz erre: 2931 |
Jó csávó vagy!! :-))Buszon melegebb lett volna, de arra várni kell.
|
Vilman | 2931 | 2008. január 28. 16:04 |
Na bemotoroztam. Hát nem volt melegem mert Fehérváron fúj a szél mint a vadállat. DE MOTOROZTAM !!! :D
|
Berber | 2929 | 2008. január 28. 14:05 | Válasz erre: 2928 |
Most bejelentkeztem, holnaputánra (szerda) Vizsgára!!!!!! :-P :-O mondom 2 azaz kettõ nap mulva tudtak csak fogadni! Persze elõtte megnéztem a hosszútávú idõjárás elõrejelzést!
|
Jose | 2928 | 2008. január 28. 13:45 | Válasz erre: 2927 |
Már jó lenne lepapírozni a paripát még mielött valami szolgálunk és félünk rendõr nõõõõõ lekapcsol.Egy alkalommal engem is elkaptak lakotterületen belül 30 helyett 42-vel, de úgy ugrott ki elém a zsebrendõrnõ a járdáról, mint valami körözött elé.Nagy izgalmában a sapkáját alig tudta rendesen feltenni.De ezek után és a groteszk megnyílvánulást követõen igen határozottá próbált válni. :-))))) Vigyázz Berber!!
|
Berber | 2927 | 2008. január 28. 12:56 | Válasz erre: 2926 |
Asszem kikanyarodok én is..... Csak ide, kis körre, és irigykelõdök...
|
Jose | 2926 | 2008. január 28. 12:40 | Válasz erre: 2925 |
Ez nem kérdés!!!!!! Van szupi ruhád, az út nem havas , nem esik jég, szépem süt a nap, stb. stb. csak egy érvet sem tudnék felhozni arra, hogy miért ne. :-)))))))))
|
Vilman | 2925 | 2008. január 28. 10:55 |
Mindjárt (fél 2-re) mennem kell fehérvárra. Szerinted bemotorozzak ?
|
Jose | 2924 | 2008. január 28. 09:14 | Válasz erre: 2923 |
Jól beszéltél!! Ha nem a melóhelyemen ülnék(direkt nem használtam a dolgozni szót) , akkor most is nyergelnék egyet az tuti.
|
Vilman | 2923 | 2008. január 28. 09:10 |
Mi sem mentünk többet elõzõ vasárnap Jose ! De mentünk valamennyit és ez a lényeg !
|
Jose | 2922 | 2008. január 28. 07:45 | Válasz erre: 2916 |
És hogy tudsz még írni? :-DDD Jól van ez csak nekem poénos! Én is csak egy órára tudtam szombaton lepattanni.80 km. nem egy nagy táv. :-(( |
Berber | 2921 | 2008. január 28. 07:13 | Válasz erre: 2920 |
http://www.youtube.com/watch?v=Rda1XBh8fS0&feature=related
|
Berber | 2920 | 2008. január 28. 07:11 |
Nekem ez a videó teccik. Nem tudom mi a másik moci, de nem 61 pacás, azt mégse...... <object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Rda1XBh8fS0&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Rda1XBh8fS0&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object> |
kilajsanyi | 2919 | 2008. január 27. 22:35 | Válasz erre: 2918 |
hát, hogy miként lehet valaki ekkora geek... :) |
Vilman | 2916 | 2008. január 27. 17:06 |
Szintén zenész. Tegnap disznót vágtunk, nem volt idõm motorozni...
|
imo | 2915 | 2008. január 27. 12:26 | Válasz erre: 2914 |
Ja Berber nekem is pont ez a bánatom ! A tegnapi napot jól elautóztam :-(((( Most meg nézek ki az ablakon,csupa sár minden :-(((
|
Berber | 2914 | 2008. január 27. 12:07 |
Hülye annyát az idõjárásnak! :-S Annyira rá voltam élesedve erra ganyé vasárnapra! Megüt a guta! Majd el fújja a házat a szél, én meg nézek ki a pacsás ablakon! Tegnap még full meleg volt, egy komolyabb csibészkedésre! Ez nem igazság! Legfeljebb festem Paragraf cuccáját..... csak 2x kezdem :-( és még koránt sincs este. |
Jose | 2913 | 2008. január 27. 09:48 | Válasz erre: 2911 |
Akkor az egy erõgép!!!! De gondolom nem a Bamakóra készül vele Apukád. Képeket, pite sõõõn! :-) |
Jose | 2912 | 2008. január 27. 09:46 | Válasz erre: 2907 |
Köszi a dícsérõ szavakat!! Nem csak szép szerintem, de még szerkezeti szempontból is a toppon van már.Úgy éreztem a tesztelésen, hogy most elindulnék már vele az Adriára :-)))) is. Azt azért hozzá kell tennem, hogy az indexek cseréje nem jött volna létre, ha az Imo XJ Pajti nem ajándékozott volna meg egy garnitúrával, amit csak pótólnom kellett, mert a négy db. most egy kicsit húzós lett volna. Szülinapomra pedig elterjesztem a családba a hátsó gumi cseréjét. :-))) Mûszakira a kocka kopás végett a közepe már nem megy el. |
imo | 2911 | 2008. január 26. 22:29 | Válasz erre: 2909 |
HI Jose ! Csak látni akartam az érem másik oldalát is ! Nagyon tuti lett ! Milyen motor ? :-)))) Egy 50cm/3 piaggio 5LE !! :-))) Megy mint a veszedelem !!! :-)))))))))))))))))))))))))))))) 45Km/h Képet holnap dobok fel.
|
Jose | 2910 | 2008. január 26. 20:04 | Válasz erre: 2907 |
Jose | 2909 | 2008. január 26. 19:56 | Válasz erre: 2908 |
Igen!!! De milyen kérdés ez? :-)))Olyannak ismersz, hogy fél munkát végzek? Küldjek a Fiamról is képet? :-DDDD Stram csávó! Na és milyen a Gép? Abban milyen motor van? ![]() |
imo | 2908 | 2008. január 26. 19:41 | Válasz erre: 2902 |
Nagyon szép lett, sokat dob az index rajta :-) A másik oldalon is ilyenek? Ma a fater kocsijával furikáztam holnap ha jó idõ lesz akkor holnap megyek egy karikát :-) 3 hónapja nem ültem rajta, nem is értem,hogy hogyan bírtam eddig ki !!
|
Bundi | 2907 | 2008. január 26. 19:40 | Válasz erre: 2902 |
Gyönyörû lett a VAS :-) Berberét már agyon dícsértük és még most is meg szoktam nézegetni, annyira mesteri a munka. Március 15-én elvakítunk minden más típust a szép Yamaha XJ Paripákkal. Csak az enyém is lenne már kész. Nagyon jónak ígérkezik a kecskeméti buli is, a srácok akik kimondott szervezõk, a mai napon is lejárták a tervezett útvonalat.
|
Berber | 2904 | 2008. január 26. 18:59 | Válasz erre: 2902 |
Anyám! Ez a gép nagyon jól néz ki! Gyönyörû lett! Egyébiránt én se voltam itthon :-))))))))) |
Jose | 2903 | 2008. január 26. 18:38 | Válasz erre: 2899 |
Szerintem ami késik az nem múlik!! (Adria)Az ember azért tervez, hogy aztán azokat sorban megpróbálja megvalósítani.Mi is a jó abban az Adriában? :-DDDDDDDD
|
Jose | 2902 | 2008. január 26. 18:31 |
Bundi | 2901 | 2008. január 25. 21:21 | Válasz erre: 2900 |
A fõoldalon a túrák közt megtalálod a BMW 24 órás versenyt. Bár mi inkább a Honda által szervezettre mennénk, már megbeszéltük, a tervek szerint idén az útvonal talán külföldre is kikanyarodik. Na találtam Neked valamit! - 2006. augusztus 5-6 - Szallerbeck Bike Marathon ... megint "Ismét összejöttünk a tavalyi összeállításban, hogy elinduljunk Szallerbeckék 24 órás túraversenyén. Nem tudom, hogy mi vesz rá minket, hogy sokadszor is egy teljes napon és a fél országon át motoron üljünk. Talán úgy vagyunk a motorozással, hogy amit véghezvinni érdemes, azt túlzásba vinni is érdemes. A verseny reggelén fél kilencig kellett regisztrálni a rajtnál. Ez egy kicsit korainak tûnt, de mindegyikõnk fel tudott kelni idõben, talán amiatt a bizonyos zabszem miatt. A Honda szalon parkolójában gyülekeztünk és ahogy ez lenni szokott kütyüket szerelgettünk, motorokat mustráltunk, ismerõsökkel beszélgettünk a rajt elõtti eligazításig. Már az eligazításból kiderült, hogy a szervezõk nagyon komolyan vették a tavalyi kritikákat és mindent megpróbáltak, hogy a verseny még jobb, még profibb legyen. Az is lett. Talán a tavalyinál is családiasabb hangulatot és felkészült stábot biztosítottak. Az elejétõl kezdve azt érezhettük, hogy törõdnek azzal, hogy jól érezzük magunkat. Így nekünk már csak arra kellett figyelnünk, hogy a nagyon jól kidolgozott itiner alapján biztonságban és pontosan végigmotorozzuk a közel 1200 kilométert keresztül-kasul a Börzsönyön, Cserháton, Mátrán, Bükkön, Hernád-völgyén, Zemplénen. Az útvonalleírás pont annyira volt részletes, hogy komolyabb térképböngészés nélkül meg lehetett találni a pontos utat. Nem volt benne szájbarágósan az összes forduló és falunév, így azért kellett figyelni az útba igazító táblákat és tereptárgyakat. Látszott, hogy sokat dolgozhattak az itineren. Nekivágtunk. Egész nap esõfelhõk kergettek minket, vagy mi mentünk utánuk a vizes úton, de esõben csak az utolsó ötven kilométeren kellett mennünk. Nem is volt baj, hogy nem volt kánikula, mert valószínû, hogy sokkal fárasztóbb lett volna 35 fokban teljesíteni a távot. Kelet-Magyarországon zajlott a verseny, így sokkal rosszabb minõségû utakon kellett mennünk, mint tavaly. Mégsem voltak annyira rossz utak, mint a két hónappal azelõtti BMW 24 óráson. A rosszabb utak talán csak azokat zavarták igazán akik sportmotorokkal indultak. Szerintem kell ennyi nehezítés egy ilyen típusú túrába. Szerencsére az utitervben szerepelt a 24-es út a Mátrán keresztül. Magyarországon a Mecsek mellett a Mátrának ez a része ami a leginkább alkalmasabb egy kis tudás- gumiperem- és lábtartó csiszolgatásra. De ezen kívül még sok szerpentines szakasz volt, csak egyiken sem volt annyira jó az aszfalt, mint a 24-esen. Nem tudnám felsorolni az összes szép helyet ahol jártunk, de a kettõ ami legjobban megmaradt az a naplemente a Rakaca víztárazó mellett és a napfelkelte valahol Ózd közelében. Bár versenyben voltunk mindkét helyen megálltunk néhány percre. A verseny felénél - az esti egyórás pihenõnél -négyfõsre bõvült kis csapatunk. Magyar Csaba (MaCS) lett új társunk, mert õt elhagyta a csapata és nem volt kedve egyedül végigmenni a maradék több mint 500 kilométert. A hajnal ezen a versenyen volt a legnehezebb mindannyiunknak. Háromszor is meg kellett állnunk útszéli extra pihenõre, hogy átlendüljünk a holtponton. Végül délelõtt tíz körül sikerült célba érnünk, így közel két órát kellett várnunk az ebédre és az eredményhirdetésre. A kajára nem, de az eredményre érdemes volt várni. MaCS, aki adminisztratíve egyedül teljesítette a távot különdíjat kapott és szomorkodhat, hogy nem volt saját csapata, mert az eredménye alapján második lett volna. Nekünk a harmadik helyet sikerült megszereznünk úgy, hogy 2,5 kilométerrel mentünk többet a verseny szervezõi által elõírt távnál." |
Berber | 2900 | 2008. január 25. 20:54 | Válasz erre: 2899 |
Ezt a hibapontot nem értem! Valami ügyességi, vagy KRESZ is van? :-OOO Hol lehet tályékozódni? Naaaaa nem mintha arra gondoltam volna csak kérdem. Csak hogy tudjam mekkora marhaság az egész. Szal hol is?
|
Bundi | 2899 | 2008. január 25. 16:52 |
Sziasztok! Mint Jose csapattársa a 24 óráson. Én azért szeretnék indulni: - hogy a lehetõ legkevesebb hibaponttal végig csináljam a versenyt, - hogy elmondhassam magamnak, még meg tudom csinálni, - hogy a részvétért kapott oklevelet és a motorom fényképeit kb. 40-50 év múlva nézegetve az öröm könnyeit törölgethessem ( természetesen addig is) - hogy a fiamnak, lányomnak, unokáimnak mesélni tudjak (kicsit tódítva is) - mikor a fiam motorozni kezd, Vele is meg tudjam közösen csinálni - mert csak jót hallottam ezekrõl a versenyekrõl ( a pár rosszra már nem is emlékszem) - azért, hogy miután beértünk a célba Berber kezet fogjon velünk és azt mondja: "De jó, hogy rábeszéltetek és elindultam veletek, vendégeim vagytok egy üdítõre" :-)) (Jose már meg is van a csapat!!!!!) - + amit már Jose is leírt. Én is tudom, hogy akár kirándulhatnánk vagy másmerre is motorozhatnánk, de ilyen az ember, sok mindent kipróbálna. Én nem a versenyt megnyerni indulok elsõsorban, de mindent igyekszem megtenni azért, hogy jól szerepeljünk. Egyébként egyre több a fertõzött, hisz már két ilyen jellegû verseny is van egy évben és egyre többen jelentkeznek. Nem is hiszem, hogy egyébként különösebben meg lehetne magyarázni a miértjét, ez belülrõl jön, egy kis kaland utáni vágyakozás. Persze van aki a Földet motorozza körül, van aki repül, mi ezt szeretnénk megpróbálni és csak egyszer vetettem fel Josénak aki rá is harapott rögtön. Tudom én Csabikám, hogy Téged is foglalkoztat, csak kéreted magad :-))) |
Berber | 2898 | 2008. január 25. 16:37 | Válasz erre: 2896 |
Grrrrrrrrrrr :-S Ezt jó bekaptam. :-( Szóval csak a tisztaság miatt tolod ki a 24 órásra. Aztán jöhet ujra az árnyék+sör, és meséled, hogy mennyit motoroztál fiatalabb korodban. ;) Azér lehet megnézlek. Meg viszek nyershúst a nyereg alá, aztán barbeque-zunk! :-DDDD !! Többet érne leszaladni az Adriára ugrani egy fejest! Csak úgy ad-hoh, ötletszerüen. (Nyissak egy ilyen túrát? :-O) A csavarba meg tegyetek mágnest! Az kiviszi! :) |
Jose | 2897 | 2008. január 25. 12:55 | Válasz erre: 2892 |
Az alátét lehet réz,de ne félj az aluminiumtól sem.Az a lényeg, hogy egy ilyen tömítést csak egyszer használj, utána kuka.Érdemes a csavarbóltban venni egyszerre vagy 10 db-ot.Jó a szavideje. :-DD
|
Jose | 2896 | 2008. január 25. 12:51 | Válasz erre: 2891 |
Miért jó nyaralni ? Tudom kérdésre nem illik kérdéssel válaszolni.De! Azért, hogy élményekkel legyél gazdagabb úgy, hogy az APEH ne tudja elvenni.Ha már járókerettel megyek legalább elmondhassam, hogy ilyet is tettem. Ezt sem hagytam ki. Amortizálás? A MOTOR, mint tudjuk egy közlekedési eszköz amelyet robbanó motor hajt.Egy gép többet károsodik, ha nincs a funkciójának megfelelõen hasznosítva.Állásában a ( szintetikus, vagy ásványi) használatkor felhordott olaj elválik-elkúszik a fém felületekrõl, ami korróziót von maga után.:-))))))+a közös élmények által ismersz meg EMBEREKET. De szerintem gumicsirke! :-)) |
krisztian.fz6 | 2895 | 2008. január 25. 12:25 | Válasz erre: 2893 |
bármelyik traktoros vagy hasonló boltban vesz hozá 10 ft-ért réz alátétet. Ha kemény az alátét, akkor a gáztûzhely fölött felizzítja majd hírtelen lehûti és lágyabb lesz, tökéletesen tömít.
|
kilajsanyi | 2893 | 2008. január 25. 11:20 | Válasz erre: 2892 |
egy jótanács. alátétet is rendelj hozzá , pár forint és sokmindentõl megment.. :)
|
NOrbixj | 2892 | 2008. január 25. 08:36 |
koszonom Jose! Bontosnak nem volt,a kornyekemen a XVII.keruletben mas bontost nem tudok.Igy hat marad a LOUIS vagy a BIKERWORLD es az univerzalis csavar.Amugy abszolut nem veszes 1490.- ert!
|
Berber | 2891 | 2008. január 25. 07:54 | Válasz erre: 2889 |
Nahhh kezdhetek agyalni a tuningoláson! Nem bírnám elviselni, ha 25 éves matuzsálemekkel le elõznének! Magyarázd már el, mire jó egy 24 órás meccs? Azonkívûl, hogy amortizálod a gépet, bebizonyítod, hogy jé, tényleg lehet vele menni egy egész napot is, és hogy a Te becses farod sincs vasból? Mekk nem értelek te Elek!?! |
Jose | 2890 | 2008. január 25. 07:32 | Válasz erre: 2888 |
Biker World-ben láttam.De egy bontós is tud neked bizos prezentálni olcsóbban. Üdv itt Nálunk! Végre gyûlik a nép.Nem dolgoztunk hiába. :-)) |
Jose | 2889 | 2008. január 25. 07:30 | Válasz erre: 2882 |
Tegnap be is járattam!!!!!!!!!!!!!!! Nagyon szupi! Nem is gondoltam, hogy a kormány ilyen könnyen is fordítható.:-)) Sõt! Más is volt olyan idióta, hogy az orrfolyást vállalva felnyergelt, így még inthettem is.Szombat esélyes az átjáratásra.Csak az ásványi olaj miatt, hogy ne csapódjon ki belõle valami káros anyag az állásban.:-DD A vezérlésem majdnem olyan mint a mostani paripák bejáratós idõszakában!!! Vigyáztam!! |
NOrbixj | 2888 | 2008. január 25. 05:10 |
Valakinek egy tartalek olaj leereszto csavarja nincs!?:D vagy tipp hogy hol talalok ilyet!?Luisban van univerzalis,ranezesre jo is lenne,olyasmi mint az eredeti.De jobb lenne gyari..
|
kilajsanyi | 2887 | 2008. január 24. 20:32 | Válasz erre: 2857 |
Antpeter! 5833 km - ed van akkor idénre. Abba belefér egy Adria oda-vissza meg a helyi kanyargások ( durván 2500 km ). Ha megkerülöd Magyarországot az is kábé ennyi ( 2800 ). A maradék 533km-t meg már nem nehéz a környéken letolni. :) |
NOrbixj | 2885 | 2008. január 24. 15:46 |
az a "baj" hogy nekem a regi lampasom van :S amugy mennyiert adod!? Nincs ez fent a vateran!?:) |
NOrbixj | 2883 | 2008. január 24. 13:42 |
Hali Nincs valakinek egy elado XJ600-as lampaja!?N-es.vagy esetleg S-es.. |
Berber | 2882 | 2008. január 24. 12:46 | Válasz erre: 2881 |
Azóta eltünt a hapi mi? Én is hallottam olyanokró akik állítólag találkoztak a Krisztiánfz6 fedõnevü CIA ügynökkel meg az UFO-al.. ezek mind eltüntek. :-S Félek! Olaj: Az olajgyártók is az ásványit ajánlják bejáratáshoz, de utána már nem. Jose, a tiéd még bejáratós? (Az, hogy a munkába ezzel jársz be, nem ugyanazt jelenti!) |
Jose | 2881 | 2008. január 24. 12:36 | Válasz erre: 2879 |
Hát akkor mirõl beszélünk? Ugye, hogy a gyár nem véletlenül jelölte meg az ásványit? 10-30-as olaj már nincs, de itt az alsó érték (dermedési fok) ami nekünk kell. a másiknál pedig a felsõ a nyári idõszak miatt.Ez megmagyarázza a 15-50 es olajválasztásomat. Kész a paripa! Így a benne lévõ olajjal szombaton, ha nem lessz cudar világ, megjáratom :-)))) Úgy látom Berber megtette az elsõ lépést az átkereszteléshez " CIA " ,de ez ne flusztráljon ám! Én már láttam olyat aki látott Téged motorozni. :-)) |
Berber | 2880 | 2008. január 24. 12:09 |
Nem tom, észrevettétek e? KrisztiánFZ6 figyel. Ritkán ha szól egyet, bár okosan. És mindenütt ott van. Mint a CIA. Én félek. Egyre inkább félek. Behatol az életembe, lehalgatja a telefonjaimat, elolvassa a méljeimet...... és rejtõzködik. Valaki látta már motorozni? :-D
|
kilajsanyi | 2879 | 2008. január 24. 10:29 | Válasz erre: 2878 |
ez nem hinném, hogy hóbort...a 20w50et meg még egy markoló se enné meg. Egyébként 20w50-tõl 10w30 van elõírva a 750-esnek ( 41Y, 41M ha jól tudom ) . már 30 éve gyártanak szintetikus olajat csak a vasfüggöny mögé nem jutott el. A banditos cikk meg jó és nem marketinges hanem olajmérnök. Nagy különbség. A marketingest már kilóméterekrõl érezni. :) |
Jose | 2878 | 2008. január 24. 09:11 | Válasz erre: 2875 |
Már idén 25 éves a Vasmadár de ez az új "hóbort" (szintetikus olaj ) nem fog eltántorítani a gyár által megadott mínõségû ÁSVÁNYI !!!!!!! olaj használatától. :-)))))))))))))) Majd ha tudok venni egy zsír új paripát egyszer akkor azt a 0-tól szintetikussal kínálom, addig viszont nem érdekelnek a gazdasági érdekeik által vezérelt cégemberek reklám nyilatkozatai. :-DDDDDDDDDDDD |
Jose | 2877 | 2008. január 24. 09:05 | Válasz erre: 2869 |
Na ezt az olajat jól kiveséztük! :-DDD Már tudom azt is hogy személy szerint ki milyen löttyöt tesz bele. :-) Peti! Ismerõs a szitu a 15 nappal. :-((Miért nem szóltál a rendelés elött? Vagy a pénz nem számít? :-)) Írtam, hogy van kedvezményem. Ne izgúúújál Berber kolléga! Csak nagykéssel tudnál megsérteni és Kecskemétre sem egyedül mész szerintem!!!! Ma visszavittem a szelepfedelemet az összeszereléshez és remélem szombaton jó lesz az idõ, mert akkor lóra Magyar! |
Berber | 2876 | 2008. január 24. 07:29 |
Mi történik, ha a használt olaj viszkozitása az adott hõmérsékleti tartományból kiesik (pl: SAE 10W40 35°C-nálk vagy SEA20W-50 -20°C alatt) ? Magas hõmérséklet mellet a gyengébb minõségû olajok magasabb olajfogyasztáshoz, erõsebb kopáshoz, és még motorsérüléshez is vezeethetnek. Jó minõségû olajok, itt nem okozhatnak problémát. Aélacsony hõmérsékleten hidegindítási problémák jelentkezhetnek. Andreas Philipp, Shell |
Berber | 2875 | 2008. január 24. 07:28 |
El kéne olvasni a linket,nagyon jó.... "Milyen elõnyöket nyújt a szintetikus olaj az ásványolajokkal szemben? : Kisebb olajfogyasztás, kisebb kopás, jobb hidegindítás, nagyobb biztonság extrém körülmények között is, kevesebb lerakódás a motorban, nagyobb megbízhatóság, hosszú élettartam, nagyobb teljesítménytartalék. Alexander Hornoff, Motul " |
krisztian.fz6 | 2873 | 2008. január 23. 21:04 |
http://www.bandit.hu/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=33 érdekes
|
krisztian.fz6 | 2872 | 2008. január 23. 21:03 | Válasz erre: 2870 |
Ne fejeltsük szerintem azt sem el, hogy a vizes blokkoknál ott a víztér ami zajcsillapító és többségük hidrós. kilajsanyi, melyik hidrós??? többségük nem hidrós |
krisztian.fz6 | 2871 | 2008. január 23. 21:02 |
xj-be mindig R4-es 10W50-est használtam, nem ette, és még a 200-at is vitte, pedig sok km volt benne.
|
kilajsanyi | 2870 | 2008. január 23. 20:50 | Válasz erre: 2851 |
a halk váltóhoz meg a halk szelepekhez csak annyit fûznék, hogy a sûrûbb olaj kitölti a mûködési hézagot azért nem zajos pl a váltó, de ez nem feltétlenül jó. "Csattogó szelep" sem feltétlenül a szar olaj miatt van....lehet, hogy nincs szelephézag, vagy baszom "vastag az olaj" Ne fejeltsük szerintem azt sem el, hogy a vizes blokkoknál ott a víztér ami zajcsillapító és többségük hidrós. Az, hogy ki mit érez szerintem huszadrangú. Olajat szép csomagolással adnak el. Aki mást mond az hazudik. De télleg :) Viszkozitásban a kézikönyv 4 v 5 fajtát ad meg....tehát mindenki azt tesz bele amit akar, de a minõsítéstõl eltérni nem szabad. 7 év valvoline 10w40 api sg tél, hó, nyár tengerpart és a motor még meg..ráadásul nem is eszi. |
antpeter | 2869 | 2008. január 23. 20:17 |
Köszi,ma megrendeltem a membránt.Elvileg 10-15 nap múlva jön.Ugye milyen ismerõs,Jose.:-)) Jobbulást Bundi |
imo | 2868 | 2008. január 23. 19:50 | Válasz erre: 2865 |
Berber az még messze van :-( ! Az évadnyítón mindent megbeszélünk!!! Ha nem jön közbe semmi pl :Austriai, Szlovéniai tura akkor megyek Kecskemétre :-)
|
dacamoped | 2867 | 2008. január 23. 18:39 |
Szerintem a mai világba már mindegyik olaj tudja amit a teljesítményszintje követel. Persze vannak olyan olajak amelyeken több marketinges dolgozik mint mérnök. Lásd : csicsás szines doboz. Emlékeztek azokra az idõkre mikor még a fehér kocka dobozos Mol Carrier olaj volt csak.. akkor is voltak motorok. és mennek a mai napig |
Berber | 2865 | 2008. január 23. 17:54 | Válasz erre: 2863 |
:-))) Nem meg sértödik! Hûti a sört! Kezd aktualizálódni a dolog! :-D Majd egy túrán megfüllejük, micsoda zajok jönnek a blokkokból, azt ítélkezünk a nagy olajtrösztök fölött! Konklúzió az olajtémában, egyenlõre: Minden jó, de legjobb ha olaj van benne! :-O Én õszintén, nem megyek el a Kecskeméti Puszta Partyra (KPP), ha csak egyedül leszek XJ-s. UFF. Bundi jobbulást, mindannyiótoknak! Hiába az életmód puhánnyá tesz........ (Markolatfûtés, fûthetõ ruha...) Bezzeg eleink! Az volt a jó idõ ha fingott a ló! (Bocs) Ugyis járok arra, majd viszek virágot! Csak gyógyulgassatok! |
imo | 2864 | 2008. január 23. 16:30 |
Jose | 2863 | 2008. január 23. 15:57 | Válasz erre: 2861 |
JOBBULÁST!!!!! Miért fogadtok el mindent az idegenektõl?Influenza? Madár? :-DD Én is ajánlom az ásványit és ha nem nagyon mész így hidegbe,akkor a 20-50-es jónak ígérkezik.Nyárra tuti.Én még nem regisztráltam, de valszeg ott leszünk.Még nagyon messzi az. |
Jose | 2862 | 2008. január 23. 15:51 | Válasz erre: 2860 |
Hát csak beszól !?! :-))Egyébb iránt van kedvezményen náluk és ha én rendelem akkor -5% bi-bííí:-))
|
Bundi | 2861 | 2008. január 23. 14:19 |
Sziasztok! Peti én is megnézem Neked a benzincsapot, talán van egy a garázsban, de éppen dögrováson van a család. Kifogtuk az influenzát. Olvasgatom az olaj témát, de én egyáltalán nem értek hozzá. Felhívtam a szerelõm, aki XJ750-es motorral jár, hogy õ milyen olajat javasol a gépbe. Castrol 20/50 ásványi. Véleményetek? Ezt rakja bele, vagy kezdjem ütni a kezét? Jose! Igen leszorultam az elsõ helyrõl, már nem is érdekel az a túra :-( A kecskemétire tessenek az Urak regisztrálni, nagyon jónak ígérkezik, de kellene a pontos létszám! Berber teljesen jogosan "háborgott" az ottani fórumon! |
Berber | 2860 | 2008. január 23. 13:26 | Válasz erre: 2858 |
Na mi van? Te a Biker World-ösök SPANJA Vagy? Csak azért van költsön, hogy ott kölcsön? :-DDDD
|
Jose | 2858 | 2008. január 23. 12:45 | Válasz erre: 2853 |
ha kell van egy benzincsapom, csak kölcsönbe, amíg megrendeled a Tiédhez a javító készletet a Biker World-bõl. de így ne maradjon.Folyamatosan terheled a finon szerkezeteket a karbiba. |
antpeter | 2857 | 2008. január 23. 12:42 |
Ja,meg le szeretném nullázni a km órát. Remélem idén sikerül :-)))))))))) ![]() |
antpeter | 2856 | 2008. január 23. 12:40 |
Na majd nézek membránt és tömítést.Igazából az lenne a jó,ha csak lemennék ide a vas-mûszakiba és adnának egyet 50 ft-ért.:-)) Bejelentkeztem karbiszinkronra,jövõ héten viszem.Remélem az megoldja a problémát. |
Berber | 2855 | 2008. január 23. 11:48 | Válasz erre: 2851 |
Jose, ugye tudod hogy a "szintetikus olaj az üzemi hõfokot elérve a viszkozitást figyelve nem mutat plussz jobb adatokat." mondatod utáni rész, (miszerint a viszkozítás azonos) csupán szubjektumokat tartalmazott és mint ilyenek nem bírnak jelentõséggel :-P :-DDDD Az olajok dóga a viszkozítás megtartása azonos értéken, hiszen a dinamikus csúszócsapágy méretezés erre az értékre szól. Ezért lényeg, hogy az olaj szélsõségesen is bírja tartani az értéket. Persze ha valaki csak lagymatag pöcög, és nem megy uccára 10 C fok alatt és, árnyékban söröz (apropó) 40 C fokban, annak jó az ásványi is. Úgyhogy Téged Full Megértelek, csupán a Többi MOTOROSNAK ajánlgatom ennyire! :-)))) |
Berber | 2854 | 2008. január 23. 11:40 | Válasz erre: 2853 |
Igen számít, és pont azt amit mondasz. Soha nem zár így el. Sajna egy "benzinhah rep.satz." 20€. Nem lesz olcsó, de hatudsz, szólj nekem is, mert nekem meg a forgócsap alatti tömítés feküdt meg. Ugyan javítottam, de hááááááát.... Itt jegyezném meg, hogy lényeges a benzincsap állása! Mindíg koppig kell tekerni, egyébként a fent említett tömítés tönkre megy. A rajta forgó szelep egyszerûen elnyírja a betüremkedõ gumit félállásban! Az olajkérdés.: Az XJ-be kíválóak az ásványi eredetü olajok. Azokra lett tervezve. Én csak annyit mondtam, hogy a szélesebb spektrumu, szintetikus olajok tulajdonságaikban többel múlják fellül az ásványit, mint a köztük lévõ árkülönbség. Szerintem. Aztán majd lemérjük! Csinálunk gyorsulási, és fogyasztási bajnokságot, fagyban és vad melegben O.K.?!?! :-DDDDD Ja meg a 24órás..... |